Ferrari maakt financiële klapper

Gestart door Martin, 18 december 2008 - 09:43:21

« vorige - volgende »

Martin

Ondanks de wereldwijde economische crisis heeft Formule 1-team Ferrari een financiële klapper gemaakt door het Indiase autoconcern Tata aan zich te binden.

"Voor het eerst in de historie zal een Indiaas merk op een auto van Ferrari verschijnen. Dit is een historische deal", aldus president Luca di Montezemolo. Tata was in de F1 eerder verbonden aan de renstal Jordan.

Een Ferrari-woordvoerder kondigde aan dat binnenkort meer details naar buiten worden gebracht. De Italiaanse autobouwer Fiat - belanghebbende in Ferrari - werkt al samen met Tata voor de productie van auto's in het Aziatische land.

De Formule 1 staat sinds het uitbreken van de economische crisis in het teken van kostenbesparingen. Honda trok zich onlangs al terug uit de F1.

Bron: De Telegraaf

Folkert

#1
Tata? Heb ergens idee dat het een bepaalde betekenis had. Ex vrienden van mij zeiden het volgens mij altijd.

Maar goed, hoezo zou FIAT dit hebben gedaan?
Om verder gezeur van bepaalt persoon te voor Komen heb ik FIAt even veranderd in FIAT, omdat sommige mensen echt niets beter te doen hebben dan zeuren.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 18 december 2008 - 10:38:43
Maar goed, hoezo zou FIAt dit hebben gedaan?

Fiat expres zo schrijven en dan beweren dat je niks tegen Ferrari en massa hebt...  :-X
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 18 december 2008 - 11:03:08
Citaat van: Burorri op 18 december 2008 - 10:38:43
Maar goed, hoezo zou FIAt dit hebben gedaan?

Fiat expres zo schrijven en dan beweren dat je niks tegen Ferrari en massa hebt...  :-X
Jij bent echt dom he? En je zoekt echt overal wat achter, muggezifter, was gewoon een typ foutje.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Zeikerd, tis altijd wel wat met jou he.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 18 december 2008 - 15:16:34
Zeikerd, tis altijd wel wat met jou he.
da's vrij logisch... jij hebt het wel vaker over FIArrari etc, dus het zou wel enorm toevallig zijn als dit een typefout is.. iedereen hier weet dat het geen typefout is, dus maak jezelf niet belachelijk door te gaan beweren dat het wel zo is..

Folkert

#7
Citaat van: NDCGN op 18 december 2008 - 15:26:04
Citaat van: Burorri op 18 december 2008 - 15:16:34
Zeikerd, tis altijd wel wat met jou he.
da's vrij logisch... jij hebt het wel vaker over FIArrari etc, dus het zou wel enorm toevallig zijn als dit een typefout is.. iedereen hier weet dat het geen typefout is, dus maak jezelf niet belachelijk door te gaan beweren dat het wel zo is..
Ach flikker toch op man, heb het hier nooit echt serieus over FIArarri gehad, dus maak je zelf niet verder belachelijk en stop gewoon met posten. Wel toevallig dat jij en F_A_ het altijd eens zijn.

Vraag het me eigenlijk ook af of iedereen het weet, of alleen jullie 2. Volgens mij boeit het de rest niet eens dat ik het zo heb neer gezet, alleen jullie 2. Ga daar nou geen probleem van maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Als juillie discusie hebben hou het beschaafd en val elkaar  niet constant aan.
Probeer ook om niet eindeloos elkaars gelijk te halen want daar schiet je niks mee op.

Franky

Citaat van: F_A_Diaz op 18 december 2008 - 14:11:31
Wel een toevallige tikfout dan.  :-\

En de vakantie is nog niet eens begonnen ... Pff bende kleuters.
Franky Reymenants

Folkert

Citaat van: Franky op 18 december 2008 - 17:34:42
Citaat van: F_A_Diaz op 18 december 2008 - 14:11:31
Wel een toevallige tikfout dan.  :-\

En de vakantie is nog niet eens begonnen ... Pff bende kleuters.
Ja sorry, maar er zitten er 2 hier continue te zeuren en miereneuken over wat ik zeg en ja dan heb ik na een tijdje ook genoeg van :)
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

En Tata is heel groot. De vreet zometeen heel Fiat nog op.  :)
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Voor degenen die willen kibbelen: Gelieve dit via PM te doen! Het is hier geen kleuterklas!!

meatball

Citaat van: Supermariobros op 18 december 2008 - 20:11:21
Voor degenen die willen kibbelen: Gelieve dit via PM te doen! Het is hier geen kleuterklas!!
Volledig mee eens.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: Supermariobros op 18 december 2008 - 20:11:21
Voor degenen die willen kibbelen: Gelieve dit via PM te doen! Het is hier geen kleuterklas!!
Mario zet een site naast deze. F1Pits for Kids. :D
Some things are too important to be left in the past.