Force India F1 in 2009...

Gestart door gloudiesaurus, 24 december 2008 - 11:46:18

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wat verwachten/ denken jullie van Force India F1 in 2009? Ze krijgen de motor van Mercedes en ondersteuning van McLaren maar maken tegelijkertijd bekend dat ze niet eerder dan maart weer zullen testen.

Ik ben bang dat het weer hetzelfde wordt als dit jaar... simpel weg omdat ze begin 2009 de auto nog niet voldoende zullen kennen... als ze zover zijn zitten we al weer halverwege het seizoen en hebben de andere teams weer updates beschikbaar die Force India F1 dan nog niet heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

scho0634

De auto is in maart klaar, en gedurende het seizoen zijn er geen tests meer. Dus ik verwacht weinig tot niets....

F_A_Diaz

Dit is wel een kans voor hun, alle teams moeten bijna overnieuw beginnen. Met McLaren spul kunnen ze best goed voor de dag komen maar zal wel weer hetzelfde blijven, misschien iets beter denk ik.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

meatball

Ik verwacht niets van dit team,net zoals ik niets zag in Spyker en al die voorgaande team's.Wordt waarschijnlijk ook hun laatste jaar f1 na een jaar of twee is de fun er voor zo een rijke sjarel meestal af,en zoeken die weer een andere hobby.Een f1 team bouw je niet op 1,2,3, maar duurt jaren en dat zijn die kerels niet gewoon,ze worden graag op hun wenken bedient,dus geven ze het team weer door aan de volgende nietsnut.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Het is eigenlijk jammer dat de continuïteit er niet echt is.. Nu was Gascoyne eindelijk met die auto bezig, mag hij weer vertrekken... het blijven wisselen van mensen en het gebrek aan testen zorgt er natuurlijk voor dat je niet echt vooruit komt..

Wisselen van Ferrari naar Mercedes is leuk maar denk dat het in de praktijk niet zoveel uitmaakt, zolang ze iig. geen McLaren chassis hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

leproffesseur

Dit team zal snel uit de f1 verdwijnnen.

Jasper

Dat zei men ook van Midland en van Spyker...

meatball

Citaat van: Jasper op 27 december 2008 - 00:27:59
Dat zei men ook van Midland en van Spyker...
En dat bleken echte blijvers  ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Het team is toch nog altijd niet verdwenen...

meatball

Citaat van: Jasper op 27 december 2008 - 19:50:55
Het team is toch nog altijd niet verdwenen...
Als jij nog veel Spyker in de f1 ziet dan heb je volgens mij een oude dvd opstaan.
Midland en Spyker zijn weg,Force India is een ander team met andere rijders en een totaal andere leiding.Als Kia morgen Ferrari overneemt ga ik dat echt niet als hetzelde team bekijken hoor,dan kunnen ze voor mijn part laatste eindigen en ik zal er niet van wakker liggen. Misschien denk jij er anders over maar dan denk je verkeerd,een team bestaat maar zolang als er wagens met die naam rondrijden,Spyker heeft niets meer met Force India vandoen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Fout, Force India is hetzelfde team met andere rijders en een andere leiding, maar met dezelfde faciliteiten, hetzelfde adres, hetzelfde personeel en dezelfde kennis.

scho0634

Doet Michiel Mol eigenlijk nog mee met Force India, of is die er helemaal uitgekocht inmiddels?

Wizard

Andere eigenaar, is niet hetzelfde. Als ik een Vodafoon overkoop, het bedrijf Wizard noem, kan ik wel het oude personeel aanhouden maar het bedrijf heet dan Wizard en is van mij. Dat staat compleet los van Vodafoon. Zowel Midland en Spyker bestaan niet meer.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 28 december 2008 - 16:51:33
Andere eigenaar, is niet hetzelfde. Als ik een Vodafoon overkoop, het bedrijf Wizard noem, kan ik wel het oude personeel aanhouden maar het bedrijf heet dan Wizard en is van mij. Dat staat compleet los van Vodafoon. Zowel Midland en Spyker bestaan niet meer.
Maar het innerlijke blijft hetzelfde. Enkel de naam en de eigenaar (+leiding) verandert.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Dus een ander team. Als ik Vodafoon opkoop, is het niet meer Vodafoon maar Wizard, een ander bedrijf dus, ongeacht of ik besluit met dezelfde mensen zaken te doen.