GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Wizard

Van mijn kant ook de felicitaties aan de Lewis fans!

EBX

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:49:08
allé, ik ben sportief:  PROFICIAT LEWIS     :P

sportief terug:  PROFICIAT FERRARI   (en hun fans)   :P

Lorre

Tja de rekening wordt over het hele jaar gemaakt, toegegeven de jonge en onervaren Hamilton heeft domme fouten gemaakt, maar is op andere momenten subliem geweest.
Die commentator van de RTBF viel bijna door - z'n stem was overladen met emotie en hij kon nog nauwelijks iets zinnigs zeggen.
Dit is een race voor in de geschiedenisboeken!



Alan Blues

Proficiat Ferrari met de constructeurstitel!! Verdiend!!!

TimoGlockfan

Glock verdient hier toch wel een contractje bij Mclaren hoop ik in 2010  ::)


Grapje he  ;)
Timo's nieuwe helm.

Alan Blues

Citaat van: Lorre op 02 november 2008 - 20:54:44
Tja de rekening wordt over het hele jaar gemaakt, toegegeven de jonge en onervaren Hamilton heeft domme fouten gemaakt, maar is op andere momenten subliem geweest.
Die commentator van de RTBF viel bijna door - z'n stem was overladen met emotie en hij kon nog nauwelijks iets zinnigs zeggen.
Dit is een race voor in de geschiedenisboeken!




Ik heb ook op de RTBF gevolgd... Die was bijna gek aan het worden!!
Idd een race voor de geschiedenisboeken. Ik volg de F1 al sinds '81 of zo, en zoiets heb ik nog nooit gezien... :)

Niels_

BEDANKT FELIPE VOOR DEZE MOOIE AFSLUITER, VOLGEND JAAR STAAN WE OPNIEUW ACHTER JOUW EN KIMI!

Nouja, dat moest ik toch even duidelijk maken. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:22:47
It ain't over 'till the fat lady sings!
Dat is vandaag overduidelijk bewezen :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Lorre

Jammer voor Massa die zelf al euforisch was en dan dit te verwerken krijgt in zijn Brazilië terwijl hij alles perfect heeft gedaan.
Goede piloot down to earth zonder celebrety streken.

scho0634

Ik toch al wat jaren F1, maar een bizarre ontknoping als deze had ik nog nooit gezien. Geweldig genoten. Massa was subliem. En ook ik had Glock niet gezien en dacht dat Brazilie weer een kampioen had. Tot de computeruitslag er stond.

En ik moet zeggen; Hamilton is een terechte wereldkampioen. In 2 jaar tijd toch heel wat laten zien. Ik vind hem nog niet helemaal rijp voor een titel, maar hij heeft het toch geflikt. Massa reed het beste jaar uit zijn carriere, maar het was helaas voor hem niet genoeg.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de actie van Kubica erg merkwaardig vond. Hij had niks meer te winnen, en om je dan te gaan mengen in de titelstrijd vind ik merkwaardig. Gelukkig had het voor Lewis geen nadelig effect.

Sympathie voor Massa en ook diens vader. Lullig.

ibileon

volg ook meerdere jaren de F1 autosport en deze race is idd iets dat nog nooit eerder vertoond is  :D
terechte winaar van de race en voor mij een terecht WK winnaar eveneens.
Al was hetvandaag met de billen toegeknepen gereden van lewis ,toch verdiend wereldkampioen.

En idd de ferrarifans hier zouden beter boos zijn op de man van de brandslang in singapore dan nu op glock
die voor hetzelfde geld hamilton voorblijft en massa aan de tittel helpt  ::)

Blij dat het seizoen voorbij is want is ni zo gezond voor mijn hard zulke race's  ;D
Op naar volgend seizoen waar we hopelijk weer zoveel fun aan beleven en heftige discusie's hier kunnen voeren  ::)

felicitatie's aan mclaren en lewis  

fawlty

Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 21:01:54
BEDANKT FELIPE VOOR DEZE MOOIE AFSLUITER, VOLGEND JAAR STAAN WE OPNIEUW ACHTER JOUW EN KIMI!

Nouja, dat moest ik toch even duidelijk maken. :P
mooi mooi
in het vervolg maar even denken aan schrijffouten :P
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:46:47
Citaat van: Alan Blues op 02 november 2008 - 20:45:05
Ik zie niet in wat Glock fout heeft gedaan... Hij heeft gegokt en iets geprobeerd en heeft het net niet kunnen waarmaken...
Was hij erin geslaagd, was hij nu de held van het hele ferrarikamp... Want dan had hij Lewis van de titel gehouden... Dan was hij een waar genie geweest... Waar of niet?

Ja, helemaal waar. Had Glock wets gehaald, net als de rest deed, had hij daar nooit gezeten.
Dat klopt. En dan hadden we nooit zo'n ontknoping gehad. Timo Glock heeft persoonlijk gezorgd voor de meest sensationele slotrace van een Formule 1 Wk.

Citaat van: fawlty op 02 november 2008 - 22:08:51
Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 21:01:54
BEDANKT FELIPE VOOR DEZE MOOIE AFSLUITER, VOLGEND JAAR STAAN WE OPNIEUW ACHTER JOUW EN KIMI!

Nouja, dat moest ik toch even duidelijk maken. :P
mooi mooi
in het vervolg maar even denken aan schrijffouten :P
Als je dan toch zo doet mag jij aan hoofdletters denken ;)

kaisz

Lol,
HAHHAHAHHAHHAH
ik begon al te vloeken en weg te lopen naar de wc.
Kom ik terug hoor ik: LH is kampioen. Ik dacht HUH!!!!
wat????
LOOOOOOOOL

Duidelijk verdiende kampioenschap. Lewis heeft veel fouten gemaakt, zou anders allang kampioen zijn, maar een spanneder eind kon ik niet voorstellen.
laatste bocht haha, TIMO mag van mij part testen bij mclaren!

Ohja nog iets: Die reactie van de ferrari monteur die alle vreugde stopte, de man met die hooliganmuts. en dan de gezicht van de vader van felipe massa hahha, schitterend!!!!
Zeer jammer voor felipe, dit is waarschijnlijk zijn enige kans.
Vraag me btw af wie volgend jaar met nummer 3 rijdt.....Felipe of toch raikonen?


McLaren_über_alles

Kwam ik net tegen op internet:

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.