Takuma Sato, ja of nee?

Gestart door gloudiesaurus, 11 november 2008 - 23:45:12

« vorige - volgende »

Verdiend Sato een terugkeer in de Formule 1?

Ja
11 (44%)
Nee
14 (56%)

Totaal aantal stemmen: 20

bruintje

Sato verdient een terugkeer.
De Japanner kan draaien aan een stuur hoor. Het zal afhangen van het geld dat hij zal meebrengen.
Het gaat tussen Bourdais en Sato en persoonlijk denk ik dat de spaarpot van de Japanner iets zwaarder weegt.
Nog één ding. Een team gaat niet kiezen voor twee jonge piloten binnen één team. Buemi ligt vast en hij debuteert. Dus er moet een ervaren piloot naast de debutant staan.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 11 januari 2009 - 08:32:46
Citaat van: Burorri op 10 januari 2009 - 19:47:06
hehe ok :P

Dacht dat voor STR alleen maar 3 brazilianen in de running waren en sato en Bourdais.

Dan heb je dat lelijk verkeerd gedacht.  ;)
Haha, ja en hoe ik er bij kwam....:P

@Bruintje Welcome. Maar denk dat je Bourdais niet helemaal een jonge piloot kunt noemen. Ok, hij is F1 debutant, maar race ervaring heeft hij wel Hoewel de Cart/champcar/indy serie niet zo hoog staat aangeschreven, word je daar ook niet zomaar campioen.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Citaat van: Burorri op 11 januari 2009 - 13:09:29
Citaat van: Supermariobros op 11 januari 2009 - 08:32:46
Citaat van: Burorri op 10 januari 2009 - 19:47:06
hehe ok :P

Dacht dat voor STR alleen maar 3 brazilianen in de running waren en sato en Bourdais.

Dan heb je dat lelijk verkeerd gedacht.  ;)
Haha, ja en hoe ik er bij kwam....:P

@Bruintje Welcome. Maar denk dat je Bourdais niet helemaal een jonge piloot kunt noemen. Ok, hij is F1 debutant, maar race ervaring heeft hij wel Hoewel de Cart/champcar/indy serie niet zo hoog staat aangeschreven, word je daar ook niet zomaar campioen.

Bourdais is inderdaad geen jonge piloot, maar zegt bruintje ook niet ;) Misschien duidt bruintje op bijvoorbeeld Bruno Senna... wel een debutant, ook veel sponsorgeld, en ook in verband gebracht met Toro Rosso.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 15 januari 2009 - 21:42:49
Citaat van: Burorri op 11 januari 2009 - 13:09:29
Citaat van: Supermariobros op 11 januari 2009 - 08:32:46
Citaat van: Burorri op 10 januari 2009 - 19:47:06
hehe ok :P

Dacht dat voor STR alleen maar 3 brazilianen in de running waren en sato en Bourdais.

Dan heb je dat lelijk verkeerd gedacht.  ;)
Haha, ja en hoe ik er bij kwam....:P

@Bruintje Welcome. Maar denk dat je Bourdais niet helemaal een jonge piloot kunt noemen. Ok, hij is F1 debutant, maar race ervaring heeft hij wel Hoewel de Cart/champcar/indy serie niet zo hoog staat aangeschreven, word je daar ook niet zomaar campioen.

Bourdais is inderdaad geen jonge piloot, maar zegt bruintje ook niet ;) Misschien duidt bruintje op bijvoorbeeld Bruno Senna... wel een debutant, ook veel sponsorgeld, en ook in verband gebracht met Toro Rosso.
Ik had hem ook verkeerd gelezen geloof ik :P, was ook Bruno helemaal vergeten :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Het is dus toch Bourdais geworden!

Verrast me wel enigzins...

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 22 januari 2009 - 17:32:10
Het is dus toch Bourdais geworden!

Verrast me wel enigzins...
Ik vind enkel nog maar berichten die zeggen dat enkele kranten het suggereren. Heeft STR het zelf ook al bevestigd?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 22 januari 2009 - 17:44:29
Citaat van: 0634 op 22 januari 2009 - 17:32:10
Het is dus toch Bourdais geworden!

Verrast me wel enigzins...
Ik vind enkel nog maar berichten die zeggen dat enkele kranten het suggereren. Heeft STR het zelf ook al bevestigd?
Nee, sorry idd verkeerd begrepen. Maar het lijkt er trouwens wel heel erg op zoals ik het begrijp...

janke

Het is anders op best wat buitenlandse sites gezegd/gesuggereerd. Jammer voor Sato als het zo is.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Het lijkt er ook op dat het snel bevestigd wordt. Het is ook een veeg teken dat het door de partijen iig niet wordt ontkend.

janke

Ja, maar daar nemen ze de tijd voor.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik hoop alleszins dat het Bourdais wordt en niet Sato. Bourdais verdient het volgens mij meer (Sato heeft al veel kansen gehad).

Folkert

Ik denk dat beide mannen het verdienen, maar Bourdais toch iets meer dan Sato. Vorig jaar een matig seizoen gehad, wat in mijn ogen grotendeels te wijten was aan de auto. Jammer voor Sato, maar zoals hier eerder is gesuggereerd heeft hij al kansen gehad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Bourdais heeft gewoon pech gehad op de cruciale momenten. Italië had bijvoorbeeld even goed een 1-2 kunnen zijn voor STR als de wagen van Bourdais niet bleef staan bij de start... En zo heeft hij nog eens een podiumplek gemist door technische pech. Het lijkt nu alsof hij naar huis gereden werd door Vettel, maar dat werd hij in mijn ogen hoegenaamd niet.

Folkert

Moet eerlijk zeggen dat ik wel vind dat Vettel al heel erg (eigenlijk te veel) word opgehemeld door heel veel mensen. Helemaal na Italie. Wat op zich niet zo raar is, maar toch wat te vroeg in mijn ogen. En Bourdais lijkt hier door ook onterecht helemaal ondergesneeuwd.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 23 januari 2009 - 03:14:41
Moet eerlijk zeggen dat ik wel vind dat Vettel al heel erg (eigenlijk te veel) word opgehemeld door heel veel mensen. Helemaal na Italie. Wat op zich niet zo raar is, maar toch wat te vroeg in mijn ogen. En Bourdais lijkt hier door ook onterecht helemaal ondergesneeuwd.
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Bourdais deed het zo slecht helemaal niet.

Maar Vettel is zeker wel een enorm talent. Tuurlijk wordt ie gehyped, zeker in Duitsland waar ze smachten naar een nieuwe ster. Maar hij heeft een enorme potentie. Samen met Hamilton en Alonso zou hij wel eens 1 van de grote mannen kunnen worden en zeker rijders als Kubica, Massa of Raikkonen voorbijstreven.