Force India F1 in 2009...

Gestart door gloudiesaurus, 24 december 2008 - 11:46:18

« vorige - volgende »

Wizard


F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 28 december 2008 - 23:46:45
Ja, dat is ook zo, maar deze discussie begon met mijn stelling dat Midland en Spyker niet verdwenen zijn. Dat vind ik een nuanceverschil. Ze zijn wel veranderd, maar niet verdwenen.

Ze zijn overgenomen en dus niet kapot gegaan (zoals bijvoorbeeld Super Aguri) maar hoe dan ook nog wel steeds verdwenen kwa naam.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

Qua naam inderdaad, maar daar ging het (voor mij althans) dus niet over. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 22:32:19
Citaat van: Ferrari 2008 op 29 december 2008 - 12:32:47
Citaat van: Wizard op 29 december 2008 - 11:38:26
Citaat van: Jasper op 29 december 2008 - 01:31:16
Wanneer het team stopt natuurlijk.

Dus Toleman bestaat ook nog (als het niet verdwenen is, bestaat het nog), B.A.R bestaat ook nog, Jaguar Racing en Stewart GP bestaan ook nog, Minardi bestaat nog? Ow en als Spyker nog bestaat, bestaan Jordan en Midland dan ook nog?
Het team bestaat nog ja. Het zijn gewoon andere eigenaren met andere sponsoren enzo. Maar durf maar wedden dat Red Bull ergens nog de data van Jaguar heeft liggen en Super Aguri die van Jordan.

Als een team verkocht wordt, is het er niet meer, zo simpel is dat. Vraag aan iedere F1 volger of Toleman bestaat, eens kijken hoe het antwoord luidt.
Dat is geen reeel punt, denk dat de helft van de F1 volgers nog nooit van Toleman gehoort heeft, of wat de geschiedenis was. Om eerlijk te zijn dacht ik ook dat Toleman verdwenen was, omdat het failliet ging en niet is overgekocht.

Maar het blijft een lastig punt. Want op het moment dat een team word overgekocht, en alleen nieuwe leiding en management heeft vind ik dat het team niet verdwenen is. Het heeft alleen andere naam gekregen en gaat onder die naam verder. Spyker is de basis van de FI auto(als ik het goed heb begrepen/bijgehouden.) en is verder ontwikkeld, maar niet compleet op nieuw ontworpen. Dus de essentie van het overgekochte team blijft er altijd in zitten. Ik denk dat als de auto totaal op nieuw word gebouwd en de faciliteiten anders zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)