Force India F1 in 2009...

Gestart door gloudiesaurus, 24 december 2008 - 11:46:18

« vorige - volgende »

Wizard

In mijn ogen zijn ze wel verdwenen of is Toleman ook nog steeds aanwezig?

Jasper

Je begrijpt mijn punt niet... Toleman is niet aanwezig, maar het team is niet verdwenen.

Wizard

In principe verdwijnt het team wel. Als Spyker volgens jou vandaag niet is verdwenen, zijn ze dat over 5 jaar dan wel als de helft van het personeel vervangen is? Wanneer zijn ze volgens jou dan wel verdwenen?

Jasper

Wanneer het team stopt natuurlijk.

Ferrari 2010

Wizard, wat dan met Super Aguri? Die zijn verdwenen voor mij. Spyker niet, die riden gewoon in een ander kleurke voor een andere eigenaar rond. Waarschijnlijk zijn zelfs de bankrekeningnummers nog dezelfde...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Spyker rijdt geen F1 meer. Kom op man.

Wizard

Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 29 december 2008 - 08:16:53
Wizard, wat dan met Super Aguri? Die zijn verdwenen voor mij. Spyker niet, die riden gewoon in een ander kleurke voor een andere eigenaar rond. Waarschijnlijk zijn zelfs de bankrekeningnummers nog dezelfde...

Nou, dat lijkt me sowieso al niet. Alleen al vanwege transactiebeveiligingen. En Spyker rijdt niet meer rond, het is een andere wagen met andere sponsoren en andere eigenaren. Renault is toch ook niet meer Toleman? Want als Spyker niet uit de F1 is verdwenen, is Benetton ook niet verdwenen en Toleman ook niet.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 11:38:26
Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?
Het team bestaat nog ja. Het zijn gewoon andere eigenaren met andere sponsoren enzo. Maar durf maar wedden dat Red Bull ergens nog de data van Jaguar heeft liggen en Super Aguri die van Jordan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 11:38:26
Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?

Als je niet wil lezen wat ik zeg, ga ik ook geen moeite meer doen om nog verder te discussiëren.

gloudiesaurus

Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 12:57:21
Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 11:38:26
Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?

Als je niet wil lezen wat ik zeg, ga ik ook geen moeite meer doen om nog verder te discussiëren.

Hier heb je wel een beetje een punt Jasper :) En dan nog als Red Bull die data van Jaguar ergens had liggen dan is nog de vraag of ze er wat aan hebben. Die data zijn al hopeloos verouderd...

En de link Jordan/ Super Aguri begrijp ik niet helemaal :-\
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 29 december 2008 - 13:33:22En dan nog als Red Bull die data van Jaguar ergens had liggen dan is nog de vraag of ze er wat aan hebben. Die data zijn al hopeloos verouderd...

En de link Jordan/ Super Aguri begrijp ik niet helemaal :-\
Troost je, zelfs ik snap hem niet ;D ;D Ik bedoelde uiteraard Force India, mijn excuses :)

Maa of die data hopeloos verouderd zijn? Ik denk dat er zeker en vast teams zijn die voor de invoering van de slicks en het schrappen van alle vleugeltjes op de sidepods even zijn gaan terugkijken naar hoe het vroeger allemaal juist was. Ze zouden mijn inziens lomp zijn als ze dat niet deden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 29 december 2008 - 12:32:47
Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 11:38:26
Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?
Het team bestaat nog ja. Het zijn gewoon andere eigenaren met andere sponsoren enzo. Maar durf maar wedden dat Red Bull ergens nog de data van Jaguar heeft liggen en Super Aguri die van Jordan.

Als een team verkocht wordt, is het er niet meer, zo simpel is dat. Vraag aan iedere F1 volger of Toleman bestaat, eens kijken hoe het antwoord luidt.

Wizard

Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 12:57:21
Als je niet wil lezen wat ik zeg, ga ik ook geen moeite meer doen om nog verder te discussiëren.

Ga eens inhoudelijk op mijn argument in. Zou ik iets niet goed lezen, wijs me er op z'n minst één keer op. Dit vind ik een zwakte bod.

Nog een keer, ik vraag: Wanneer zijn ze volgens jou dan wel verdwenen?

Waarop jij antwoord: Wanneer het team stopt natuurlijk.

Wat lees ik hier niet goed aan?

Bedoel je met "wanneer het team stopt", wanneer het team stopt alla Super Aguri of wanneer het team stopt alla Spyker (of beide)?





Jasper

#44
Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 22:41:07Ga eens inhoudelijk op mijn argument in.
Je komt te laat, de inhoudelijke discussie hierover is te vinden op pagina 2 en de laatste post van die pagina is mijn uiteindelijke mening waar ik niet meer van zal afwijken.

Het was de tweede keer dat ik je erop wees dat je niet vatte wat ik bedoelde en de antwoorden op je argumenten zijn ook wel op de vorige pagina te vinden. Ik denk dat het cirkeltje rond is.