Takuma Sato, ja of nee?

Gestart door gloudiesaurus, 11 november 2008 - 23:45:12

« vorige - volgende »

Verdiend Sato een terugkeer in de Formule 1?

Ja
11 (44%)
Nee
14 (56%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Zie de pollvraag! Wat vinden jullie?

Ik vind dat hij wel een terugkeer verdiend. Hij heeft bij Super Aguri laten zien niet alleen snel te zijn maar nu ook niet meer zo roekeloos te zijn. Ik denk dat hij voor een team als Toro Rosso heel waardevol kan zijn. En natuurlijk is Taku-san altijd spectaculair!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Absoluut. Hij is net zo'n spraak maker als Villeneuve en Montoya. Al waren laatst genoemde wat succesvoller, Toch is Sato een prima coureur. Wat hij ook bewees in de laatste race in japan in geloof ik 2004.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Sorry, ik heb helemaal niks met die gast. Hij is niet meer zo roekeloos als in zijn beginjaren, maar over het algemeen denk ik dat ik liever een jong talent zie ipv een eeuwig talent.

Supermariobros

Ik sta hier niet op te wachten. Ik heb liever dat ze een jonge rijder de kans geven, een Sato hebben we echt niet nodig.

meatball

Ja liever hem dan Button , Barrichello of Adrian Sutil die hebben het niet meer dus waarom niet eens Sato proberen ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Omdat die het ook nooit gehad heeft? ;)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 19:35:03
Ja liever hem dan Button , Barrichello of Adrian Sutil die hebben het niet meer dus waarom niet eens Sato proberen ?
Sutil heeft het niet meer? Die man is verdomme 2 jaar bezig :-\ Sato heeft zelfs al meer races gereden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 november 2008 - 20:45:50
Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 19:35:03
Ja liever hem dan Button , Barrichello of Adrian Sutil die hebben het niet meer dus waarom niet eens Sato proberen ?
Sutil heeft het niet meer? Die man is verdomme 2 jaar bezig :-\ Sato heeft zelfs al meer races gereden!
Bezig met wat ? Hij is verdorie zelfs trager dan een totaal uitgebluste Fisichella.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 20:53:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 november 2008 - 20:45:50
Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 19:35:03
Ja liever hem dan Button , Barrichello of Adrian Sutil die hebben het niet meer dus waarom niet eens Sato proberen ?
Sutil heeft het niet meer? Die man is verdomme 2 jaar bezig :-\ Sato heeft zelfs al meer races gereden!
Bezig met wat ? Hij is verdorie zelfs trager dan een totaal uitgebluste Fisichella.
Het enige waarmee je hem kan vergelijken is Fisico. Wie zegt dat fisico inderdaad zo slecht met die wagen rijdt? Het is wel erg kort door de bocht om te stellen dat fisico uitgeblust is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

Citaat van: Supermariobros op 12 november 2008 - 09:22:50
Ik sta hier niet op te wachten. Ik heb liever dat ze een jonge rijder de kans geven, een Sato hebben we echt niet nodig.

Ik deel die mening

scho0634

Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 20:53:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 november 2008 - 20:45:50
Citaat van: meatball op 12 november 2008 - 19:35:03
Ja liever hem dan Button , Barrichello of Adrian Sutil die hebben het niet meer dus waarom niet eens Sato proberen ?
Sutil heeft het niet meer? Die man is verdomme 2 jaar bezig :-\ Sato heeft zelfs al meer races gereden!
Bezig met wat ? Hij is verdorie zelfs trager dan een totaal uitgebluste Fisichella.
nou Sutil is ook wel teleurstellend. Maar om de ene teleurstelling met de andere (Sato dus) te vervangen vind ik wat onlogisch. Kijk dan eens naar de jongere garde. Senna of Di Grassi.

gloudiesaurus

Ik moet nog maar zien wat bijv. een Senna kan brengen! Vond hem in GP2 niet super en die man heeft nog geen enkele F1-ervaring. Sato heeft zich al bewezen, denk bijv. eens hoe de McLaren's verschalkte in Canada 2007. Voor Toro Rosso zou het een aanwinst zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

scho0634

Citaat van: gloudiesaurus op 12 november 2008 - 22:23:01
Ik moet nog maar zien wat bijv. een Senna kan brengen! Vond hem in GP2 niet super en die man heeft nog geen enkele F1-ervaring. Sato heeft zich al bewezen, denk bijv. eens hoe de McLaren's verschalkte in Canada 2007. Voor Toro Rosso zou het een aanwinst zijn...
Wat heeft ie dan bewezen. Niets meer dan andere middenmoters. Het grauwe middenveld. Een jong talent kan nog eens wat toevoegen. Sato bewijst al een tijdje dat hij dat niet kan.

Overigens vind ik Senna ook niet zo overtuigend tot dusver, maar die naam kwam zo even in me op ;). Di Grassi is beter.

F_A_Diaz

Denk niet dat de wereld nog op Sato zit te wachten maar slechte keuze zou het niet zijn.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

leproffesseur

ik zit er in ieder geval niet op te wachten want ik kan me niks herinneren van zijn prestaties.