GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 november 2008 - 13:13:36
Citaat van: robbert op 10 november 2008 - 13:04:15
nu overdrijf jij wel hoor. Hoe komt het dat Hamilton nu WK geworden is, en vorige jaren Alonso en Renault top waren, toen reed schumacher ook nog mee. Wat jij zegt is wel grote zever in pakskes ze
En dan te geloven dat wat ik daarstraks in een pb naar Burorri stuurde, nog echt uitkomt ook! Er zijn blijkbaar effectief mensen die niet inzien dat dat stuk niet serieus bedoelt was :)
aah was dat een grapje??, ???

Flauwe humor heeft hij

Folkert

Citaat van: Jasper op 10 november 2008 - 13:56:29
Komt omdat het helemaal niet grappig was, dan gaan mensen ook minder snel inzien dat het bedoeld was om te lachen.
Humor is relatief. Geef toe dat het niet superleuk was, maar omdat jij het niet leuk vind wilt niet zeggen dat het perdefinitie niet leuk is. :)

Maar goed, wel apart dat het als waarheid word gezien en een serieuze mening.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 november 2008 - 13:56:29
Komt omdat het helemaal niet grappig was, dan gaan mensen ook minder snel inzien dat het bedoeld was om te lachen.
Citaat van: Burorri op 09 november 2008 - 18:28:20Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo.
CitaatMaar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren.
CitaatEn ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.
Met alle respect hé Jasper, maar als je zo'n dingen leest en je vat het nog steeds serieus op, dan moet je op die moment in een wel héél erg serieuze bui zijn :) Niet dat ik het persoonlijk enorm grappig vond, maar er hoefde toch geen emoticon meer bij om een mens te laten inzien dat het niet serieus was...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 november 2008 - 16:17:55
Citaat van: Jasper op 10 november 2008 - 13:56:29
Komt omdat het helemaal niet grappig was, dan gaan mensen ook minder snel inzien dat het bedoeld was om te lachen.
Citaat van: Burorri op 09 november 2008 - 18:28:20Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo.
CitaatMaar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren.
CitaatEn ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.
Met alle respect hé Jasper, maar als je zo'n dingen leest en je vat het nog steeds serieus op, dan moet je op die moment in een wel héél erg serieuze bui zijn :) Niet dat ik het persoonlijk enorm grappig vond, maar er hoefde toch geen emoticon meer bij om een mens te laten inzien dat het niet serieus was...
ik had pas in het laatste gedeelte door dat het niet helemaal serieus was... eerste gedeelte is min of meer een typische Burrori comment... dat ie anti schumacher is, dat maakt ie wel weer duidelijk, dat Ferrari illegaal bezig is moet ie nog weer ff noemen, Fiarrari en incidenten in Spa en Fuji.. alleen het afkraken van Massa ontbreekt er nog aan..  volgens mij is het meer serieus dan grap... nou ja, grappig is het iig niet en serieus nemen doe ik hem toch al niet echt...

scho0634

Zullen we erover ophouden ;)?

Folkert

#560
Citaat van: NDCGN op 10 november 2008 - 17:34:16
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 november 2008 - 16:17:55
Citaat van: Jasper op 10 november 2008 - 13:56:29
Komt omdat het helemaal niet grappig was, dan gaan mensen ook minder snel inzien dat het bedoeld was om te lachen.
Citaat van: Burorri op 09 november 2008 - 18:28:20Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo.
CitaatMaar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren.
CitaatEn ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.
Met alle respect hé Jasper, maar als je zo'n dingen leest en je vat het nog steeds serieus op, dan moet je op die moment in een wel héél erg serieuze bui zijn :) Niet dat ik het persoonlijk enorm grappig vond, maar er hoefde toch geen emoticon meer bij om een mens te laten inzien dat het niet serieus was...
ik had pas in het laatste gedeelte door dat het niet helemaal serieus was... eerste gedeelte is min of meer een typische Burrori comment... dat ie anti schumacher is, dat maakt ie wel weer duidelijk, dat Ferrari illegaal bezig is moet ie nog weer ff noemen, Fiarrari en incidenten in Spa en Fuji.. alleen het afkraken van Massa ontbreekt er nog aan..  volgens mij is het meer serieus dan grap... nou ja, grappig is het iig niet en serieus nemen doe ik hem toch al niet echt...
En dit is weer typisch bericht van jou, alleen maar lezen wat je wilt lezen en hopen dat je maar wat te zeuren hebt. Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik gewoon niet onder de inderuk ben van Massa. Jij leest elk negatief of niet positief bericht als Massa bashen. Dit was gewoon totaal los van wat ik eerder heb gezegt. Dit was niet serieus en misschien niet grappig, maar somige opmerkingen hier zijn ook totaal overbodig en zinloos. Hoe vaak heb ik al niet gezegt dat ik respect heb voor Schumacher en dat ik hem tot de beste reken, maar dat ik soms wat vraagtekens heb bij dingen die hij deed?  Je hoopt gewoon dat ik iets fouts zeg om te zeuren.
Je probeert zelf als objectief persoon over te komen en vaak mijn dingen tegen te spreken of aan te vallen, maar je bent soms net zo bezig als ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Burorri, ik vraag mij wel eens af waar jij de energie en de tijd vandaan haald. Dat je van menigeen commentaar krijgt is dan toch ook niet zo verwonderlijk. En volgens mij vraag je met sinterklaas een nieuw toetsenbord. Die zal zo langzaam aan wel versleten zijn. :)
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

