GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: edwin291 op 02 november 2008 - 20:20:44
Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:18:35
DANK U TIMO 

NEE HELEMAAL GEEN DANK U, ik kan het nog niet geloven  :'(

Het is sarcastisch bedoeld

meatball

Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 20:22:09
Van die begrensde motor heb ik heel weinig gemerkt.
Ik denk eerder dat zijn regenracekwaliteiten begrenst waren ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Niels_

Citaat van: _Makke_ op 02 november 2008 - 20:22:52
Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 20:22:09
Van die begrensde motor heb ik heel weinig gemerkt.

Moeten ze er misschien een sticker op plakken waarop staat vermeld dat ie begrensd is?

Heb jij soms een bril nodig als ze de toerenteller laten zien op het rechte stuk?

EBX

Citaat van: ottomanbe op 02 november 2008 - 20:16:13
Hamilton verdiend 't niet wereldkampioen te worden, nu kan zijn ego nog groter worden.

leuk om te zien dat het forum een gefrustreerde ferrari fan erbij heeft :)
mag ik onder het mom van advies toch aanraden om de volgende keren zulke uitspraken (als je het toch niet kan laten om je frustratie te uiten) te onderbouwen ?

ik kan ook zeggen dat ferrari slecht is en stinkt, maar dat zou even nutteloos zijn
je schrijft dat hij het niet verdiend heeft, toch heeft hij de meeste punten, kan je mss specifiëren welke punten er 'onverdiend' waren volgens jou ?

Ray Den

Citaat van: EBX op 02 november 2008 - 20:24:38
Citaat van: ottomanbe op 02 november 2008 - 20:16:13
Hamilton verdiend 't niet wereldkampioen te worden, nu kan zijn ego nog groter worden.

leuk om te zien dat het forum een gefrustreerde ferrari fan erbij heeft :)
mag ik onder het mom van advies toch aanraden om de volgende keren zulke uitspraken (als je het toch niet kan laten om je frustratie te uiten) te onderbouwen ?

ik kan ook zeggen dat ferrari slecht is en stinkt, maar dat zou even nutteloos zijn
je schrijft dat hij het niet verdiend heeft, toch heeft hij de meeste punten, kan je mss specifiëren welke punten er 'onverdiend' waren volgens jou ?

Moest ik van jou zijn zou ik de gemiddelde reactie van Burrori eens zoeken en daar commentaar of geven in plaats van 1 post van hem?
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

dami

door de schuld van kubica verliest hamilton een plaats aan vettel, dat idioot duitserke.
hoop dat hij volgend jaar veel misérie krijgt met zijn red bull.
kubica mogen ze van mij ook een straf geven, heeft gewoon hamilton gehinderd.

maar toch HAMILTON proficiat, eindelijk verdient wereldkampioen. :) ;) :D ;D 8) ::)

I love Ferrari

Wat is dit ver-schrik-ke-LIJK balen voor Ferrari fans. Iedereen was al aan het feesten om de wereldtitel te vieren en dan komt Lewis opeens als vijfde over de meet. Van de zevende hemel naar de hel  :( :( :(:'( :'( :'( :'( :'(

McLaren had wel de foute strategie, nooit teveel op safe spelen dus. Het was bijna slecht afgelopen voor Hamilton.
Vettel is een topper en hij stond op een 3 stop strategie en daarom was hij zo snel. Hij kwam zelfs Massa bedreigen, dus logisch dat hij ook met Hamilton kon in duel gaan.

Wat een dag voor McLaren Mercedes en Lewis Hamilton. Jongste kampioen ooit en 10 jaar na Mikka Hakkinen!

Vet einde ... de commentator viel bijna dood .. ik ga nu zelfmoord plegen.


dj Peter

Citaat van: dami op 02 november 2008 - 20:27:00
door de schuld van kubica verliest hamilton een plaats aan vettel, dat idioot duitserke.
hoop dat hij volgend jaar veel misérie krijgt met zijn red bull.
kubica mogen ze van mij ook een straf geven, heeft gewoon hamilton gehinderd.



HAHAHAHAHAHAHAHA.......   ::)

Bart VD

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:22:26
Citaat van: Bart VD op 02 november 2008 - 20:20:31
Het is niet de fout van Glock dat Massa het WK verloren heeft.  Het is de fout van Massa, die in het begin van het seizoen veel te veel punten liet liggen.

Natuurlijk is het niet Glocks fout, wel heeft hij een belangrijke rol erin gespeelt. Beetje jammer. Op basis van deze race, verdient Hamilton het niet.

Op basis van het begin van het seizoen Massa ook niet.  So now what?
This space for rent

McLaren_über_alles

Citaat van: EBX op 02 november 2008 - 20:24:38
je schrijft dat hij het niet verdiend heeft, toch heeft hij de meeste punten, kan je mss specifiëren welke punten er 'onverdiend' waren volgens jou ?

Je moet er ook rekening mee houden dat zonder die farce (en dan verwoord ik het nog zeer braaf) in Spa al de drama van vandaag zelfs absoluut niet meer nodig was (+ de 2 punten cadeau van Kimi 2 weken geleden)... Dus natuurlijk is Lewis een verdiende WK!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Wizard

Citaat van: McLaren_über_alles op 02 november 2008 - 20:28:32
Citaat van: EBX op 02 november 2008 - 20:24:38
je schrijft dat hij het niet verdiend heeft, toch heeft hij de meeste punten, kan je mss specifiëren welke punten er 'onverdiend' waren volgens jou ?

Je moet er ook rekening mee houden dat zonder die farce (en dan verwoord ik het nog zeer braaf) in Spa al de drama van vandaag zelfs absoluut niet meer nodig was (+ de 2 punten cadeau van Kimi 2 weken geleden)... Dus natuurlijk is Lewis een verdiende WK!

Die farce, was een 100% terechte straf. Als je een overtreding begaat, moet je boeten en dat deed Hamilton. Plus, Massa heeft ook de nodige pech gekent.

dj Peter

hé mannekes: FERRARI IS NOG MAAR EENS KAMPIOEN !!!!     ;)

meatball

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:32:18
hé mannekes: FERRARI IS NOG MAAR EENS KAMPIOEN !!!!     ;)
Wat betekend die stomme constructeurstitel nu niks toch,een piloot word wk al de rest is flauwe kul.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Alan Blues

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:32:18
hé mannekes: FERRARI IS NOG MAAR EENS KAMPIOEN !!!!     ;)

Dat is nu eens de spirit er in houden!!!  :D
Proficiat!!

dj Peter

Citaat van: meatball op 02 november 2008 - 20:34:03
Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:32:18
hé mannekes: FERRARI IS NOG MAAR EENS KAMPIOEN !!!!     ;)
Wat betekend die stomme constructeurstitel nu niks toch,een piloot word wk al de rest is flauwe kul.

Ik ben Ferrai-fan dus ik ben toch tevreden dat de constructierstitel een feit is! Maar ik vind het wel héél klote voor Felipe'