Je favoriete coureursvrouw

Gestart door dj Peter, 19 juli 2006 - 00:39:34

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Citaat van: leproffesseur op 01 november 2008 - 15:33:21
1.de babe van raikonnen
2.montoya s vrouw.
3.mvr button
Voor de rest zegt die vleeskeuring me niet zo veel .
ik heb het liever voor vrouwen met innerlijke schoonheid dan die oppervlakige tutebellen.

Wie doet nu oppervlakkig? Jij dus. Dus omdat een vrouw er goed uitziet en daar aandacht aan geeft is ze meteen oppervlakkig?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

amp

#61
Citaat van: F_A_Diaz op 10 november 2008 - 10:55:04
Citaat van: leproffesseur op 01 november 2008 - 15:33:21
1.de babe van raikonnen
2.montoya s vrouw.
3.mvr button
Voor de rest zegt die vleeskeuring me niet zo veel .
ik heb het liever voor vrouwen met innerlijke schoonheid dan die oppervlakige tutebellen.

Wie doet nu oppervlakkig? Jij dus. Dus omdat een vrouw er goed uitziet en daar aandacht aan geeft is ze meteen oppervlakkig?

Je hoeft nu ook niet te overdrijven hé.. Ik denk wel dat hij het heeft over schminkpoppen zonder inhoud..
Een vrouw kan er best verzorgd uitzien én inhoud hebben, maar die bedoelde hij niet denk ik.

zeph

He, maar we zijn het er toch wel allemaal over eens dat Nicole Scherzinger met afstand de lekkerste coureurs-vrouw is??? :o


_Makke_

Citaat van: zeph op 10 november 2008 - 21:19:48
He, maar we zijn het er toch wel allemaal over eens dat Nicole Scherzinger met afstand de lekkerste coureurs-vrouw is??? :o

Van een hele grote afstand misschien... zo'n km of 5 :P. Nicole beantwoord nu helemaal niet aan mijn beeld over dé babe. Ik ben feitelijk niet echt wild van een van de coureursvrouwen :-\

F_A_Diaz

Trouwens, is die nicole ook niet een jaar of 8 ouder dan Lewis.  :P
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Ze is geloof ik 30. Maar dat is altijd nog 7 jaar jonger als ik ben. Dus laat maar komen.... ;)

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

gloudiesaurus



mevrouw Alonso dan!

En het is wel geen coureursvrouw maar die dochter van Ecclestone is ook niet mis ;) Als je dan ook meteen al die center erbij krijgt 8)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

F_A_Diaz

Volgens mij zijn die dochters van Ecclestone behoorlijk verbouwd. Ziet er wel aardig uit maar niet mooi van zichzelf.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

Die Tamara mag van mij gerust de F1 overnemen van haar vader hoor, dan hebben we ineens eigenlijk ook geen pitspoezen meer nodig op de grid. :D

zeph


gloudiesaurus

photoshop denk ik ook :)

En over Alonso zijn er de geruchten dat hij papa gaat worden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is