Alonso ongedeerd na vliegtuigongeluk.

Gestart door Folkert, 05 januari 2009 - 23:58:40

« vorige - volgende »

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/01/05/alonso-ongedeerd-na-vliegtuigincident/


Begrijp het niet helemaal hoe ze het gebouw kunnen hebben raken, of wat voor gebouw er word bedoelt, maar als je de titel zo leest schijnt het toch wel een klap te moeten zijn geweest.

Edit: vroeg me dus alleen af wat er nou gebeurt was, want dat was me toen beetje onduidelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

De manager van Alonso ontkent deze crash overigens...

Ferrari 2010

Slechte piloot? Of een groot vliegtuig voor wat de luchthaven aan kan? Vreemd in ieder geval. Achja, een crash kan je het ook moeilijk noemen, ze zullen wel wat gevoeld hebben maar tis niet dat er daarbij zwaargewonden zullen vallen (tenzij er iets in de fik schiet uiteraard)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Volgens de manager zat FA niet eens in het vliegtuig... Het wordt een beetje onduidelijk...

Ferrari 2010

Je moet niet 2 keer hetzelfde posten hoor 0634 ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#5
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 11:47:44
Je moet niet 2 keer hetzelfde posten hoor 0634 ;)
Wanneer deed ik dan dan?

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 06:57:44
De manager van Alonso ontkent deze crash overigens...
Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 11:29:31
Volgens de manager zat FA niet eens in het vliegtuig... Het wordt een beetje onduidelijk...
Zeg je daar niet 2 keer hetzelfde? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#7
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 12:07:27
Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 06:57:44
De manager van Alonso ontkent deze crash overigens...
Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 11:29:31
Volgens de manager zat FA niet eens in het vliegtuig... Het wordt een beetje onduidelijk...
Zeg je daar niet 2 keer hetzelfde? :)
Nou, nee. Het ongeluk wordt ontkend of FA zat niet in het vliegtuig vind ik een verschil ;).

Anyway: een medewerker van Renault bevestigde het incident en die manager ontkent het weer. Is toch merkwaardig...

Ik denk dat hij tijdens het taxieen lichtelijk iets geraakt heeft met zijn vleugel, toen Alonso nog niet eens aan boord was. Vandaar dat de manager zijn dat het geen ongeluk was. Zoiets zal het geweest zijn.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 12:08:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 12:07:27
Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 06:57:44
De manager van Alonso ontkent deze crash overigens...
Citaat van: 0634 op 06 januari 2009 - 11:29:31
Volgens de manager zat FA niet eens in het vliegtuig... Het wordt een beetje onduidelijk...
Zeg je daar niet 2 keer hetzelfde? :)
Nou, nee. Het ongeluk wordt ontkend of FA zat niet in het vliegtuig vind ik een verschil ;).

Anyway: een medewerker van Renault bevestigde het incident en die manager ontkent het weer. Is toch merkwaardig...
Mja, ik vatte het op als hetzelfde, Alonso's Manager is niet bepaald in de positie om gewoon een ongeluk met een vliegtuig te ontkennen, weet hij veel wat er allemaal op de luchthaven gebeurd? Dus ging ik er gewoon van uit dat hij zei dat Alonso niet op een vliegtuig heeft gezeten waar dat mee gebeurde. Bovendien, pers, vertaling, andere verwoording, vertaling, nog een andere verwoording, waarschijnlijk heeft hij gewoon 1 keer iets gezegd en is het via verschillende perskanalen op 2 versies uitgedraaid ofzo :)

Anyway, de conclusie blijft dezelfde: Alonso was niet bij een 'crash' betrokken :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Sensatie :) Net zoals het bericht over Verstappen van gisteren.


Ferrari 2010

#11
Citaat van: NDCGN op 06 januari 2009 - 13:19:32

Zoek de link :-\ Overigens, die crash in Braziliƫ, het blijft een harde smak :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 13:26:08
Citaat van: NDCGN op 06 januari 2009 - 13:19:32

Zoek de link :-\ Overigens, die crash in Braziliƫ, het blijft een harde smak :-\
Zie de link ook nog niet echt. Maar goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Wat een rioolbericht dit. Het stond gisteren verdorie op F1.com: "Alonso delayed after plane drama"

Het "plane drama" is dat het vliegtuig onderweg naar de startbaan met z'n vleugel een gebouw heeft geraakt waarbij alleen blikschade werd opgelopen. ;D ;D ;D ;D

Folkert

Citaat van: Jasper op 06 januari 2009 - 14:59:55
Wat een rioolbericht dit. Het stond gisteren verdorie op F1.com: "Alonso delayed after plane drama"

Het "plane drama" is dat het vliegtuig onderweg naar de startbaan met z'n vleugel een gebouw heeft geraakt waarbij alleen blikschade werd opgelopen. ;D ;D ;D ;D

hahah, ok. Daarom zei ik ook al dat ik het niet helemaal begreep. Toen ik de titel las dacht ik echt iets van een neer gestort vliegtuig of 2 vliegtuigen op elkaar of iets dergelijks.
Trotse vader van Rosalie(L)