GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Ray Den

Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 16:16:27
Van wie heb je dit stuk gekopieerd of overgeschreven. Of misschien laten schrijven kan ook nog. Je spreekt je zelf namelijk gigantisch tegen door eerst Glock van alles teverwijten en nu ineens de goedzak proberen te zijn?

Ik snap ook wel dat wanneer mensen iets schrijven van een hogere kwaliteit dan het jouwe, dat dat moet wreten. Maar ik kopieer helemaal niets  ;)
Ooit gehoord van reacties op het eerste moment? Ik denk dat dat hier al genoeg is aangehaald niet?
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: 0634 op 06 november 2008 - 07:16:37
3 keer! We hebben ook een keer gehad dat alleen de 11 ofzo beste uitslagen meetelden. En een overwinning is ook wel eens 9 punten waard geweest, geloof ik. Of is dat alweer langer dan 20 jaar terug?

Maar dan nog snap ik niet waarop dit een reactie is....
88 was het laatste jaar waar de beste 11 races mee telde
91 was het eerste jaar waar overwinning 10 punten opleverde.

En ik denk dat Leproffeur reageerde op mijn bericht waar Luca wilde dat de punten telling weer werd aangepast.

@Ray Den: Ja is soms ook wel lastig, maar gelukkig heb jij nog nooit een stuk van hoge kwaliteit geschreven.
En zelfs als eerste reactie blijft het een trieste reactie en past precies in jouw laantje.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Ik heb de laaste jaren vaak in de media gelezen dat mensen zoals eccelstone het wilden veranderen.

Jasper

Burorri, als je niet stopt met in 80% van je posts iemand persoonlijk aan te vallen of te beledigen, gaan we toch naar andere oplossingen moeten beginnen uitkijken.

Folkert

Citaat van: Jasper op 07 november 2008 - 02:21:32
Burorri, als je niet stopt met in 80% van je posts iemand persoonlijk aan te vallen of te beledigen, gaan we toch naar andere oplossingen moeten beginnen uitkijken.
Ik beledig 2 mensen hier: Wizard en Ray Den, en weet niet of het je opgevallen is: Dat komt voornamelijk door dat zij mij ook persoonlijk aanvallen. Lees voornamelijk de posten van Ray Den is door, misschien dat je dan begrijpt dat ik fel op hem reageer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Wil het nog is even over het zo genoemde geluk van Hamilton en zijn titel even hebben. Bedacht me dus net dat als we het zo bekijken de wereldkampioen alleen maar zou hebben gewonnen met geluk. Als de keuze van Glock goed was uitgepakt was dat geluk voor Massa geweest dus.
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

zo is dat , nu kan je zeggen dat glock was die de eindstand beinvloedde, anders kon je het op vettel staken hé
alleen is hamilton nu kampioen en niet die andere hoeveelheid  :P
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

Citaat van: fawlty op 07 november 2008 - 17:48:39anders kon je het op vettel staken hé

Ik heb gisteren de laatste ronden nog eens bekeken, en ik zou het meer op Kubica steken dan op Vettel. :)

Mikacouli

Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Kimi liet massa voorbijgaan in de laatste ronde terwijl Heikki Lewis voorbij liet met nog 16 ronden te gaan. Lewis nam de leiding over van Piquet met nog 8 ronden te gaan. Ik ben ervan overtuigd, zoals lewis toen reed, dat hij zeker geen 8 ronden ging nodig gehad hebben om zijn teamgenoot in te halen.
Dus 2 volledig verschillende situaties...
Dus ik denk dat als Massa kampioen was geweest dat hij veeel meer geluk ging gehad hebben dan Lewis nu.

Folkert

Citaat van: Jasper op 07 november 2008 - 17:52:22
Citaat van: fawlty op 07 november 2008 - 17:48:39anders kon je het op vettel staken hé

Ik heb gisteren de laatste ronden nog eens bekeken, en ik zou het meer op Kubica steken dan op Vettel. :)
Denk dat Kubica iets te gretig en snel was, maar inprincipe was het Hamilton die de bocht miste. Daarentegen is het wel zo dat Hamliton misschien schrok van Kubica of iets waardoor hij de bocht miste.

:@Mikacouli: Inderdaad, heb je helemaal gelijk in.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Was het niet zo dat NIEMAND daar hier over zeverde? Ja wadde. En de situatie was niet anders, had Heiki gewild, dan had hij het Lewis daar wel eens ferm lastig kunnen maken, met bijvoorbeeld een crash of enkele ronden ophouding tot gevolg. En dan had het gekunnen dat hij niet tot p1 was geraakt.
F1 is een TEAMSPORT en het is dan ook niet meer dan normaal dat teamgenoten elkaar helpen wanneer ze dat kunnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Beide verdienden de titel wel vind ik.
Ze beide fouten gemaakt maar misschien komt dit omdat
ze meer op de limiet reden dan een Kubica .

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 november 2008 - 18:36:13
Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Was het niet zo dat NIEMAND daar hier over zeverde? Ja wadde. En de situatie was niet anders, had Heiki gewild, dan had hij het Lewis daar wel eens ferm lastig kunnen maken, met bijvoorbeeld een crash of enkele ronden ophouding tot gevolg. En dan had het gekunnen dat hij niet tot p1 was geraakt.
F1 is een TEAMSPORT en het is dan ook niet meer dan normaal dat teamgenoten elkaar helpen wanneer ze dat kunnen.
Dat het teamsport is ben ik helemaal mee eens. En ja niemand zeurde er over? Nou ja zijn hier endaar wel wat opmerkingen gevallen dat Massa de titel meer verdiende en dat hij de beste coureur was en alles in die richtign.

