F1 wagens 2009

Gestart door Ferrari 2010, 12 januari 2009 - 10:05:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 13 januari 2009 - 13:45:50
Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 13:34:07
weet je wat ik het mooiste vind aan de nieuwe ferrari??? dat er geen nr 1 op staat  ;D ;D :D

Nu je het er over hebt, viel me trouwens op dat Raikkonen volgend jaar met 3 rijdt en Massa met 4.

Ik zie een gele helm en nummer 3. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Dat is inderdaad Massa ja. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

op de deelnemerslijst die op deze site is gezet staat toch ook maasa op 3... wa je met zekerheid weet is dat het niet 1 is... sorry boys
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 14:44:52
op de deelnemerslijst die op deze site is gezet staat toch ook maasa op 3... wa je met zekerheid weet is dat het niet 1 is... sorry boys
Hmm, op andere sites kom ik dan weer Massa op 4 tegen. Ik weet niet wat nu het correcte is, maar normaal bestickerd het team toch de wagen correct, en maakt bovenstaande foto dus duidelijk dat Massa 3 is. Dat zou ook logisch zijn, hij scoorde afgelopen seizoen meer punten dan Kimi.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 14:22:53
Citaat van: F_A_Diaz op 13 januari 2009 - 13:45:50
Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 13:34:07
weet je wat ik het mooiste vind aan de nieuwe ferrari??? dat er geen nr 1 op staat  ;D ;D :D

Nu je het er over hebt, viel me trouwens op dat Raikkonen volgend jaar met 3 rijdt en Massa met 4.

Ik zie een gele helm en nummer 3. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt ;)

Nou ja, de FIA heeft dan verkeerd gekeken want op de officiele FIA site staat Raikkonen met nr. 3.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Misschien heeft Kimi per ongeluk Felipe's helm gepakt vlak voordat de foto werd genomen ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 13 januari 2009 - 15:11:14
Misschien heeft Kimi per ongeluk Felipe's helm gepakt vlak voordat de foto werd genomen ;)
Idd, misschien weer te diep in het glaasje gekeken :P

Maar weet niet hoe het bij Ferrari zit, of hoe de regels hier omtrent zijn, maar niet altijd krijgt de coureur die het hoogst eindigd het hogoste nr binnen een team. Volgens mij heeft het ook te maken met postitie eerste coureur 2de coureur.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

F_A_Diaz, had je alles gelezen vooraleer te reageren, dan was je waarschijnlijk ook de post tegengekomen waarin ik vermeldde dat veel websites inderdaad Kimi op 3 zetten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

De FIA.com site ook. Maar ik denk niet dat Ferrari Massa weg stuurt met het verkeerde nummer....

fawlty

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 15:20:46
F_A_Diaz, had je alles gelezen vooraleer te reageren, dan was je waarschijnlijk ook de post tegengekomen waarin ik vermeldde dat veel websites inderdaad Kimi op 3 zetten.

oei heeft iemand plagiaat gepleegd op jouw tekstje ? foei toch  ::)
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 16:33:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 15:20:46
F_A_Diaz, had je alles gelezen vooraleer te reageren, dan was je waarschijnlijk ook de post tegengekomen waarin ik vermeldde dat veel websites inderdaad Kimi op 3 zetten.

oei heeft iemand plagiaat gepleegd op jouw tekstje ? foei toch  ::)
ik denk niet dat ie dat bedoelde.

NDCGN

Kimi was afgelopen seizoen 3e en rijdt met nr 3..  zo kun je t ook bekijken... t zal mij verder een zorg zijn iig...

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 16:33:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 15:20:46
F_A_Diaz, had je alles gelezen vooraleer te reageren, dan was je waarschijnlijk ook de post tegengekomen waarin ik vermeldde dat veel websites inderdaad Kimi op 3 zetten.

oei heeft iemand plagiaat gepleegd op jouw tekstje ? foei toch  ::)
Lees toch alles voor je reageert ::) Ik zeg het net tegen F_A_Diaz en jij doet vlak erna hetzelfde. Achterlijk.

Citaat van: NDCGN op 13 januari 2009 - 16:42:39
Kimi was afgelopen seizoen 3e en rijdt met nr 3..  zo kun je t ook bekijken... t zal mij verder een zorg zijn iig...
Zo kan je het bekijken, maar we zoeken niet echt een geheugensteuntje maar eerder een logische verklaring ervoor hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 16:42:54
Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 16:33:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 15:20:46
F_A_Diaz, had je alles gelezen vooraleer te reageren, dan was je waarschijnlijk ook de post tegengekomen waarin ik vermeldde dat veel websites inderdaad Kimi op 3 zetten.

oei heeft iemand plagiaat gepleegd op jouw tekstje ? foei toch  ::)
Lees toch alles voor je reageert ::) Ik zeg het net tegen F_A_Diaz en jij doet vlak erna hetzelfde. Achterlijk.

Citaat van: NDCGN op 13 januari 2009 - 16:42:39
Kimi was afgelopen seizoen 3e en rijdt met nr 3..  zo kun je t ook bekijken... t zal mij verder een zorg zijn iig...
Zo kan je het bekijken, maar we zoeken niet echt een geheugensteuntje maar eerder een logische verklaring ervoor hé ;)
dat zou een verklaring kunnen zijn... t gaat ook niet om het geheugensteuntje, maar t is een beetje hetzelfde idee als dat Hamilton met 1 rijdt...  maar misschien zien ze Kimi nog wel steeds al nr 1 bij Ferrari.. k weet het ook niet en t boeit mij ook niet echt...
Over dat alles lezen; wat is er mis mee als FA_Diaz nog ff een link geeft naar de lijst op de  officiëlle F1 website?? dr staat in jouw post nergens dat je die al gezien hebt.. jij leest misschien alles wel, maar je moet niet overal wat achter zoeken.. was gewoon goed bedoeld... net als mijn bericht ;)