Man van de race: Brazilie

Gestart door Folkert, 02 november 2008 - 19:36:50

« vorige - volgende »

You know the drill

Felipe Massa
16 (57.1%)
Fernando Alonso
1 (3.6%)
Sebastian Vettel
3 (10.7%)
Lewis Hamilton
4 (14.3%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Timo Glock
4 (14.3%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Heikki Kovaleinen
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Folkert

Maak hem alvast, want er zijn maar weinig meer dan deze 10 Coureurs tot de man van de race zouden kunnen zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Man van de race Massa, het hoofdje mooi cool gehouden...

Maar Hamilton toch verdiende kampioen

Folkert

Lewis Hamilton Kan niemand anders bedenken dan Hamilton, deed wat hij moest doen. Massa ook, maar ja allebei goede race. Verdienen eigenlijk allebei deze titel
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Massa zonder twijfel,voor mij ook man van het seizoen trouwens,voor het seizoen volgens vele de tweede man bij Ferrari totaal kansloos en dan toch bijna wk worden topklasse.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

#4
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:09:26
Lewis Hamilton Kan niemand anders bedenken dan Hamilton, deed wat hij moest doen.

Dat deed hij niet. Hij liet zich piepelen in de laatste ronde door Vettel, Vettel die de hele race al een bedreiging voor hem vormde.

CitaatMassa ook, maar ja allebei goede race. Verdienen eigenlijk allebei deze titel

in een ander topic blaas je hoog van de toren dat Massa het niet verdient, en nu ineens verdienen ze het allebei? Weet je überhaupt wel wat je roept?

TheIceman

Massa, foutloos, door Glock-slomotion geen Wereldkampioen.

Ray Den

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:09:26
Lewis Hamilton Kan niemand anders bedenken dan Hamilton, deed wat hij moest doen. Massa ook, maar ja allebei goede race. Verdienen eigenlijk allebei deze titel

Soms denk ik toch dat jij hetzelfde verstand hebt als de broer van Hamilton. Alleen kan hij er niets aan doen en is het van niet kunnen, van jou is het gewoon van niet willen.

Hamilton deed helemaal niets deze grand prix.Nul, Nul. Hij laat zich ringeloren door Vettel (ook een goeie race van hem trouwens) en de zogenaamde man in de regen verprutst hier bijna seizoen. Wat een geluk dat de onkunde bij Glock nog groter was.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Wizard

Hoezo onkunde? Glock nam de gok om op licks te blijven rijden en dat leverde hem op een haar na de vierde stek op. Glock doet dus goede zaken.

Ferrari 2010

Vettel, samen met Glock de enigen die het hier écht spannend hield :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Massa. Kleine troost voor hem, maar hij reed het hele weekend uitstekend,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:24:45
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:09:26
Lewis Hamilton Kan niemand anders bedenken dan Hamilton, deed wat hij moest doen. Massa ook, maar ja allebei goede race. Verdienen eigenlijk allebei deze titel

Soms denk ik toch dat jij hetzelfde verstand hebt als de broer van Hamilton. Alleen kan hij er niets aan doen en is het van niet kunnen, van jou is het gewoon van niet willen.

Hamilton deed helemaal niets deze grand prix.Nul, Nul. Hij laat zich ringeloren door Vettel (ook een goeie race van hem trouwens) en de zogenaamde man in de regen verprutst hier bijna seizoen. Wat een geluk dat de onkunde bij Glock nog groter was.
Hahaha, maar dan zit ik nog ver en ver boven jou niveau. Hahaha flikker op man maloot.

@Wizard: We gaan eens kijken. Mmmmm volgens mij he, volgen smij is Hamilton WK geworden, heeft hij dan gedaan wat hij moest doen? Volgens mij wel, maar wat vaker gebleken is dit jaar is dat jij maar wat roept en de race vervolgens niet eens gezien hebt. Heb je misschien ook gezien(iig dat zag ik, maar ik kan me daar in vergissen) Dat HAmilton wijd ging door een best gewaagde inhaal maneuvre van Kubica en dat Vettel perfect profiteerde van.

En je bevestigd weer mijn vermoeden dat je niet eens leest:  Ik zeg dat ze allebei Deze titel  verdienen. Man van de race. Dus niet de wereld titel. Maar goed. Swa, soit, what ever.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


scho0634

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:24:45Hamilton deed helemaal niets deze grand prix.Nul, Nul. Hij laat zich ringeloren door Vettel (ook een goeie race van hem trouwens) en de zogenaamde man in de regen verprutst hier bijna seizoen. Wat een geluk dat de onkunde bij Glock nog groter was.
Hamilton moest 5e worden en werd dat. Blijkbaar deed ie dus toch iets goed.

En over die onkunde bij Glock: als je zou proberen objectief te kijken zie je dat hij een risico nam die hem een 6e plek opleverde. Zonder zijn gokje was helemaal nooit de titel voor Hamilton in gevaar gekomen. We moeten Glock bedanken voor een prachtig WK eind.

Supermariobros

Glock  ;D

Serieus: Felipe Massa verdient de titel als man van de race.

sloggerke

Massa maakte veel indruk door te doen wat van hem verwacht werd, het hoofd koel houden en winnen, vanaf zijn mooie pole.
Maar toch voor Alonso gekozen.
Bleef mooi in beeld rijden en wist andermaal een tweede plaats te versieren, terwijl "die andere Ferrari" geen meter dichter kwam.