GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Eric op 03 november 2008 - 18:16:12
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF03112008_038

sportief blijven kan dus...
hier lukt het niet altijd...zoals bv mensen die vlug een anti Glock avatar maken   ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 13:46:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.

En je denkt dat het omgekeerd nooit gebeurde, de voorbije jaren? Je denkt dat er nooit andere fans zielig uit de hoek zijn gekomen richting de McLaren-fans?
Waarom zie ik hier dan geen een vaste bezoeker Lewis' titel afbreken? Ik ken er enkelen die het met Massa's titel wel gedaan zouden hebben. Slechts 1 iemand die af en toe es iets op het forum komt droppen en het dan weer afbolt post iets contra Lewis.Misschien is het omdat sommige Mac fans te lang hebben moeten wachten, de Schumi dominantie nog niet hebben verwerkt, maar toch is het zwak. Ik zou ook heel blij zijn i jullie plaats, ontzettend blij zijn, ook tegen Ferrari zeggen: it aint over 'till its over, maar dat is nog iets heel anders dan sommige Mac fans hier tonen. Precies 5 jarigen tegen die hun vriendje uitlachen om het een of ander, maar absoluut geen volwassen manier. Die haat, is toch nergens voor nodig? Hebben wij McLaren uitgelachen? Neen, we hebben alleen op tijd en stond hen met de neus op de feiten gedrukt, maar de zinnen die sommigen uitkramen, zijn echt beneden alle pijl.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 18:17:37
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 13:46:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.

En je denkt dat het omgekeerd nooit gebeurde, de voorbije jaren? Je denkt dat er nooit andere fans zielig uit de hoek zijn gekomen richting de McLaren-fans?
Waarom zie ik hier dan geen een vaste bezoeker Lewis' titel afbreken? Ik ken er enkelen die het met Massa's titel wel gedaan zouden hebben. Slechts 1 iemand die af en toe es iets op het forum komt droppen en het dan weer afbolt post iets contra Lewis.Misschien is het omdat sommige Mac fans te lang hebben moeten wachten, de Schumi dominantie nog niet hebben verwerkt, maar toch is het zwak. Ik zou ook heel blij zijn i jullie plaats, ontzettend blij zijn, ook tegen Ferrari zeggen: it aint over 'till its over, maar dat is nog iets heel anders dan sommige Mac fans hier tonen. Precies 5 jarigen tegen die hun vriendje uitlachen om het een of ander, maar absoluut geen volwassen manier. Die haat, is toch nergens voor nodig? Hebben wij McLaren uitgelachen? Neen, we hebben alleen op tijd en stond hen met de neus op de feiten gedrukt, maar de zinnen die sommigen uitkramen, zijn echt beneden alle pijl.
Ik moet eerljk zeggen dat ik zeker er wat van zou hebben gezegt als Massa WK was geworden. Geef ik eerlijk toe, want de straffen van de FIA zitten mij niet lekker. Maar goed, Massa reed vandaag wel subliem, zoals hij nog niet eerder had gereden dit jaar. Mes tussen de tanden en gaan. Dit is wel de Massa die ik in 2003 of 2004 ooit hoopte te zien, maar ben te veel teleur gestelt en heb ik te veel wisselvallige races van hem gezien om fan van hem te worden.

Maar kom, er zijn hier ook aantal Ferrari/Massa fans geweest die direct liepen te tieren over de onterechte titel van Hamilton. BV Teurboboost en Ray Den en Wizard hebben in het begin ook wel wat lopen tieren er over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Citaat van: Eric op 03 november 2008 - 18:17:32
sportief blijven kan dus...

hier lukt het niet altijd...zoals bv mensen die vlug een anti Glock avatar maken   ::)
Hey, Eric, vriend, pal, do gooder,

Zinnetje gemist eerder in dit topic? Nee, zal ik het dan even weer boven halen?

Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"

Dus, Eric, vriend, pal, do gooder, volgende keer die toren iets lager zetten... ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 18:45:42
Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"
Die zin kan je heel dubbelzinnig opvatten, ik vroeg mezelf af of Glock de joke was, of je avatar :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Moet je nu ook al 32 pagina's doorspitten om te kijken of iemands avatar serieus bedoeld is of niet?


Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 19:04:24
Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 18:45:42
Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"
Die zin kan je heel dubbelzinnig opvatten, ik vroeg mezelf af of Glock de joke was, of je avatar :)
Als dat al dubbelzinnig wordt opgevat, dan ben je ofwel achterlijk ofwel vat je dan alles dubbelzinnig op (en ben je dus achterlijk) ;)

It (levensloos object), he (persoon)

Mikacouli

Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 22:22:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 19:04:24
Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 18:45:42
Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"
Die zin kan je heel dubbelzinnig opvatten, ik vroeg mezelf af of Glock de joke was, of je avatar :)
Als dat al dubbelzinnig wordt opgevat, dan ben je ofwel achterlijk ofwel vat je dan alles dubbelzinnig op (en ben je dus achterlijk) ;)

It (levensloos object), he (persoon)
De administrator heeft zn mond terug es open gedaan.  ::)

@ ferrari 2008. Je mag namen noemen als je wil!

Tim C

Met mijn verontschuldigingen maar er is een grens tussen kunnen en willen verkeerd opvatten, en die ligt daar.

Anywho, back on topic

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 22:22:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 19:04:24
Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 18:45:42
Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"
Die zin kan je heel dubbelzinnig opvatten, ik vroeg mezelf af of Glock de joke was, of je avatar :)
Als dat al dubbelzinnig wordt opgevat, dan ben je ofwel achterlijk ofwel vat je dan alles dubbelzinnig op (en ben je dus achterlijk) ;)

It (levensloos object), he (persoon)
En wie zegt dat je Glock niet als levensloos object opvat sindsdien? ;) Getuige de zielige reacties op het Glock-gastenboek, bestaan er wel degelijk mensen met die opinie.
Het was een opvatting, niet meer dan dat, ik neem het je niet kwalijk hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 22:44:52
Met mijn verontschuldigingen maar er is een grens tussen kunnen en willen verkeerd opvatten, en die ligt daar.

Anywho, back on topic

daarvoor moet je mensen nog niet uitmaken voor achterlijk   ??? ::)

maar idd back on topic please

Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 22:47:45
Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 22:22:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 19:04:24
Citaat van: Tim op 03 november 2008 - 18:45:42
Ok, ik zei toen dit: "Voor de Glock lovers, it's only a joke"
Die zin kan je heel dubbelzinnig opvatten, ik vroeg mezelf af of Glock de joke was, of je avatar :)
Als dat al dubbelzinnig wordt opgevat, dan ben je ofwel achterlijk ofwel vat je dan alles dubbelzinnig op (en ben je dus achterlijk) ;)

It (levensloos object), he (persoon)
En wie zegt dat je Glock niet als levensloos object opvat sindsdien? ;) Getuige de zielige reacties op het Glock-gastenboek, bestaan er wel degelijk mensen met die opinie.
Het was een opvatting, niet meer dan dat, ik neem het je niet kwalijk hoor :)
Ik beken, de eerste 15 minuten was ik ziedend over Glock, daarna kan je de jongen niks kwalijk nemen.

Het gevoel van ironie blijft, maar Glock, ach ja... Bummer. Meer kan je niet zeggen :P

Eric

Glock viel weinig te verwijten....op een natte baan met droogweerbandjes, al mooi dat hij niet naast de baan schoof.
Het was een gok die slecht afliep, nothing more and nothing less...remember Rubens, die bleef ook de laatste ronden op droogweerbanden rondrijden en hield in Duitsland (denk ik) de overwinning binnen.



Tim C

Ok, zal het nog eens zeggen dan:

De eerste 15 minuten was ik ziedend op Glock, vanaf minuut 16 kon ik die jongen niks kwalijk nemen. Het was gewoon pech hebben :)