Opgelet: overnemen foto's/ nieuwsberichten toegestaan

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:05:34

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 december 2008 - 17:38:23
Citaat van: gloudiesaurus op 08 december 2008 - 17:23:32
Citaat van: Ferrari 2008 op 08 december 2008 - 16:46:20
Citaat van: gloudiesaurus op 08 december 2008 - 16:07:19
Daarnaast vinden de meeste websites het helemaal niet erg als hun foto's of artikels hier geplaatst worden. Tevens zal een website altijd allereerst een waarschuwing naar de forumbeheerder sturen. Dus mocht het al fout gaan, die kans acht ik al klein omdat het gewoon toegestaan zover ik weet, is er nog geen nood aan de man :)
Ik kan me vergissen, ùaar ik denk dat die regels er net gekomen zijn nadat een website een waarschuwing had gestuurd. Maar daar weet ik het fijne niet van. Je doet er mee wat je wil hé ;)

Dat was voor mijn tijd, dus ik weet er net zoveel van als jij. Maar ik zie niet in waarom wij als F1-forum anders zouden moeten werken dan allle andere F1-forums op het www :)
Ik zie niet in waarom forums anders zouden mogen werken dan wat de wet voorschrijft ;) Maar soit, je doet er mee wat je niet laten kan hé, je bent absoluut niet de enige die er zo over denkt :)

Je hebt van mij alle vrijheid om een andere mening te hebben. Maar ik neem de verantwoordelijk dus dan hoeven jullie je geen zorgen meer te maken :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ik snap ook niet waarom er een paar mensen zich druk maken. Als ze de eerste post gewoon goed lezen is alles toch duidelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 08 december 2008 - 19:18:58
Ik snap ook niet waarom er een paar mensen zich druk maken. Als ze de eerste post gewoon goed lezen is alles toch duidelijk.
Ik moet de eerste post waarin iemand stelt dat wat Peter zegt niet duidelijk is nog tegenkomen hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Dan is er ook geen probleem :) En als jullie vragen hebben en het er niet mee eens zijn dan mogen jullie dat altijd laten weten. Ik luister er graag naar wat niet wil zeggen dat ik er ook mee eens zal zijn ;)

Maar voorlopig gaan we het doen zoals in het eerste bericht staat :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is