GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: leproffesseur op 03 november 2008 - 11:26:43
Beide teams hebben een fantastisch seizoen achter de rug en mogen ondanks de problemen heel trots zijn.
En die actie van clock was doorslaggevend maar leek me normaal met droogweerbanden.
Ik wil er niet bij stil staan dat hij ev opzettelijk nog een plaats verloor.Het doet er ook niet toe want Hamilton is verdiend kampioen!
Een groot seizoen voor de geschiedenisboeken.
Hij reed 4 seconden sneller dan Trulli in de laatste ronde en die stond op dezelfde banden... opzettelijk was het ECHT niet...

sloggerke

Die RTBF commentator is nog te beluisteren op YouTube..

Als je die beelden nog eens bekijkt moet je eens op Kubica letten.
Iedereen heeft het maar over Vettel, Hamilton en Glock, hetgeen te begrijpen is, maar ondertussen vliegt die Kubica werkelijk én Hamilton én Vettel voorbij...
Op het laatste is hij zelfs niet eens in beeld meer, zo'n voorsprong reed hij meteen bij elkaar.

janke

Hamilton en Ferrari fans gefeliciteerd met jullie kampioenschap. Alle 2 dik verdiend. Met al hun problemen en uitval was er verder niemand die aan hen kon tippen. De slechste race van BMW sinds tijden. Geen enkel punt. Terugval in de stand. Had van hen een ander slot verwacht. Maar het zei zo. Het seizoen is voorbij en kijk graag vooruit naar volgend seizoen met de nieuwe regels.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 21:01:54
BEDANKT FELIPE VOOR DEZE MOOIE AFSLUITER, VOLGEND JAAR STAAN WE OPNIEUW ACHTER JOUW EN KIMI!

Nouja, dat moest ik toch even duidelijk maken. :P
En Filipe weer achter Kimi en Lewis :P

hahah geintje ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: biancaa op 03 november 2008 - 11:18:11
is er al bekend wat timo glock met deze actie heeft verdiend? een mooie mercedes en/of een toezegging?
dit lijkt op barricello en irvine: contract en auto stonden toen ook al klaar.
ook al is het massas eigen schuld omdat in het begin van het seizoen het anders had moeten gaan en later nogal wat pech:
het blijft wel een triest gegeven dat het opnieuw een politiek spelletje is in plaats van sport.
moge de beste winnen is een oude uitdrukking.
Beetje triest dit. Jij dacht zeker; ik meld me ff aan om lekker te zaniken.

Tja, als je eens na probeert te denken zou je snappen dat Glock een risico nam om door te rijden, als hij dat niet had gedaan was er voor Lewis nooit wat aan de hand geweest. Maar het leverde Glock 3 puntjes op. Dus hij deed dat slim en er valt hem niets te verwijten.

biancaa

ach mijn teleurstelling is dan ook GROOT ;)

NDCGN

Citaat van: biancaa op 03 november 2008 - 12:34:39
ach mijn teleurstelling is dan ook GROOT ;)
die van mij ook toen ik je (aangepaste) bericht las ;) slechte binnenkomer... als dat echt je mening is heb je hier niks te zoeken!!

scho0634

Ik heb nooit zoveel met Massa gehad. Ik vind hem tekort komen voor de echte top. Maar gisteren was hij ijzersterk. Hij heeft wel vaker dat soort races. Hij stond dit weekend op, deed alles wat hij moest doen en uiteindelijk leek hij te worden beloond. Helaas voor hem mocht het niet zo zijn.

En ondanks dat ik niet veel met hem heb vond ik het oprecht triest voor hem. Het moment met zijn hand in zijn helm om de tranen te deppen vond ik echt triest voor hem. Ik vind dat Lewis meer potentie heeft en uiteindelijk een grotere rijder zal zijn dan Massa. Maar chapeau voor Massa gisteren. De race van zijn leven.

Ik snap de frustraties van sommigen hier ook wel, maar blijf reeel. Het is maar sport en beiden verdienden het, maar slechts eentje wint.

janke

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 12:49:23
Citaat van: biancaa op 03 november 2008 - 12:34:39
ach mijn teleurstelling is dan ook GROOT ;)
die van mij ook toen ik je (aangepaste) bericht las ;) slechte binnenkomer... als dat echt je mening is heb je hier niks te zoeken!!
Nou zeg, als je hem daarop gelijk afrekend vind ik een beetje kort door de bocht. Hier zitten er al tijden wat die roepen ook wel eens onzin. En discussiëren pagina's lang om niets en weinig. Ik bedoel jou daar trouwens niet mee  NDCGN.
Some things are too important to be left in the past.

biancaa

hoi,

vind ik niet leuk, afgerekend worden... om een mening.
na ja, ik vind het -doodgedrukt- worden- op -de- streep-gevoel rot,
en mag ik mijn vraagtekens plaatsen: daar is een forum toch voor?

ik ben geen hem maar een haar overigens.  :)

Ferrari 2010

Vraagtekens mag, belachelijke veronderstellingen, jah, daar maak je jezelf belachelijk mee zal ik maar zeggen :)
Welkom overigens ;) De vrouwen zijn precies terug in opmars op het F1 pits forum :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.

En je denkt dat het omgekeerd nooit gebeurde, de voorbije jaren? Je denkt dat er nooit andere fans zielig uit de hoek zijn gekomen richting de McLaren-fans?

Folkert

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 13:46:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.

En je denkt dat het omgekeerd nooit gebeurde, de voorbije jaren? Je denkt dat er nooit andere fans zielig uit de hoek zijn gekomen richting de McLaren-fans?
Zelfs nu in deze discussie zijn er aantal Ferrari Fans geweest die toch hun gal gingen spuien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Mikacouli

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.
Mja, ik heb me wat stil gehouden maar ik heb toch al vele twijfelachtige dingen gelezen van niet McLaren-fans..

NDCGN

#449
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 13:46:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 november 2008 - 07:36:47
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.

En je denkt dat het omgekeerd nooit gebeurde, de voorbije jaren? Je denkt dat er nooit andere fans zielig uit de hoek zijn gekomen richting de McLaren-fans?
da's totaal geen reden om hetzelf te gaan doen.. niet dat jij dat doet, maar je verdedigt je collega fans wel daarin.. dat plaatje op je avatar is precies wat ik bedoel.. zo hoort het... net al het onderschrift van Mikacouli... laat de Ferrari-fans daar maar minimaal een jaar tegen aan kijken...