GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

NDCGN

#420
Citaat van: McLaren_über_alles op 03 november 2008 - 00:51:11
Kwam ik net tegen op internet:


ga nou maar genieten van het kampioenschap en hou je aub niet bezig met leedvermaak (niet hier in iig).. je mag allang je handen dichtknijpen dat het zo goed is afgelopen, voor hetzelfde geld was het andersom geweest (of dat nou terecht was of niet)..

Jasper

Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.

Jasper heeft gesproken en hij heeft gelijk...
Ik denk niet dat die post bedoeld was als leedvermaak. Ik kan de teleurstelling begrijpen bij Ferrari en dit was echt het beeld dat alles zegt over 'it ain't over 'till the fat lady sings'... Met een knipoog naar wat er vorig jaar met Lewis is gebeurd...

NDCGN

Citaat van: Alan Blues op 03 november 2008 - 02:16:14
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.

Jasper heeft gesproken en hij heeft gelijk...
Ik denk niet dat die post bedoeld was als leedvermaak. Ik kan de teleurstelling begrijpen bij Ferrari en dit was echt het beeld dat alles zegt over 'it ain't over 'till the fat lady sings'... Met een knipoog naar wat er vorig jaar met Lewis is gebeurd...
als dat filmpje nou alleen Ferrari was, dan zou ik zeggen ok.. maar dit is familie van Massa, hebben McLaren fans daar ook al een hekel aan tegenwoordig??? en dat 'voor hetzelfde geld' niet geldt dat zeg ik ook niet, maar da's wel iets wat je in je achterhoofd zou moeten houden... ik ben Kimi fan en ik weet heel goed dat ie vorig jaar veel geluk heeft gehad en ik vind dat je daar ook wel een beetje naar mag handelen... klinkt misschien een beetje stom, maar toch...

Jasper

Je hoort nochtans een pak meer commentaar op de familie van Hamilton dan op de familie van Massa. Als Massa's familie in de spotlights wil staan en als ze een titel willen vieren die er nog niet is, dan moeten ze er ook maar tegen kunnen wanneer er dan een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt wanneer het goede nieuws wordt gebracht. Want hoe je het ook draait of keert, die beelden waren goud waard. En dat heeft niks te maken met een hekel hebben aan iemand.

Dit is trouwens geen kritiek op de familie Massa.

Folkert

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:09:20
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:03:01
Citaat van: Doefie op 02 november 2008 - 19:53:01
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

Hamilton verdiende het niet.
Meer dan Massa iig. :)

Door jou ben ik blij dat het kampioenschap voorbij is, kan je je IQ de hoogte in jagen in het tussenseizoen.
Eigenlijk moet ik het negeren, maar ....nee laat maar ik negeer het wel. :) Je hebt helemaal gelijk. Doe je dan met mij mee? Krijg je wel een voor sprong van 100, misschien dat je dan wel boven 0 komt :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:29:58
Wij McLaren-fans hebben lang genoeg mogen wachten... Vorig jaar was het net omgekeerd. "Voor hetzelfde geld" geldt niet, trouwens. Dat telde vorig jaar ook niet.
Daar heb je gelijk in. Maar het valt me toch op hoe zielig vele McLaren fans uit de hoek komen. Iedere Ferrari fan feleciteert Lewis, en wat doen de Mac fans :o
Zielig, dat is het passende woord voor sommigen onder de Mac fans.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 03:24:18
Je hoort nochtans een pak meer commentaar op de familie van Hamilton dan op de familie van Massa. Als Massa's familie in de spotlights wil staan en als ze een titel willen vieren die er nog niet is, dan moeten ze er ook maar tegen kunnen wanneer er dan een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt wanneer het goede nieuws wordt gebracht. Want hoe je het ook draait of keert, die beelden waren goud waard. En dat heeft niks te maken met een hekel hebben aan iemand.

Dit is trouwens geen kritiek op de familie Massa.
dat zal allemaal wel, maar t blijft gewoon onzin om als racefan je daarmee bezig te houden (op een negatieve manier)... of het nou om Hamilton's familie gaat of om die van Massa...

kaisz

#428
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 08:36:10
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 03:24:18
Je hoort nochtans een pak meer commentaar op de familie van Hamilton dan op de familie van Massa. Als Massa's familie in de spotlights wil staan en als ze een titel willen vieren die er nog niet is, dan moeten ze er ook maar tegen kunnen wanneer er dan een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt wanneer het goede nieuws wordt gebracht. Want hoe je het ook draait of keert, die beelden waren goud waard. En dat heeft niks te maken met een hekel hebben aan iemand.

Dit is trouwens geen kritiek op de familie Massa.
dat zal allemaal wel, maar t blijft gewoon onzin om als racefan je daarmee bezig te houden (op een negatieve manier)... of het nou om Hamilton's familie gaat of om die van Massa...
Wat is negatief, dit is gewoon pure emotie. Het gaat mij niet eens zozeer op de reactie van die vader, maar om de man met die muts. Iedereen denkt dat Felipe hem binnen heeft, maar niemand heeft Glock gezien. Alleen die ene man. Hij is wel scherp hoor.
De enige oplettende Ferrari man van dit jaar!!!

