De vergulde kruk 2008

Gestart door Tim C, 02 november 2008 - 20:17:25

« vorige - volgende »

Tim C

De toffee voor de grootste stunteling van het jaar. Compleet open, ben je het eens met een vermelding laat dat dan weten, weet je een nieuwe dan zet je hem er bij.

Laat ik alvast zeggen: Ferrari die Massa's WK verspeelt met de slang in Singapore

Eric

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 20:17:25
De toffee voor de grootste stunteling van het jaar. Compleet open, ben je het eens met een vermelding laat dat dan weten, weet je een nieuwe dan zet je hem er bij.

Laat ik alvast zeggen: Ferrari die Massa's WK verspeelt met de slang in Singapore

alleen met de slang?
wat te zeggen van diegene dat met de lichtjes mocht spelen bij de pitstop

TheIceman

- Ferrari en de pitstops
- Hamilton en het licht

leproffesseur

De grootste blunder vind ik de aanrijding in de pits in canada en vlakbij gevolgd door het pitsstop incident met de slang.

Jasper

Kijk, het seizoen is voorbij. Niemand heeft het WK verspeeld in 1 race. Want als je het hebt over de slang van Singapore, heb het dan ook eens over de spin van Maleisië, de motor in Hongarije, Hamilton's akkefietje in Canada...

Het seizoen is verlopen zoals het is en beide kampen hebben hun gloriemomenten en hun gènemomenten gehad. Maar op het einde, kwam het allemaal verdomd goed in evenwicht...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 november 2008 - 20:43:26
Kijk, het seizoen is voorbij. Niemand heeft het WK verspeeld in 1 race. Want als je het hebt over de slang van Singapore, heb het dan ook eens over de spin van Maleisië, de motor in Hongarije, Hamilton's akkefietje in Canada...
Amen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

De grootste blunder vond ik toch de FIA die zich meent in de titelstrijd te moeten mengen.

Nu zal ik wel weer de hoon van ferrari fans over me heen krijgen, maar het zij zo. Ik zie het zo.

SDG

Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 21:33:11
De grootste blunder vond ik toch de FIA die zich meent in de titelstrijd te moeten mengen.

Nu zal ik wel weer de hoon van ferrari fans over me heen krijgen, maar het zij zo. Ik zie het zo.

Ik ben in ieder geval blij dat de dubieuze beslissingen die genomen werden uiteindelijk toch geen invloed gehad hebben op de einduitslag van het WK. Indien Massa vandaag alsnog wereldkampioen was geworden, was de hele polemiek over de straffen van Hamilton en Bourdais wellicht nog een keer volop op gang geschoten.

leproffesseur

De prijzen zijn mooi verdeeld dit jaar :)
Al begrijp ik dat Massa minder gelukkig is.
Moet raar zijn voor hem...zijn beste jaar,de constructeurstitel wiinnen voor eigen publiek met winst
maar toch die ontgoocheling.

Supermariobros

De FIA met hun dubieuze straffen.

TurboBoost

Hamilton met het licht en Hamilton in spa.
Dommerik.

janke

Max Mosley, die zich weer na alle toestanden laat zien op de grid met z'n akte tasje en doet of er niks aan de hand is/was.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Mag ik ze aan McLaren geven? Met hun 'veilig spelen' scheelde het niet veel of ze hadden alweer de titel in de laatste GP kwijt gespeeld...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 13:00:03
Mag ik ze aan McLaren geven? Met hun 'veilig spelen' scheelde het niet veel of ze hadden alweer de titel in de laatste GP kwijt gespeeld...
Dan zou ik eerder zeggen dat ze hem aan Ferrari en Mclaren geven. Ik vond het een heel spannend jaar, maar de top 3 was 1 van de slechtste top 3 van afgelopen jaren. Blunders van Massa, Blunders van Kimi, Blunders van Hamilton, die geen enkele kampioen waardig zijn. Daarnaast hebben Ferrari en Mclaren toch erg veel steken laten vallen. Ferrari was behoorlijk aan het blunderen met het lichten systeem. En vooral bij Massa is het een wonder dat het daar goed is afgelopen.(relatief dan.) Eigenlijk is het beste team dit jaar Renault. Weinig blunders en zeer sterk opgekomen in de laatste races.
Trotse vader van Rosalie(L)

Mikacouli

Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 14:33:39
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 13:00:03
Mag ik ze aan McLaren geven? Met hun 'veilig spelen' scheelde het niet veel of ze hadden alweer de titel in de laatste GP kwijt gespeeld...
Dan zou ik eerder zeggen dat ze hem aan Ferrari en Mclaren geven. Ik vond het een heel spannend jaar, maar de top 3 was 1 van de slechtste top 3 van afgelopen jaren. Blunders van Massa, Blunders van Kimi, Blunders van Hamilton, die geen enkele kampioen waardig zijn. Daarnaast hebben Ferrari en Mclaren toch erg veel steken laten vallen. Ferrari was behoorlijk aan het blunderen met het lichten systeem. En vooral bij Massa is het een wonder dat het daar goed is afgelopen.(relatief dan.) Eigenlijk is het beste team dit jaar Renault. Weinig blunders en zeer sterk opgekomen in de laatste races.
Mja Renault dat weet ik niet... Alonso heb ik idd maar weinig fouten weten maken maar Piquet daarentegen. Die maakte de ene na de andere, is is bij mijn weten ook enkele keren uitgevallen met mechanische pech.
De ontwikkeling van BMW vond ik ook echt mar matig dit jaar. In het begin strijden soms voor overwinningen en de laatste races nergens te bespeuren. Ook vond ik het raar wat Kubica deed gisteren. Zich laten dubbelen om dan maar te 'spelen' met Hamilton. De reden waarom Hamilton zijn plek verloor aan Vettel is grotendeels ook aan Kubica te danken volgens mij. Waarom moest die zo nodig in de weg komen rijden? Het is al langer geweten dat Kubica niet veel moet weten van Hamilton uiteraard.