Medailles in plaats van punten

Gestart door Supermariobros, 18 november 2008 - 19:39:07

« vorige - volgende »

Medailles in plaats van punten

Goed idee
6 (15.8%)
Slecht idee
32 (84.2%)

Totaal aantal stemmen: 32

Ferrari 2010

Dus hier kan ik nog steeds verder gaan? :) (Sorry, het moest eruit :) ;))
Citaat van: Jasper op 19 januari 2009 - 17:08:07
Inderdaad, dit gekibbel stopt hier.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

volgens mij mag er hier een slotje op, want het houdt niet op >:(

Jasper

En alweer een zeer nuttige bijdrage. Laatste waarschuwing.

Folkert

http://www.nusport.nl/20081214/formule-1/fans-beslissen-over-medailles
Het is wel een redelijk oud bericht en ik weet niet hoe betrouwbaar Nu.sport.nl eigenlijk is. Maar hier denkt men dus dat de fans wel het laatste woord hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Je leest niet goed:

"Onder het interview kan iedereen aangeven of hij of zij dat al dan niet een goed idee vindt. De kans is groot dat de uitslag van de poll bepalend is voor een definitief besluit over het plan van Ecclestone."

Het wordt waarschijnlijk alleen meegenomen in de beoordeling.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Tja, je denkt toch niet serieus dat Bernie en Max ons gaan vragen hoe het moet... Daar geloof ik niks van.

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."


Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 20 januari 2009 - 14:45:48
Je leest niet goed:

"Onder het interview kan iedereen aangeven of hij of zij dat al dan niet een goed idee vindt. De kans is groot dat de uitslag van de poll bepalend is voor een definitief besluit over het plan van Ecclestone."

Het wordt waarschijnlijk alleen meegenomen in de beoordeling.
Ik heb het prima gelezen. Misschien dat jij mij verkeerd hebt gelezen/begrepen.

CitaatOf hij zijn zin krijgt, hangt af van de fans. Zij hebben het laatste woord
Hier reageerde ik op. En dat word later trouwens nog eens verduidelijkd
CitaatOnder het interview kan iedereen aangeven of hij of zij dat al dan niet een goed idee vindt. De kans is groot dat de uitslag van de poll bepalend is voor een definitief besluit over het plan van Ecclestone
Denk dat je de zin verkeerd hebt gelezen/begrepen.


Citaat van: 0634 op 20 januari 2009 - 15:18:13
Tja, je denkt toch niet serieus dat Bernie en Max ons gaan vragen hoe het moet... Daar geloof ik niks van.
Nee dat denk ik ook niet. Maar als je dit artikel leest, krijg je sterk de indruk dat wij wel de lakens uitdelen over het uiteindelijke besluit. Ik was nog op zoek naar 2 andere artikels die ik hier over had gelezen, maar die kan ik niet meer terug vinden helaas :(
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 20 januari 2009 - 16:37:48
Denk dat je de zin verkeerd hebt gelezen/begrepen.


Welke zin? Het staat er zoals het er staat. Jij zegt dat de fans beslissen, dat staat er dus niet. Ze denken dat de fans mee mogen beslissen, dat staat er.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 20 januari 2009 - 16:57:18
Citaat van: Burorri op 20 januari 2009 - 16:37:48
Denk dat je de zin verkeerd hebt gelezen/begrepen.


Welke zin? Het staat er zoals het er staat. Jij zegt dat de fans beslissen, dat staat er dus niet. Ze denken dat de fans mee mogen beslissen, dat staat er.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Nu.sport.nl het zo laat overkomen dat de fans de uiteindelijke beslissing hebben. Dat staat duidelijk in het dik gedrukte stuk en daarna, in het geciteerde stukje van jou, verwachten ze dat de kans groot is, dat de uitslag van de poll bepalend is of het systeem er wel of niet komt. Het wordt in jou quote dus nog extra benadrukt.

Ik zelf denk niet dat de fans de uiteindelijke beslissing hebben, ofzelfs maar iets in te brengen in het hele besluit.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 20 januari 2009 - 18:52:21
Ik zeg dat Nu.sport.nl het zo laat overkomen dat de fans de uiteindelijke beslissing hebben.

Nee dat doen ze niet, dat maak jij ervan. Die site zegt alleen dat die uitslag bepalend kan zijn in de beslissing van de FIA.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 21 januari 2009 - 11:27:10
Citaat van: Burorri op 20 januari 2009 - 18:52:21
Ik zeg dat Nu.sport.nl het zo laat overkomen dat de fans de uiteindelijke beslissing hebben.

Nee dat doen ze niet, dat maak jij ervan. Die site zegt alleen dat die uitslag bepalend kan zijn in de beslissing van de FIA.

CitaatAMSTERDAM - Bernie Ecclestone wil graag dat de kampioen wordt aangewezen op basis van het aantal zeges en dus het aantal gouden medailles in een poging de sport spannender te maken. Of hij zijn zin krijgt, hangt af van de fans. Zij hebben het laatste woord
Het dik gedrukte stukje zeg meer dan genoeg. Ik maak het er helemaal niet van, het staat er dus letterlijk. Zij denken het, ik niet. Ik geloof niet dat wij zullen mee beslissen in het uiteindelijke besluit.
Trotse vader van Rosalie(L)

r-tak

als je een winnar qua punten extra wilt belonen, kun je het ook zo doen:neem aan dat er volgend jaar 18 coureurs zijn(vergeet Honda ff), dan kan je bij de uiteindelijke finishvolgorde ook zo hun punten berekenen: 18=0 ,17=1punt, 16=2punten, 15=3punten, 14=4punten, 13=5punten, 12=6punten, 11=7punten, 10=8punten, 9=9punten, 8=10punten, 7=11punten, 6=12punten, 5=13punten, 4=14punten, 3=15punten, 2=16punten en 1ste krijgt 20 punten=>hij krijgt wat voorsprong, achteraan word het alleen maar leuker, omdat de laatste weet dat hij toch nog een punt kan halen, door dat laatste beetje te geven. In normale races(met de puntentelling van vandaag), is het achteraan al heel snel uitzichtloos als je van 18 naar 8 moet voor dat ene punt.
                                       

Ferrari 2010

Citaat van: r-tak op 15 februari 2009 - 14:25:33
als je een winnar qua punten extra wilt belonen, kun je het ook zo doen:neem aan dat er volgend jaar 18 coureurs zijn(vergeet Honda ff), dan kan je bij de uiteindelijke finishvolgorde ook zo hun punten berekenen: 18=0 ,17=1punt, 16=2punten, 15=3punten, 14=4punten, 13=5punten, 12=6punten, 11=7punten, 10=8punten, 9=9punten, 8=10punten, 7=11punten, 6=12punten, 5=13punten, 4=14punten, 3=15punten, 2=16punten en 1ste krijgt 20 punten=>hij krijgt wat voorsprong, achteraan word het alleen maar leuker, omdat de laatste weet dat hij toch nog een punt kan halen, door dat laatste beetje te geven. In normale races(met de puntentelling van vandaag), is het achteraan al heel snel uitzichtloos als je van 18 naar 8 moet voor dat ene punt.
                                       
Dit blijft hetzelfde als het huidige, alleen geef je de laatsten ook wat. Een verschil van 4 op 20 of 2 op 10 punten is hetzelfde hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.