Hamilton geen Coureur van het Jaar

Gestart door Martin, 08 december 2008 - 20:00:56

« vorige - volgende »

scho0634

True. Maar LeMans winnen vind ik toch iets minder dan F1 kampioen.

F_A_Diaz

Daarom hebben ze Hamilton dus ook beste coureur internationaal gemaakt, wat beter is dan nationaal.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Ik snap je wel, maar ik vind het altijd vreemd als je de beste internationaal bent, dus van de hele wereld, maar niet de beste van GB... Dat hoort toch zeker ook bij de wereld???

Ach ja, dat hou je toch met verkiezingen. Is verder ook niet echt belangrijk ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 december 2008 - 10:49:46
Ik snap je wel, maar ik vind het altijd vreemd als je de beste internationaal bent, dus van de hele wereld, maar niet de beste van GB... Dat hoort toch zeker ook bij de wereld???

Ach ja, dat hou je toch met verkiezingen. Is verder ook niet echt belangrijk ;)
Ach ja, engelse wilden ook altijd tegendraads zijn :P
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 12 december 2008 - 10:49:46
Ik snap je wel, maar ik vind het altijd vreemd als je de beste internationaal bent, dus van de hele wereld, maar niet de beste van GB... Dat hoort toch zeker ook bij de wereld???



GB hoort ook bij de wereld.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Vond Hamilton heel goed maar nu niet geweldig dit jaar. Kubica bijvoorbeeld vond ik persoonlijk veel beter.
Ook Loeb had beter gepast bij beste internationaal.

Dat Le Mans winnen minder betekent dan F1 kampioen worden betwijfel ik.
Ik denk dat geen enkele race de status van Le Mans benaderd.
Groot-Brittaniƫ begrijpt dat, als Autosportminnend land nr.1, als geen ander en dus begrijp ik hen goed dat ze de winnaar van Le Mans eerder verkiezen tot beste coureur nationaal dan de winnaar ven enkele GP's in de F1

scho0634

Citaat van: Beco op 12 december 2008 - 14:22:04
Dat Le Mans winnen minder betekent dan F1 kampioen worden betwijfel ik.
Ik denk dat geen enkele race de status van Le Mans benaderd.
Misschien niet. Maar ik vind het altijd knapper om de beste te zijn over 18 races dan over 1 race.

RadioActiveMan

Le Mans kan je niet vergelijken met zomaar een race.

scho0634

Nee, dat klopt ook. Het is loodzwaar en een hele prestatie om te winnen. Maar kampioen worden in de koningsklasse van de autosport kan je niet vergelijken met welke race dan ook....

Dat vind ik althans. Maar goed, daarover kunnen we blijven discussieren maar het is maar net hoe je het ziet. ;)

Ferrari 2010

Is Lewis er verleden jaar al niet verkozen? Misschien willen ze gewoon Alan ook eens in de spotlight zetten. Hij is immers absoluut geen slechte rijder, en iedereen weet dat Lewis ook top is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 december 2008 - 15:48:03
Is Lewis er verleden jaar al niet verkozen? Misschien willen ze gewoon Alan ook eens in de spotlight zetten. Hij is immers absoluut geen slechte rijder, en iedereen weet dat Lewis ook top is.
Maar dat heeft er toch niks mee te maken? Het gaat om coureur van het JAAR. Niet de totale loopbaan. Je kan alleen kijken naar afgelopen seizoen niet of iemand wel of niet een goede rijder is en het verdient om eens in de spotlight te staan.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 13 december 2008 - 16:04:29
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 december 2008 - 15:48:03
Is Lewis er verleden jaar al niet verkozen? Misschien willen ze gewoon Alan ook eens in de spotlight zetten. Hij is immers absoluut geen slechte rijder, en iedereen weet dat Lewis ook top is.
Maar dat heeft er toch niks mee te maken? Het gaat om coureur van het JAAR. Niet de totale loopbaan. Je kan alleen kijken naar afgelopen seizoen niet of iemand wel of niet een goede rijder is en het verdient om eens in de spotlight te staan.
Dat is inderdaad een feit. Maar als we hier de man van de race verkiezen zijn er ook die verder dan de race kijken. Ik vind het ook niet correct, maar dat zal daar ook wel zo zijn. Overigens is zoals hierboven reeds vermeld het winnen van de 24h van Le Mans ook geen minne prestatie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ach ja, ze zullen hun redenen zo hebben gehad.

leproffesseur

Dat ze maar doen want ik heb een sterk vermoeden dat Hamilton nog wel die prijs zal winnen.
En echt overtuigend was die titel van Lewis nu ook niet en de overwinning van Alan wel .

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 08 december 2008 - 21:50:04
Merkwaardig...

En Vettel rookie? Dat was hij dit jaar niet hoor...

Het was wel zijn eerste volledige seizoen; daarom dat ze dit wellicht door de vingers gezien hebben.