Btw ik had de start niet gezsien, maar wat gebeurde daar? een herstart hoorde ik?

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 18:04:56
Massa laat in mijn ogen zien waarom hij geen Kampioen word en ook nooit meer zal worden. Ik denk namelijk dat hij niet constant genoeg is om het te kunnen en dat hij onderdruk toch slechter gaat presteren. Fouten maakt of gewoon niet snel genoeg is.
Dit bericht ergerde me enorm. Ik ben dus blij dat ik het nu terug naar boven kan schoppen.
Was hij gisteren niet constant dan? Niet snel genoeg? Gefaald onder druk/regen? Goeie voorspelling.  ;)
Doe geen moeite om in discussie te gaan. Massa groeide dit seizoen uit tot een erg sterke piloot. Hopelijk kan hij het opnieuw in 2009.  :)

Ik wou hier ook een heel relaas neerzetten over deze geweldige race maar ik ga het niet doen.
Bepaalde McLaren fans hier (Alan, Jasper, Mikacouli zelfs, ...) weten dat ik ze deze overwinning absoluut gun na al die jaren. (sorry als ik iemand vergeet)

Zoals Felipe gracieus verloor, zo verlies ik ook.  ;)

PS: Voor mij was het gelukkig geen surprise, ik had Hamilton Glock zien inhalen.
PS2: Mijn Felipe-avatar is niet verdwenen na de race hoor, helaas is mijn webserver mijn gegevens kwijt... >:(
Tijd voor mijn winterstop!

NDCGN

Citaat van: kaisz op 03 november 2008 - 09:27:10
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 08:36:10
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 03:24:18
Je hoort nochtans een pak meer commentaar op de familie van Hamilton dan op de familie van Massa. Als Massa's familie in de spotlights wil staan en als ze een titel willen vieren die er nog niet is, dan moeten ze er ook maar tegen kunnen wanneer er dan een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt wanneer het goede nieuws wordt gebracht. Want hoe je het ook draait of keert, die beelden waren goud waard. En dat heeft niks te maken met een hekel hebben aan iemand.

Dit is trouwens geen kritiek op de familie Massa.
dat zal allemaal wel, maar t blijft gewoon onzin om als racefan je daarmee bezig te houden (op een negatieve manier)... of het nou om Hamilton's familie gaat of om die van Massa...
Wat is negatief, dit is gewoon pure emotie. Het gaat mij niet eens zozeer op de reactie van die vader, maar om de man met die muts. Iedereen denkt dat Felipe hem binnen heeft, maar niemand heeft Glock gezien. Alleen die ene man. Hij is wel scherp hoor.
De enige oplettende Ferrari man van dit jaar!!!

Btw ik had de start niet gezsien, maar wat gebeurde daar? een herstart hoorde ik?
die man is hier amper in beeld... het kan jou daar wel om gaan, maar jij bent niet degene die het gepost heeft.. prima als het jou om emoties gaat, maar lijkt met toch beter om van de McLaren emoties te genieten en niet die van de familie van de tegenpartij... of doe het anders gewoon lekker privé.. trouwens, die Ferrari man is echt niet de enige bij Ferrari die het gezien heeft hoor... duidelijk wel één van de weinigen in de pitbox zelf, maar de mensen aan de pitmuur hebben het echt wel geweten hoor en Massa dus waarschijnlijk ook...
wat de start betreft; gewoon normale start (wel 10 min uitgesteld), na incident in bocht 1  safetycar... that's all

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 03 november 2008 - 09:53:48
Zoals Felipe gracieus verloor, zo verlies ik ook.  ;)
En dat siert je. Net als het Felipe siert :).

biancaa

#432
is er al bekend wat timo glock met deze actie heeft verdiend? een mooie mercedes en/of een toezegging?
dit lijkt op barricello en irvine: contract en auto stonden toen ook al klaar.
ook al is het massas eigen schuld omdat in het begin van het seizoen het anders had moeten gaan en later nogal wat pech:
het blijft wel een triest gegeven dat het opnieuw een politiek spelletje is in plaats van sport.
moge de beste winnen is een oude uitdrukking.

NDCGN

Citaat van: biancaa op 03 november 2008 - 11:18:11
is er al bekend wat timo glock met deze actie heeft verdiend? een mooie mercedes of een toezegging?
3 wk punten

leproffesseur

Beide teams hebben een fantastisch seizoen achter de rug en mogen ondanks de problemen heel trots zijn.
En die actie van clock was doorslaggevend maar leek me normaal met droogweerbanden.
Ik wil er niet bij stil staan dat hij ev opzettelijk nog een plaats verloor.Het doet er ook niet toe want Hamilton is verdiend kampioen!
Een groot seizoen voor de geschiedenisboeken.