Maar goed, ik vind de situatie toch net iets anders. Massa kon Kimi niet bij houden in China en had die 2 extra punten nooit gehaald als Kimi of zelf nog in de running was, Kimi besloot dat Massa maar iets kon krijgen, maar niet de wereld titel, of als Alonso nog iets geks had kunnen doen. Kimi had nooit hard verdedigd als Massa probeerde in te halen als hij in de p ositie was. Maar dat was hij niet op eigenkracht en Hamilton was uit mijn hoofd een dikke 8 tiende tot 1,2 seconde per rondje sneller en ik meen zelfs dat Heikki toen een probleem had.

Verschil: Heiki was velemalen langzamer dan Hamilton+ dat Hamilton in de running was voor de overwinning en de titel. Massa was alleen nog in de running voor de WK titel, niets meer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat in geval van Ferrari niet te begrijpen was of Illegaal, want dat was het zeker niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 07 november 2008 - 23:21:37
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 november 2008 - 18:36:13
Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Was het niet zo dat NIEMAND daar hier over zeverde? Ja wadde. En de situatie was niet anders, had Heiki gewild, dan had hij het Lewis daar wel eens ferm lastig kunnen maken, met bijvoorbeeld een crash of enkele ronden ophouding tot gevolg. En dan had het gekunnen dat hij niet tot p1 was geraakt.
F1 is een TEAMSPORT en het is dan ook niet meer dan normaal dat teamgenoten elkaar helpen wanneer ze dat kunnen.
Dat het teamsport is ben ik helemaal mee eens. En ja niemand zeurde er over? Nou ja zijn hier endaar wel wat opmerkingen gevallen dat Massa de titel meer verdiende en dat hij de beste coureur was en alles in die richtign.

Maar goed, ik vind de situatie toch net iets anders. Massa kon Kimi niet bij houden in China en had die 2 extra punten nooit gehaald als Kimi of zelf nog in de running was, Kimi besloot dat Massa maar iets kon krijgen, maar niet de wereld titel, of als Alonso nog iets geks had kunnen doen. Kimi had nooit hard verdedigd als Massa probeerde in te halen als hij in de p ositie was. Maar dat was hij niet op eigenkracht en Hamilton was uit mijn hoofd een dikke 8 tiende tot 1,2 seconde per rondje sneller en ik meen zelfs dat Heikki toen een probleem had.

Verschil: Heiki was velemalen langzamer dan Hamilton+ dat Hamilton in de running was voor de overwinning en de titel. Massa was alleen nog in de running voor de WK titel, niets meer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat in geval van Ferrari niet te begrijpen was of Illegaal, want dat was het zeker niet.
Raikkonen had in Fuji ook gewoon moeten terugvallen... had Massa nog een puntje meer gehad en was ie (als alles hetzelfde was gelopen) kampioen geweest.. of Barcelona waar Raikkonen voor Massa wint.. maar goed, dit gaat verder helemaal nergens over... Hamilton heeft de meeste punten en degene met de meeste punten is de verdiende kampioen, zo lang ze maar op legale wijze zijn behaald ;)...

Folkert

Citaat van: NDCGN op 08 november 2008 - 01:11:17
Citaat van: Burorri op 07 november 2008 - 23:21:37
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 november 2008 - 18:36:13
Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Was het niet zo dat NIEMAND daar hier over zeverde? Ja wadde. En de situatie was niet anders, had Heiki gewild, dan had hij het Lewis daar wel eens ferm lastig kunnen maken, met bijvoorbeeld een crash of enkele ronden ophouding tot gevolg. En dan had het gekunnen dat hij niet tot p1 was geraakt.
F1 is een TEAMSPORT en het is dan ook niet meer dan normaal dat teamgenoten elkaar helpen wanneer ze dat kunnen.
Dat het teamsport is ben ik helemaal mee eens. En ja niemand zeurde er over? Nou ja zijn hier endaar wel wat opmerkingen gevallen dat Massa de titel meer verdiende en dat hij de beste coureur was en alles in die richtign.

Maar goed, ik vind de situatie toch net iets anders. Massa kon Kimi niet bij houden in China en had die 2 extra punten nooit gehaald als Kimi of zelf nog in de running was, Kimi besloot dat Massa maar iets kon krijgen, maar niet de wereld titel, of als Alonso nog iets geks had kunnen doen. Kimi had nooit hard verdedigd als Massa probeerde in te halen als hij in de p ositie was. Maar dat was hij niet op eigenkracht en Hamilton was uit mijn hoofd een dikke 8 tiende tot 1,2 seconde per rondje sneller en ik meen zelfs dat Heikki toen een probleem had.

Verschil: Heiki was velemalen langzamer dan Hamilton+ dat Hamilton in de running was voor de overwinning en de titel. Massa was alleen nog in de running voor de WK titel, niets meer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat in geval van Ferrari niet te begrijpen was of Illegaal, want dat was het zeker niet.
Raikkonen had in Fuji ook gewoon moeten terugvallen... had Massa nog een puntje meer gehad en was ie (als alles hetzelfde was gelopen) kampioen geweest.. of Barcelona waar Raikkonen voor Massa wint.. maar goed, dit gaat verder helemaal nergens over... Hamilton heeft de meeste punten en degene met de meeste punten is de verdiende kampioen, zo lang ze maar op legale wijze zijn behaald ;)...
Dan kan je ook beredeneren dat Massa in Frankrijk, Bahrein, Brazilie, Valencia had moeten terug vallen.;) Enige wat ik wilde zeggen is dat de situaties niet gelijk waren en Fuji was zijn eigenrace en ging het ook nog om de constructeurs titel. :P
Trotse vader van Rosalie(L)