Gp duitsland in gevaar

Gestart door robbert, 30 november 2008 - 23:20:34

« vorige - volgende »

robbert

ja we mogen ook stilletjesaan ook duitsland aan het rijtje toevoegen. Het gaat niet meer lang duren en het is gedaan met de f1. Duitsland zit ook al in de problemen om een race te organiseren. Hockenheim kan het finacieel niet aan, en Nurburgring gaat ook al moeilijk

Bernie moet toch wel eens denken om wat lagere prijzen te vragen

Forza F1

Precies, want uiteindelijk gaan al die mooie circuits plaats moeten ruimen voor Aziatische en dergelijke... gewoon omdat die mannen meer geld hebben...  :(
En met alle respect, maar een race op een "zandbak-circuit" zoals Bahrein vind ik toch niet zo aangenaam om naar te kijken als bvb een race te Hockenheim.

Folkert

Als al de historische GPS ook al gaan verdwijnen blijft er vrij weinig F1 over vind ik. Natuurlijk moeten niet alle races blijven, maar Hockenheim(ook al is het herbouwt) hoort echt wel op de kalender. Net als Canada.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

het zal niet lang meer duren, en de f1 zal niet meer bestaan in Europa. Allemaal dankzij die stomme ecclestone

NDCGN

ach ja, hockenheim is ook allang hockenheim niet meer... van mij mag het van de kalender.. maar Duitsland zonder F1 dat kan natuurlijk niet en zal ook niet gebeuren...

Jasper

Je zal mij niet horen zeggen dat het nieuwe Hockenheim beter is dan het oude. Maar ik blijf toch vinden dat ook het nieuwe Hockenheim beter is dan het gemiddelde circuit op de kalender en er dus zeker thuishoort. Als je zou doen alsof het oude Hockenheim nooit heeft bestaan, denk ik eigenlijk dat de meesten het nieuwe circuit wel leuk hadden gevonden. :)

sloggerke

Persoonlijk vind ik hockenheim geen leuk circuit maar het zou doodjammer zijn moest het van de kalender verdwijnen.
Het is één van de weinige circuits waar je de wagens nog gedurende een heel lange tijd kan volgen.
Naar het schijnt met dure kaartjes. (vanaf zilver 3) zelfs nagenoeg in het hele "stadiongedeelte".