GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:32:18
hé mannekes: FERRARI IS NOG MAAR EENS KAMPIOEN !!!!     ;)

Een pleister op de wonden.

leproffesseur

Een dikke proficat voor Lewis die het hoofd koel houde.
En voor de ferrari fans ...heel jammer voor Massa om op deze manier de titel uit handen te moeten geven
maar hij heeft deze titel niet verloren in Brazillie maar in andere gp s.
Dit jaar heeft hij veel sympathie bij gekregen en mag trots zijn.
Ik vond het 1 van de allerbeste f1 seizoennen die ik gevolgd heb met een verdiende kampioen!

Tim C

Aan alle Glock lovers: It's only a joke ;)

EBX

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:26:12
Moest ik van jou zijn zou ik de gemiddelde reactie van Burrori eens zoeken en daar commentaar of geven in plaats van 1 post van hem?

er zullen vele mensen zijn, waar je inhoudelijke commentaar op hun posts kan geven (ook op mij bv.)
maar als eerste post met zoiets 'idioot' beginnen voorspelt natuurlijk weinig goeds :)

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:37:39
Een pleister op de wonden.

gelukkig is het rood bloed dat er onder zit :)
zullen we ook allen samen in koeien van letters " proficiat Lewis " zetten ?

get over it :) je mag nog op je hoofd gaan staan, voor het hele jaar lang is en zal Lewis Hamilton wereldkampioen Formule 1 blijven

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 20:39:04
Aan alle Glock lovers: It's only a joke ;)
Trouwens wel grappig, normaal gezien wordt er nooit gesproken over Glock en nu is ie plots 'hot'  ;D
Timo's nieuwe helm.

Wizard


Lorre

Wat een dag voor McLaren, Mercedes, het Mclaren Team. Super gewoon en wat een spanning zeg.

The sweet revenge of Ron "The iceman" Dennis.

:) :) :)LEWIS HAMILTON IS KAMPIOEN 2008  :D :D :D

Congrats to Lewis.

McLaren en de fans kunnen gaan feesten vanavond, morgen, overmorgen ... tot volgend seizoen! Hip Hip hoera!!

Alan Blues

Ik zie niet in wat Glock fout heeft gedaan... Hij heeft gegokt en iets geprobeerd en heeft het net niet kunnen waarmaken...
Was hij erin geslaagd, was hij nu de held van het hele ferrarikamp... Want dan had hij Lewis van de titel gehouden... Dan was hij een waar genie geweest... Waar of niet?

Wizard

Citaat van: Alan Blues op 02 november 2008 - 20:45:05
Ik zie niet in wat Glock fout heeft gedaan... Hij heeft gegokt en iets geprobeerd en heeft het net niet kunnen waarmaken...
Was hij erin geslaagd, was hij nu de held van het hele ferrarikamp... Want dan had hij Lewis van de titel gehouden... Dan was hij een waar genie geweest... Waar of niet?

Ja, helemaal waar. Had Glock wets gehaald, net als de rest deed, had hij daar nooit gezeten.

TheIceman

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 20:39:04
Aan alle Glock lovers: It's only a joke ;)
Schitterende Avatar.

Volgend jaar is het aan Massa of Kubica..

@ Alan.. Helemaal waar.. Maar op een forum waar Mercedes de boventoon voert is het nu precies omgekeerd.. Hier zitten enkel meer Ferrari-fans dus is hier de stemming nou eenmaal zo..

NDCGN

Citaat van: Alan Blues op 02 november 2008 - 20:45:05
Ik zie niet in wat Glock fout heeft gedaan... Hij heeft gegokt en iets geprobeerd en heeft het net niet kunnen waarmaken...
Was hij erin geslaagd, was hij nu de held van het hele ferrarikamp... Want dan had hij Lewis van de titel gehouden... Dan was hij een waar genie geweest... Waar of niet?
niet waar!! hij heeft er een plaatsje mee gewonnen, dus goede keus van Glock!!! en hij is degene die het zo spannend heeft gemaakt!!! Hulde aan Timo Glock!!

Alan Blues

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:46:47
Citaat van: Alan Blues op 02 november 2008 - 20:45:05
Ik zie niet in wat Glock fout heeft gedaan... Hij heeft gegokt en iets geprobeerd en heeft het net niet kunnen waarmaken...
Was hij erin geslaagd, was hij nu de held van het hele ferrarikamp... Want dan had hij Lewis van de titel gehouden... Dan was hij een waar genie geweest... Waar of niet?

Ja, helemaal waar. Had Glock wets gehaald, net als de rest deed, had hij daar nooit gezeten.

Voilà... Zo simpel is het...  :)

dj Peter

allé, ik ben sportief:  PROFICIAT LEWIS     :P

Alan Blues

Citaat van: TheIceman op 02 november 2008 - 20:48:13
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 20:39:04
Aan alle Glock lovers: It's only a joke ;)


@ Alan.. Helemaal waar.. Maar op een forum waar Mercedes de boventoon voert is het nu precies omgekeerd.. Hier zitten enkel meer Ferrari-fans dus is hier de stemming nou eenmaal zo..

Ik voel me hier als McLarenfan toch wel goed thuis, zenne, tussen al die Ferrarifans... :)

(Zeker op zo'n momenten...) ;) ;) ;)

Alan Blues

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:49:08
allé, ik ben sportief:  PROFICIAT LEWIS     :P

Ah, eindelijk felicitaties!!! ;) ;) ;)