Takuma Sato, ja of nee?

Gestart door gloudiesaurus, 11 november 2008 - 23:45:12

« vorige - volgende »

Verdiend Sato een terugkeer in de Formule 1?

Ja
11 (44%)
Nee
14 (56%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Check Canada 2007 bijv. even op Youtube!

Sato vs. McLaren :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 13 november 2008 - 18:10:45
Check Canada 2007 bijv. even op Youtube!

Sato vs. McLaren :)
Sja, de snellere wagen wint, tzou maar erg zijn als het niet zo was. Iedere andere rijder had hetzelfde gedaan, dat is het minste wat je van de kleinere teams kan verwachten: dat ze zich in de kijker zetten als het kan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Ik wil sato nou wel eens keer in een echt goede auto zien en kijken wat hij dan presteerd. Als hij dat Kamikaze gedrag heeft laten liggen, zou hij nog best wel eens voor verrassing kunnen zorgen. Hij toont iig inzet en wilt dingen proberen, misschien in het verleden te vaak te optimistische in haalpogingen, maar goed. Hamilton was dit jaar 1 van de weinige die op de baan lekker aanvallend reed. Dat miste ik toch wel bij Massa en Kimi. En ook Alonso heeft in mijn ogen zeker dit jaar wat te rustig gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: leproffesseur op 13 november 2008 - 14:51:56
ik zit er in ieder geval niet op te wachten want ik kan me niks herinneren van zijn prestaties.



Forza F1

Citaat van: 0634 op 13 november 2008 - 19:45:31
Citaat van: leproffesseur op 13 november 2008 - 14:51:56
ik zit er in ieder geval niet op te wachten want ik kan me niks herinneren van zijn prestaties.


Amai, hoe ie Schumi aanreed in Spa (La Source) was het helemaal wel...

In mijn ogen zijn er genoeg getalenteerde piloten die een plaatsje in de F1 veel meer verdienen dan Sato! Dan denk ik o.a. aan Bourdais &  Barrichello die hun zitje misschien gaan verliezen, maar ook een Christian Klien, Tonio Liuzzi en Pedro de la Rosa verdienen het meer om in de F1 te mogen racen dan Sato! Hij heeft zijn kans gehad en heeft het verknald :)

Folkert

Citaat van: Forza Ferrari op 13 november 2008 - 22:12:14
Citaat van: 0634 op 13 november 2008 - 19:45:31
Citaat van: leproffesseur op 13 november 2008 - 14:51:56
ik zit er in ieder geval niet op te wachten want ik kan me niks herinneren van zijn prestaties.


Amai, hoe ie Schumi aanreed in Spa (La Source) was het helemaal wel...

In mijn ogen zijn er genoeg getalenteerde piloten die een plaatsje in de F1 veel meer verdienen dan Sato! Dan denk ik o.a. aan Bourdais &  Barrichello die hun zitje misschien gaan verliezen, maar ook een Christian Klien, Tonio Liuzzi en Pedro de la Rosa verdienen het meer om in de F1 te mogen racen dan Sato! Hij heeft zijn kans gehad en heeft het verknald :)
En wat van die keer dat Schumacher Sato aan reed in Japan? ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 13 november 2008 - 18:27:15
Ik wil sato nou wel eens keer in een echt goede auto zien en kijken wat hij dan presteerd. Als hij dat Kamikaze gedrag heeft laten liggen, zou hij nog best wel eens voor verrassing kunnen zorgen. Hij toont iig inzet en wilt dingen proberen, misschien in het verleden te vaak te optimistische in haalpogingen, maar goed. Hamilton was dit jaar 1 van de weinige die op de baan lekker aanvallend reed. Dat miste ik toch wel bij Massa en Kimi. En ook Alonso heeft in mijn ogen zeker dit jaar wat te rustig gereden.

Dacht dat Alonso toch behoorlijk tekeer ging in de laatste ronden in Singapore.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Alonso heeft sowieso niet heel rustig gereden dit seizoen. Meer dan wanneer hij in een topauto zat. Moest ook wel door de situatie.

Folkert

Citaat van: 0634 op 14 november 2008 - 11:31:43
Alonso heeft sowieso niet heel rustig gereden dit seizoen. Meer dan wanneer hij in een topauto zat. Moest ook wel door de situatie.
Misschien klopt dat ook wel en is het me soms wat minder op gevallen.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Na het bekijkken van het filmpje kon ik enkel de aanrijding met Heidfeld herinneren.
Toen heeft hij wel geluk gehad...

gloudiesaurus

Hij reed toen hij bij Jordan reed in Monaco ook nog eens een historische Lotus plat! Toen had hij ook geluk ;)

Maar ik zou Sato toch graag terug zien, een aanvallende manier van rijden juist. Dat missen we!

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Doefie

Ik heb nee gestemd. Ik mis hem niet, net zoals Davidson. Goeie coureurs, maar zo rijden er nog 20 rond.

Forza F1

Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2008 - 21:02:45
Maar ik zou Sato toch graag terug zien, een aanvallende manier van rijden juist. Dat missen we!

Ik wil tijdens een race nog wel iets anders zien dan constant "... is under investigation by the stewards"  :P

Citaat van: Doefie op 18 november 2008 - 23:01:12
Ik heb nee gestemd. Ik mis hem niet, net zoals Davidson. Goeie coureurs, maar zo rijden er nog 20 rond.

Precies! Bovendien lijkt Nakajima mij een Japanner die over meer talent beschikt dan Sato. Maar in een tijdperk van Raikkonen, Alonso, Hamilton, Massa, Vettel en Kubica vallen andere piloten haast niet op eh  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 18 november 2008 - 23:37:38
Citaat van: Doefie op 18 november 2008 - 23:01:12
Ik heb nee gestemd. Ik mis hem niet, net zoals Davidson. Goeie coureurs, maar zo rijden er nog 20 rond.

Precies! Bovendien lijkt Nakajima mij een Japanner die over meer talent beschikt dan Sato. Maar in een tijdperk van Raikkonen, Alonso, Hamilton, Massa, Vettel en Kubica vallen andere piloten haast niet op eh  :)
Nakajima? Die heeft zich ook niet echt in de kijker gereden. Rosberg ook niet overigens hoor, maar Nakajima, vaak heb ik die naam niet horen vallen. De enige reden waarom hij F1 rijdt, is dat Toyota graag een japke in een F1 heeft.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Toch heeft Sato wel lekker getest vind ik! Maar dat kun je ook van Buemi en Bourdais zeggen. De verschillen bij Toro Rosso zijn klein :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is