Takuma Sato, ja of nee?

Gestart door gloudiesaurus, 11 november 2008 - 23:45:12

« vorige - volgende »

Verdiend Sato een terugkeer in de Formule 1?

Ja
11 (44%)
Nee
14 (56%)

Totaal aantal stemmen: 20

El perigo

Ik zeg Sato terug in de f1
voor mij is hij een echte ''do ore die'' coureur ,kortom een pure racer, geen zoutloze veld vulling zoals kovalainen of piquet of andere veel belovende tallenten.
iedereen is saaie f1 optochten zat , zo'n sato brengt wel wat kleur. soms pakt hij er de punten van de andere keer eindigd het met een spectakulaire crash. in iedergeval goeie tv en stof tot napraten.

Folkert

Citaat van: El perigo op 01 mei 2009 - 18:56:09
Ik zeg Sato terug in de f1
voor mij is hij een echte ''do ore die'' coureur ,kortom een pure racer, geen zoutloze veld vulling zoals kovalainen of piquet of andere veel belovende tallenten.
iedereen is saaie f1 optochten zat , zo'n sato brengt wel wat kleur. soms pakt hij er de punten van de andere keer eindigd het met een spectakulaire crash. in iedergeval goeie tv en stof tot napraten.
Sato mag van mij best Piquet vervangen. Of Bourdais, die valt me wel beetje tegen eerlijk gezegd.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

of Nakajima bij Williams... Sato brengt iig. meer kleur en is ook sneller denk ik...

En Sato zou met zijn Japanse achtergrond bij Toyota (lees Williams) toch ook wat moet potten moeten kunnen breken?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2009 - 21:57:58
of Nakajima bij Williams... Sato brengt iig. meer kleur en is ook sneller denk ik...

En Sato zou met zijn Japanse achtergrond bij Toyota (lees Williams) toch ook wat moet potten moeten kunnen breken?
Bedoel je pot(t)en? ;D Nou stuk rijden gaat iig wel lukken maar denk dat hij wel wat kan laten zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2009 - 21:57:58
of Nakajima bij Williams... Sato brengt iig. meer kleur en is ook sneller denk ik...

En Sato zou met zijn Japanse achtergrond bij Toyota (lees Williams) toch ook wat moet potten moeten kunnen breken?
Sato is Honda-boy...

_Makke_

Voor mij moet Sato zeker niet meer terugkomen. Geef dan maar een kans aan een jongeling. De toegevoegde waarde van Sato in de F1 is mijns inziens klein.

waard500

Sato is een brokkenpiloot. Is in de jaren bij BAR helemaal weggereden door Button. Hij heeft zijn kansen gehad.

Hij is wel leuk om naar te kijken, er gebeurt altijd wel iets (crashes en fouten)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

TheIceman

Citaat van: waard500 op 03 mei 2009 - 11:26:48
Sato is een brokkenpiloot. Is in de jaren bij BAR helemaal weggereden door Button. Hij heeft zijn kansen gehad.

Hij is wel leuk om naar te kijken, er gebeurt altijd wel iets (crashes en fouten)
Sato had bij vlagen ook geweldige races, hoor. Canada 2007 bijvoorbeeld. Maar heel weinig mensen zouden zich aan die inhaalactie buitenom gewaagd hebben.

Folkert

Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 11:45:46
Citaat van: waard500 op 03 mei 2009 - 11:26:48
Sato is een brokkenpiloot. Is in de jaren bij BAR helemaal weggereden door Button. Hij heeft zijn kansen gehad.

Hij is wel leuk om naar te kijken, er gebeurt altijd wel iets (crashes en fouten)
Sato had bij vlagen ook geweldige races, hoor. Canada 2007 bijvoorbeeld. Maar heel weinig mensen zouden zich aan die inhaalactie buitenom gewaagd hebben.
En op een 2voudig WK nog wel. Japan....200x reed hij ook geweldig naar p6 geloof ik. En soms was hij wat te enthousiast, maar vaak reed hij degelijke races vond ik. Iig spraak makender dan Piquite iig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 11:45:46
Citaat van: waard500 op 03 mei 2009 - 11:26:48
Sato is een brokkenpiloot. Is in de jaren bij BAR helemaal weggereden door Button. Hij heeft zijn kansen gehad.

