Member of the year 2008

Gestart door Supermariobros, 05 december 2008 - 20:08:22

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Jeeeuj, ik sta er ook 2 keer in :) Proficiat Jasper en andere podiumbezetters. Overigens, Mario, je hebt Tim er bij het inlog-deel 2 keer in staan ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 januari 2009 - 09:22:18
Jeeeuj, ik sta er ook 2 keer in :) Proficiat Jasper en andere podiumbezetters. Overigens, Mario, je hebt Tim er bij het inlog-deel 2 keer in staan ;)

:-[ Ik heb het ondertussen al gewijzigd, Tim staat wel degelijk tweede.

Ferrari 2010

Enkele opmerkelijke resultaten, zoals:
- Tim bij de top 3 F1 kenners. Hij kent er wel wat van, maar top 3? Je ziet hem er zelden wat posten en meestal is het dan nog om Ferrari te verdedigen.
- Eveneens dat hij zo vaak aanwezig schijnt te zijn, is opmerkelijk :) Ik weet dat hij er is, maar je ziet het niet bepaald aan zen posts.
- Misschien wel de geestigste van de hoop: Jasper die mee de meest interessante topics opende, ik heb het even gecheckt omdat ik het zelf niet kon geloven, en hij heeft inderdaad sinds 2006 al geen topic meer geopend in het F1 en het andere onderwerpen gedeelte ;D ;D

Voor de duidelijkheid, ik wil de uitslag absoluut niet in twijfel trekken, ik vind het enkel leuk om zo'n uitslagen te analyseren. Er zitten daar altijd wel enkele opmerkelijke resultaten tussen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Wellicht dat jasper Mario wat heeft toegeschoven... anders valt zijn overwinning niet te verklaren ;)

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 januari 2009 - 09:31:52
Enkele opmerkelijke resultaten, zoals:
- Tim bij de top 3 F1 kenners. Hij kent er wel wat van, maar top 3? Je ziet hem er zelden wat posten en meestal is het dan nog om Ferrari te verdedigen.
- Eveneens dat hij zo vaak aanwezig schijnt te zijn, is opmerkelijk :) Ik weet dat hij er is, maar je ziet het niet bepaald aan zen posts.
- Misschien wel de geestigste van de hoop: Jasper die mee de meest interessante topics opende, ik heb het even gecheckt omdat ik het zelf niet kon geloven, en hij heeft inderdaad sinds 2006 al geen topic meer geopend in het F1 en het andere onderwerpen gedeelte ;D ;D

Voor de duidelijkheid, ik wil de uitslag absoluut niet in twijfel trekken, ik vind het enkel leuk om zo'n uitslagen te analyseren. Er zitten daar altijd wel enkele opmerkelijke resultaten tussen :)

Ik vond ook dat er resultaten heel opmerkelijk waren. Feit is dat bepaalde mensen heel vaak in de lijsten voorkwamen.

Supermariobros

Citaat van: 0634 op 01 januari 2009 - 10:02:33
Wellicht dat jasper Mario wat heeft toegeschoven... anders valt zijn overwinning niet te verklaren ;)

Lol, Ik open toch interessante topic's.  ;)

Ferrari 2010

Camouflage hé, dat Jasper daar 2 punten scoort vind ik al verwonderlijk ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik doe nog zo mijn best en wordt hier door jullie ondankbaren zwaar over het hoofd gezien  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

#53
Citaat van: 0634 op 01 januari 2009 - 09:02:13
Tweede is mooi! Maar dat het nou net achter Jasper moet zijn... Onbegrijpelijk ;)

Ik schrik er ook van, eerlijk gezegd. ^^ Ik krijg zelfs 2 punten (2 punten waarmee ik dus in het totaal voor jou eindig) voor het openen van interessante topics, maar volgens mij heb ik maar 1 topic geopend op een jaar tijd. ;D

Van mij mag je de titel delen, in mijn inzending kreeg jij toch de meeste punten trouwens.

Nu ja, bedankt aan de stemmers dan maar zeker? ;)

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 januari 2009 - 09:31:52
- Tim bij de top 3 F1 kenners. Hij kent er wel wat van, maar top 3? Je ziet hem er zelden wat posten en meestal is het dan nog om Ferrari te verdedigen.

Bij mij stond Tim in deze categorie op 1 hoor. ;)

En ik heb wel nog een topic geopend dit jaar. :P Maar dat is wel echt het enige dat ik me kan herinneren de laatste tijd.

scho0634

Citaat van: Jasper op 02 januari 2009 - 00:40:44
Ik schrik er ook van, eerlijk gezegd. ^^ Ik krijg zelfs 2 punten (2 punten waarmee ik dus in het totaal voor jou eindig) voor het openen van interessante topics, maar volgens mij heb ik maar 1 topic geopend op een jaar tijd. ;D

Van mij mag je de titel delen, in mijn inzending kreeg jij toch de meeste punten trouwens.

Ik heb jou zelf ook bij 2 onderdelen op 1 gezet, dus ik ben er zelf ook debet aan, haha.  ;)





Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 januari 2009 - 00:40:44
Ik schrik er ook van, eerlijk gezegd. ^^ Ik krijg zelfs 2 punten (2 punten waarmee ik dus in het totaal voor jou eindig) voor het openen van interessante topics, maar volgens mij heb ik maar 1 topic geopend op een jaar tijd. ;D

Van mij mag je de titel delen, in mijn inzending kreeg jij toch de meeste punten trouwens.

Nu ja, bedankt aan de stemmers dan maar zeker? ;)

En ik heb wel nog een topic geopend dit jaar. :P Maar dat is wel echt het enige dat ik me kan herinneren de laatste tijd.
Die zal ik over het hoofd hebben gezien :) Maar ik heb op dat onderdeel toch niet gestemd, dus who cares? :) Ik heb eens gekeken en ik heb jouw toch 4 punten meer gegeven dan 0634. Maar het was close. Misschien was dat ene topic van Jasper toch mega interessant, achja, de lijsten zijn interessant, maar met 8 deelnemers en een verschil van 2 punten, liggen jullie toch erg close bij elkaar. Bij 20 deelnemers had het nog spectaculairder geweest, maar dat is misschien voor volgend jaar? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 januari 2009 - 08:25:05
Ik heb eens gekeken en ik heb jouw toch 4 punten meer gegeven dan 0634.
Oh, was jij dat.. Nou lekker dan ;)

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 januari 2009 - 08:25:05
Bij 20 deelnemers had het nog spectaculairder geweest, maar dat is misschien voor volgend jaar? :)

Laat ons hopen!

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 januari 2009 - 08:39:03
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 januari 2009 - 08:25:05
Ik heb eens gekeken en ik heb jouw toch 4 punten meer gegeven dan 0634.
Oh, was jij dat.. Nou lekker dan ;)
:D Zonder mijn stem was je gewonnen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Sta ik er nog 2 keer in ook. De inlog member had ik ergens wel verwacht :P, laat firefox regelmatig aan staan en ook dus met F1pits.nl


Maar dat ik bij de beste 3  zit van het best kunnen discussieren is nieuw voor mij. Dus kom op, wie heeft er op mij gestemd en is er een paar kwijt :P
Trotse vader van Rosalie(L)