De onthullingen van barrichello.

Gestart door leproffesseur, 25 november 2008 - 21:34:52

« vorige - volgende »

Forza F1

ff hierbij zetten (de moeite niet voor een apart topic te maken):

Rubens heeft de kart-race van Massa gewonnen!!!
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 22:05:30
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\
;D ;D ;D Sorry, maar dat is wel ronduit de meest lachwekkende conclusie die je uit zijn overwinning kan trekken hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

Citaat van: Ferrari 2008 op 30 november 2008 - 22:23:13
Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 22:05:30
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\
;D ;D ;D Sorry, maar dat is wel ronduit de meest lachwekkende conclusie die je uit zijn overwinning kan trekken hoor :)

En waarom dan wel  ???
Als ie in een kart van Schumacher, Massa, enzovoort kan winnen dan kan ie dat in een F1-wagen ook. Hij heeft dit jaar ook nog op het podium gestaan hé!  :P Rubens is nog steeds snel en verdient nog steeds een plaats in de Formule 1!

robbert

Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 22:05:30
ff hierbij zetten (de moeite niet voor een apart topic te maken):

Rubens heeft de kart-race van Massa gewonnen!!!
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\

je gaat nu volledig offtopic gaan, je had toch beter een aparte topic kunnen maken, anders is het niet aangenaam om te lezen

scho0634

Nou, er hoeft echt niet overal een topic voor te worden aangemaakt, ook al is het winter hoor ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 23:20:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 30 november 2008 - 22:23:13
Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 22:05:30
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\
;D ;D ;D Sorry, maar dat is wel ronduit de meest lachwekkende conclusie die je uit zijn overwinning kan trekken hoor :)

En waarom dan wel  ???
Als ie in een kart van Schumacher, Massa, enzovoort kan winnen dan kan ie dat in een F1-wagen ook. Hij heeft dit jaar ook nog op het podium gestaan hé!  :P Rubens is nog steeds snel en verdient nog steeds een plaats in de Formule 1!
In een kart is iedere F1 piloot gewoonweg snel. Een kart is geen F1 wagen, G-krachten, afstellen van de wagen, snelheid, inspanning (waarmee ik niet wil zeggen dat karten geen inspanning vereist, ik weet zelf ook wat het is om te karten, maar de inspanning die je moet leveren is toch veel minder dan in een F1), kennis van de wagen/kart, ...

Citaat van: robbert op 30 november 2008 - 23:21:21
Citaat van: Forza Ferrari op 30 november 2008 - 22:05:30
ff hierbij zetten (de moeite niet voor een apart topic te maken):

Rubens heeft de kart-race van Massa gewonnen!!!
Toont aan dat ie nog steeds snel is! Ik hoop dat hij nog in de F1 kan blijven...  :-\

je gaat nu volledig offtopic gaan, je had toch beter een aparte topic kunnen maken, anders is het niet aangenaam om te lezen
Zo off-topic leek me dit niet, het gaat nog steeds over Rubens en bovendien absoluut niet de moeite om een nieuw topic voor te starten. Tenzij Forza nog lang wil door discussiëren uiteraard, maar dan kunnen we nog steeds op pm overschakelen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Rubens is een baby, nogal logisch dat hij aan de kant zou moeten, als hij dat niet doorhad is hij echt de meest naieve figuur ooit. Hij heeft de overwinning later ook teruggekregen.
Hij mag tevreden zijn dat hij 6 jaar voor Ferrari heeft mogen rijden en wat overwinningen heeft gehad. Dat hij nu nog weer gaat miepen is erg jammer.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 27 november 2008 - 20:58:05
Inderdaad. Hoe hoog ik Alonso als rijder ook heb zitten, door de situatie in Hongarije creeerde hijzelf het probleem. Met zo'n actie kweek je weinig sympathie,

Volgens mij heeft Alonso meer vrienden in de paddock dan Hamilton. Niet dat dat belangrijk is maar volgens mij is Hamilton alleen maar de sympthieke gozer voor de camera's.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

ja dus? Ik had het niet over de paddock. Ik had het over Ron Dennis.

Martin

Barrichello weer contra Schumi

De verstandhouding tussen ex-F1-stalgenoten Michael Schumacher en Rubens Barrichello is op een dieptepunt beland. Vrienden zullen ze in elk geval niet meer worden. Een kart-incident in Florianopolis zorgde voor een verdere verslechtering.

Eerst kwam het in de karts tot een botsing tussen beiden. Na de race stookte 'Robinho', die het onderonsje voor Formule 1-coureurs won, het vuurtje nog eens extra op. De Braziliaan verklaarde voor Globo TV: "Het schijnt, dat Schumacher gelooft, dat hij in een oorlog verzeild is geraakt. Misschien was hij vergeten, dat hij in Brazilië aan het karten was en niet in Duitsland.."

In het Spaanse dagblad AS foeterde Barrichello verder. "Hij is uiteraard een buitengewone coureur. Maar nu heb ik in Brazilië bewezen, dat voor mij bij Ferrari meer succes mogelijk was geweest als de omstandigheden anders waren geweest.

Barrichello heeft altijd gemeend en onlangs ook openlijk verklaard, dat er een team-hiërarchie heerste bij Ferrari, toen hij en Schumacher tussen 2000 en 2005 teamgenoten waren. Hij zou altijd de tweede viool hebben gespeeld achter de zevenvoudige Duitse wereldkampioen.

Schumi nam de meest recente aanvallen van de Braziliaan rustig op. "Hij beklaagt zich altijd. Of hij nu wint of verliest."

Barrichello contra Schumacher: wordt ongetwijfeld vervolgd.

Bron: De Telegraaf

scho0634

Robinho? Is dat geen voetballer? Moet het niet Rubinho zijn? ;) Of gaan nu zelf voetballers al zeiken over Schumacher...?

Anyway; hij had of toen zijn bek open moeten trekken, of nu niet meer zeiken. Dankzij Ferrari heeft hij miljoenen op zijn rekening. Hij heeft er toen voor gekozen en dan moet je nu je zure gezicht dichthouden.

meatball

Heeft die derderang's pipo een vriendenraceje gewonen en nu denkt hij dat hij een echte kampioen is ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 01 december 2008 - 20:33:23
derderang's pipo
Jouw uitgebreide woordenschat doet me denken dat jij heel wat trauma's met zulke scheldwoorden hebt opgelopen. Heb jij jezelf al eens bezig gezien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 december 2008 - 20:39:15
Citaat van: meatball op 01 december 2008 - 20:33:23
derderang's pipo
Jouw uitgebreide woordenschat doet me denken dat jij heel wat trauma's met zulke scheldwoorden hebt opgelopen. Heb jij jezelf al eens bezig gezien?
Ja en dat beviel wel  :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 01 december 2008 - 20:41:02
Citaat van: Ferrari 2008 op 01 december 2008 - 20:39:15
Citaat van: meatball op 01 december 2008 - 20:33:23
derderang's pipo
Jouw uitgebreide woordenschat doet me denken dat jij heel wat trauma's met zulke scheldwoorden hebt opgelopen. Heb jij jezelf al eens bezig gezien?
Ja en dat beviel wel  :D
Sja, soort zoekt soort uiteraard.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.