Hij is wel leuk om naar te kijken, er gebeurt altijd wel iets (crashes en fouten)
Sato had bij vlagen ook geweldige races, hoor. Canada 2007 bijvoorbeeld. Maar heel weinig mensen zouden zich aan die inhaalactie buitenom gewaagd hebben.
Het zou maar erg zijn als geen enkel van zijn gewaagde inhaalacties zou geslaagd zijn hé ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Burorri op 03 mei 2009 - 12:11:16
Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 11:45:46
Citaat van: waard500 op 03 mei 2009 - 11:26:48
Sato is een brokkenpiloot. Is in de jaren bij BAR helemaal weggereden door Button. Hij heeft zijn kansen gehad.

Hij is wel leuk om naar te kijken, er gebeurt altijd wel iets (crashes en fouten)
Sato had bij vlagen ook geweldige races, hoor. Canada 2007 bijvoorbeeld. Maar heel weinig mensen zouden zich aan die inhaalactie buitenom gewaagd hebben.
En op een 2voudig WK nog wel. Japan....200x reed hij ook geweldig naar p6 geloof ik. En soms was hij wat te enthousiast, maar vaak reed hij degelijke races vond ik. Iig spraak makender dan Piquite iig.

Dit is Piquet's 2de seizoen in de F1. Sato was inderdaad in zijn eerste 2 jaar nóg spraakmakender, vooral omdat hij de anderen meer van het circuit kegelde dan wat anders.

Dat inhaalmanoeuvre vond ik zo geweldig nog niet. Hij was onderweg met een snellere bolide en Alonso drong logischerwijs ook niet te veel aan.

TheIceman

Kom nou Makke, in de chicane buitenom en Alonso liet hem er echt niet voorbij. Ik denk dat veel mensen gewacht zouden hebben totdat ze hem er zeker aan de binnenkant voorbij konden zetten.

@ Ferrari 2009 ;D

Jasper

Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 13:39:49
Kom nou Makke, in de chicane buitenom en Alonso liet hem er echt niet voorbij. Ik denk dat veel mensen gewacht zouden hebben totdat ze hem er zeker aan de binnenkant voorbij konden zetten.
Hij was 2 seconden per ronde sneller dan Alonso, waarom zou je dan nog wachten...

_Makke_

Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 13:39:49
Kom nou Makke, in de chicane buitenom en Alonso liet hem er echt niet voorbij. Ik denk dat veel mensen gewacht zouden hebben totdat ze hem er zeker aan de binnenkant voorbij konden zetten.

Natuurlijk liet Alonso Sato relatief makkelijk voorbij. Alonso zat aan de binnenkant, Sato had zijn wagen al volledig naast die van Alonso gezet (als ik het me nog goed kan herinneren zat hij op het stuk voor de chicane zelfs lichtjes voor Alonso). Als Alonso daar wat te veel wou, had hij zich waarschijnlijk in de zijkant van Sato geboord.

Ik zeg niet dat Alonso Sato zomaar even liet passeren, maar een geweldige actie..  :-\ Mnee toch maar niet.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 03 mei 2009 - 13:45:01
Citaat van: Luc. op 03 mei 2009 - 13:39:49
Kom nou Makke, in de chicane buitenom en Alonso liet hem er echt niet voorbij. Ik denk dat veel mensen gewacht zouden hebben totdat ze hem er zeker aan de binnenkant voorbij konden zetten.
Hij was 2 seconden per ronde sneller dan Alonso, waarom zou je dan nog wachten...

Wachten tot een minder moeilijk en gevaarlijk punt, je weet nooit of men de deur dicht gaat gooien zeg maar of niet