@ Burrori: Eerste verwittiging, Gelieve de discussies zinvol te houden!

dj Peter

Citaat van: Burorri op 09 november 2008 - 18:28:20
Citaat van: Alan Blues op 09 november 2008 - 17:54:55
Het is allemaal de schuld van Schumacher... ;)
Nou , nu maak jij daar wel grapje over. Maar het kan volgens mij best aannemelijk zijn dat Schumacher achter de hele rotzooi zit. Eerst zorgen dat hij de F1 binnen komt en dan FIA hulp van Max en Bernie zo snel mogelijk naar Ferrari te gaan, waar ze via hem veel geld kunnen witwassen om hun snode plannetjes voor F1 dominatie te realiseren. :S Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari met zo veel weg kwam en dat het legaal was. Dat is niet normaal. En zelfs nu nog, Ferrari werd in SPA EN IN FUJI BEVOORDEELD. MAar ik vraag me al jaren af hoezo FIArarri bestaat.
Maar goed, door internationale roem te halen willen ze via Schumacher. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari na 28 jaar ofzo ineens weer goed gaat presteren. :S vind ik wat te toevallig, ik denk namelijk dat de FIA Ferrari heeft gebruikt of heeft samen gewerkt om illegale onderdelen te testen. Het is namelijk wat te toevallig dat Ferrari zo lang zo op is geweest. Dat kan nooit legaal zijn geweest.
Wat ik namelijk ook nooit heb begrepen is waarom Max en Bernie nou zo graag Schumacher wilde helpen en Ferrari te laten domineren. Maar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren. Dit waren allemaal voorportalen om hun invasie van America voor te bereiden. Daar komen namelijk die illegale Praktijken van Ferrari namelijk aan te pas, dat waren namelijk prototypes van geavanceerde ruimtevaart technieken. En ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.
Wat een flauwekul....had jij een boze droom ofzo ?

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 11 november 2008 - 08:45:24
@ Burrori: Eerste verwittiging, Gelieve de discussies zinvol te houden!
Oja en als 0634 zegt dat het Schumachers schuld is krijgt hij geen verwittiging?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Nee, want hij gaat er geen halve pagina over door.

Ferrari 2010

Eerlijk gezegd was het NDCGN die er op verder ging, anders had er niets van reactie meer geweest. Maar soit...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Jasper op 11 november 2008 - 15:11:30
Nee, want hij gaat er geen halve pagina over door.
Halve pagina of 1 zin dat maakt geen reet uit als het onzin is. Onzin is onzin. Of Off topic is off topic.

En daarnaast heb jij mij eerder ook gezegt dat ik moet ophouden met het aanvallen van leden hier, want volgens jij beledig ik in 80% van mijn  posten wel iemand, maar toen ik daar een reactie opgaf bleef het akelig stil en heb je volgens mij niets gedaan aan mijn  verzoek of opmerking om te kijken of inderdaad WIzard en Ray Den ook bezig waren met persoonlijke aanvallen. En voor zo ver ik weet heb ik alleen 1 keer niet bedoelt of met opzet NDCGN aangevallen, maar voor de rest niet.

En ja ik weet niet wat jij allemaal doet en waar jij mee bezig bent, maar geen reactie is geen actie zeg ik altlijd maar.

HEt blijft een leuk board, maar laatste tijd is er wel een hoop gezever om niets en dan heb ik voornamelijk dat de "Oudere" leden in het gelijk worden gestelt als er wat gebeurt.
Ik ben al aantal keer beschuldigd van Anti Massa te zijn en dat mijn posten daarom altijd subjectief zijn omdat ik nooit iets positiefs over hem zeg en dat daarom mijn post maar onzin is. Ik ben dus niet Anti Massa, maar Pro Hamilton en Kimi en Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 november 2008 - 15:22:08
Eerlijk gezegd was het NDCGN die er op verder ging, anders had er niets van reactie meer geweest. Maar soit...
was ik degene die er op verder ging?? ik gaf gewoon net als een paar anderen een reactie... kun je verwachten als je zoiets plaatst... als je mij van iets wilt beschuldigen, prima hoor... volgens mij is er sowieso niet zoveel aan de hand...