Schumacher dacht aan rentree in F1

Gestart door Martin, 03 januari 2009 - 19:34:48

« vorige - volgende »

Martin

Voor zijn 40e verjaardag beantwoordde hij veertig vragen van prominenten voor de Duitse boulevardkrant Bild. Michael Schumacher gaf daarin toe misschien één of twee keer aan een rentree in de Formule 1 gedacht te hebben. ,,Maar ik heb die gedachten direct weer verdrongen", reageerde Schumacher zaterdag in Bild.

Schumacher nam eind 2006 afscheid van de Formule 1. De Duitser is de succesvolste coureur uit de geschiedenis. Hij veroverde zeven wereldtitels. Op de vraag van de huidige wereldkampioen Lewis Hamilton waarom hij in zijn lange loopbaan nooit voor Mercedes heeft gereden, antwoordde Schumacher: ,,Rood staat me gewoon beter. Serieus, ik heb ooit bijna voor Mercedes gereden, maar toen kwam er iets anders voorbij." Schumacher veroverde de wereldtitels in bolides van Benetton en Ferrari. ,,Zo slecht waren mijn beslissingen dus niet", aldus de Duitser.

Bron: De Telegraaf

meatball

En ik heb wel eens aan een moord gedacht,maar heb die gedachte direct terug verdrongen.
Natuurlijk heeft Schumacher ,net als volgens mij elke andere ex kampioen,wel eens een seconde gedacht wat als............
Maar het is enkel nieuws als hij die plannen ietswat verder doordrijft dan er eens aan denken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Denk ook niet dat het hem goed had gedaan. Misschien dat hij dit jaar de titel wel had binnen gehaald, maar je weet nooit wat voor pech Schumacher dit jaar zou hebben gehad. Of wat voor acties hij had gedaan. 
Al denk ik wel dat de kans groter was dat hij eerder de titel had gehaald, maar je weet het nooit. 16 jaar heeft hij hij al op hoogniveau gepresteerd, op een gegeven moment raakt het op denk ik zo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 03 januari 2009 - 19:40:23
En ik heb wel eens aan een moord gedacht,maar heb die gedachte direct terug verdrongen.
Natuurlijk heeft Schumacher ,net als volgens mij elke andere ex kampioen,wel eens een seconde gedacht wat als............
Maar het is enkel nieuws als hij die plannen ietswat verder doordrijft dan er eens aan denken.
Soms moet ik toch besluiten dat je niet compleet achterlijk bent :) ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

De vraag is trouwens wat hij nog te bereiken had ...
Hij heeft praktisch alle records in handen in de f1 en dan is het toch slimmer om iets anders te doen.
Waarom niet eens een jaartje in de DTM zou ik zeggen.Is veiliger dan f1 ,minder fysiek lastig ,minder reizen
en is toch populair.Zelfs met zijn leeftijd moet het mogelijk zijn om daar in de top mee te draaien denk ik.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 04 januari 2009 - 20:38:50
De vraag is trouwens wat hij nog te bereiken had ...
Hij heeft praktisch alle records in handen in de f1 en dan is het toch slimmer om iets anders te doen.
Waarom niet eens een jaartje in de DTM zou ik zeggen.Is veiliger dan f1 ,minder fysiek lastig ,minder reizen
en is toch populair.Zelfs met zijn leeftijd moet het mogelijk zijn om daar in de top mee te draaien denk ik.
Maar wil hij wel DTM? DTM is de F1 niet en omgekeerd. Het is misschien eerder een drang naar snelheid dan naar racen. Racen kan hij bovendien in zoveel klasses.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Hij raced toch alweer een tijdje op motoren?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 januari 2009 - 10:52:18
Hij raced toch alweer een tijdje op motoren?
Maar dat is tot nu toe allemaal amateuristisch geweest. Geen kampioenschappen of dergelijk. Voor zover ik weet dan.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Hij reed toch het Duits Superbike kampioenschap?  ???
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

En hij heeft ook van Honda een contract gekregen om het WK Superbike te rijden, dat heeft ie alleen niet gedaan.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 januari 2009 - 14:07:35
Hij reed toch het Duits Superbike kampioenschap?  ???

Jaa een paar races volgens mij, maar niet een heel seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Je had het over amateurs, dat zijn toch geen amateurs.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 januari 2009 - 15:45:56
Je had het over amateurs, dat zijn toch geen amateurs.
Nee, maar wat hij deed wel. Je kan hem moeilijk nu top motorcoureur noemen. Ik had het alleen over Schumacher als Amateur.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Wie heeft het over topcoureur?  ::)

Jij zei dat ie geen serieuze wedstrijden gedaan heeft, dat heeft ie dus wel. Moet je niet gaan zeggen dat ik wat anders gezegd heb om te verkappen dat jezelf foutje maakt.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Doefie

Begin nu niet weer met het welles-nietes-gezeik he... komt uit Bild, zegt al genoeg.