Main Menu

fiarrari

Gestart door scho0634, 27 december 2008 - 10:21:42

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 15:38:14
Nu de Trulli/Hamilton zaak is verlopen zoals die is verlopen, is het wachten op 14 april wanneer de diffuser zaak voorkomt.

Worden die ook verboden dan ga ik mijn mening zoals hier een tijdje geleden geventileerd over FIArrari herzien.


McLaren gaat geen eens in beroep... en de diffusers zijn voorlopig gewoon goedgekeurd... beetje vreemd om nu al te overwegen om je mening te herzien..

Ferrari 2010

Wat in godsnaam hebben deze zaken met Ferrari te maken? Volgens mij is dit topic niet geschikt hiervoor, Ferrari is helemaal niet de grote bevoordeelde ofzo.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Dit topic is juist uitemate geschikt om dubbele motieven van de FIA te bespreken.


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:11:58
Dit topic is juist uitemate geschikt om dubbele motieven van de FIA te bespreken.
Dit topic gaat erover dat FIA pro-ferrari is. Maar dit is een zaak tussen de FIA en McLaren (evt nog Toyota, maar eigenlijk hebben zei er blijkbaar niets mee te maken), maar Ferrari heeft er niets mee te maken.
Nuja, als jij het liever hier bespreekt, feel free hoor, maar ik vind dit geen geschikt topic. De titel gaat er ook helemaal niet over, daarnaast is het oude koeien uit de gracht halen, zo kun je voor alle GP's ook wel het topic van het jaar ervoor oprakelen... Maar dat is dan mijn bescheiden mening uiteraard ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 02 april 2009 - 16:19:36
Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:11:58
Dit topic is juist uitemate geschikt om dubbele motieven van de FIA te bespreken.
Dit topic gaat erover dat FIA pro-ferrari is. Maar dit is een zaak tussen de FIA en McLaren (evt nog Toyota, maar eigenlijk hebben zei er blijkbaar niets mee te maken), maar Ferrari heeft er niets mee te maken.
Nuja, als jij het liever hier bespreekt, feel free hoor, maar ik vind dit geen geschikt topic. De titel gaat er ook helemaal niet over, daarnaast is het oude koeien uit de gracht halen, zo kun je voor alle GP's ook wel het topic van het jaar ervoor oprakelen... Maar dat is dan mijn bescheiden mening uiteraard ;)
Alles wat McLaren overkomt is in het voordeel van aartsrivaal Ferrari.

Of niet dan?

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:22:45
Citaat van: Ferrari 2009 op 02 april 2009 - 16:19:36
Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:11:58
Dit topic is juist uitemate geschikt om dubbele motieven van de FIA te bespreken.
Dit topic gaat erover dat FIA pro-ferrari is. Maar dit is een zaak tussen de FIA en McLaren (evt nog Toyota, maar eigenlijk hebben zei er blijkbaar niets mee te maken), maar Ferrari heeft er niets mee te maken.
Nuja, als jij het liever hier bespreekt, feel free hoor, maar ik vind dit geen geschikt topic. De titel gaat er ook helemaal niet over, daarnaast is het oude koeien uit de gracht halen, zo kun je voor alle GP's ook wel het topic van het jaar ervoor oprakelen... Maar dat is dan mijn bescheiden mening uiteraard ;)
Alles wat McLaren overkomt is in het voordeel van aartsrivaal Ferrari.

Of niet dan?
En daar stopt de link, eigenlijk is het momenteel nog meer in het voordeel van Brawn, Red Bull en BMW. En elke straf is wel in het voordeel van elk ander team, als dat allemaal onder de noemer fiarrari valt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ach weet je, dat geloof ik ook niet echt.

Maar de FIA maakt er zo'n t*****bende van dat ik me afvraag hoe dat in godsnaam toch mogelijk is.

En dan sluit ik dit ook niet meer uit...

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:54:00
Maar de FIA maakt er zo'n t*****bende van dat ik me afvraag hoe dat in godsnaam toch mogelijk is.
Dat kan ik niet ontkennen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dit heeft inderdaad niks met Ferrari te maken. Maar wat mij betreft gaat het al jaren niet meer om de relatie FIA-Ferrari, maar om de relatie FIA-McLaren...

TheIceman

Om even over de FIA in het algemeen door te zagen, ze hebben op youtube een filmpje met amateurbeelden verwijderen met als reden copyright claim


Dus: WTF?!

Ferrari 2010

Citaat van: Luc06 op 03 april 2009 - 21:32:42
Om even over de FIA in het algemeen door te zagen, ze hebben op youtube een filmpje met amateurbeelden verwijderen met als reden copyright claim


Dus: WTF?!
Eeeuh, als ik me niet vergis is beelden maken van de F1 niet toegelaten, dat valt allemaal onder hun copyright. In ik denk dat je in principe zelfs een F1GP niet binnen mag met een fototoestel, maar dat wordt dan door de vingers gezien. Zo las ik hier een hele tijd terug althans. Waarschijnlijk hebben zelfs enkel de fotografen die ervoor betalen (en dus voor de draad mogen) toestemming om er foto's van te nemen, maar laten ze foto's ongemoeid.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 21:41:29
Citaat van: Luc06 op 03 april 2009 - 21:32:42
Om even over de FIA in het algemeen door te zagen, ze hebben op youtube een filmpje met amateurbeelden verwijderen met als reden copyright claim


Dus: WTF?!
Eeeuh, als ik me niet vergis is beelden maken van de F1 niet toegelaten, dat valt allemaal onder hun copyright. In ik denk dat je in principe zelfs een F1GP niet binnen mag met een fototoestel, maar dat wordt dan door de vingers gezien. Zo las ik hier een hele tijd terug althans. Waarschijnlijk hebben zelfs enkel de fotografen die ervoor betalen (en dus voor de draad mogen) toestemming om er foto's van te nemen, maar laten ze foto's ongemoeid.

In het kader van 'reclame maken voor de sport' natuurlijk! ^^



Ferrari 2010

Sja, ik zou het ook veel liever zien dat die beelden zo maar op youtube e.d. mogen verschijnen, Bernie begrijpt blijkbaar niet dat dat toch vaak positieve reclame is voor de F1. Maar de wet is de wet, men mag al blij zijn dat hij de uploaders geen proces aan hun been lapt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 22:14:56
Sja, ik zou het ook veel liever zien dat die beelden zo maar op youtube e.d. mogen verschijnen, Bernie begrijpt blijkbaar niet dat dat toch vaak positieve reclame is voor de F1. Maar de wet is de wet, men mag al blij zijn dat hij de uploaders geen proces aan hun been lapt ;)

Dat is uiteraard ook weer waar! Het is wel een beetje misleidend om op amateurbeelden 'copyright' te zetten natuurlijk.

Ferrari 2010

Citaat van: Luc04 op 03 april 2009 - 22:19:19
Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 22:14:56
Sja, ik zou het ook veel liever zien dat die beelden zo maar op youtube e.d. mogen verschijnen, Bernie begrijpt blijkbaar niet dat dat toch vaak positieve reclame is voor de F1. Maar de wet is de wet, men mag al blij zijn dat hij de uploaders geen proces aan hun been lapt ;)

Dat is uiteraard ook weer waar! Het is wel een beetje misleidend om op amateurbeelden 'copyright' te zetten natuurlijk.
Dat zouden degenen die die beelden maken, normaal gezien moeten weten. Als ze hun ticket hebben gelezen tenminste ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.