GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

McLaren_über_alles

Wat een einde!

Eerst komt Kubica daar wat in de weg rijden waardoor Lewis z'n bocht mist. Toen zag ik weer het doemsenario van vorig jaar voor m'n ogen. Tot het plots harder begon te regenen de laatste ronde, toen wist ik gewoon dat Glock dit niet kon houden. Het was dan ook een zalig moment toen Lewis hem voorbij stak in de laatste bocht... Wat een ontlading was me dat  :D. Dan nog een 10 seconden tot hij over de finish kwam met m'n armen in de lucht puur staan genieten...

Terechte WK volgens mij (al reed hij verre van een goede race). Maar wat een ontknoping! ON - GE - LO - FE - LIJK! ! ! !
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

_Makke_

Citaat van: meatball op 02 november 2008 - 20:03:53
Glock reed wel op droogweerbanden,dus deze opmerkingen zijn niet terecht.Massa zo dichtbij ,Hamilton reed als een pannekoek wk onwaardig.
Wel zeer knap van Vettel en ook Glock omdat ze het toch bijna mogelijk maakten voor Massa.En wat deed Kubica daar eigenlijk,is die kerel gek.

Hamilton reed de perfecte race, alle risico's vermijden. Meer kon/mocht hij niet doen. Alles was perfect onder controle tot die regen, Hamilton had mi dan nog pech met het dubbelen, want Vettel maakte het - kleine - verschil meteen goed in die ene bocht.

meatball

Citaat van: Hamilton_F1 op 02 november 2008 - 20:06:48
HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

lekker voor je massa, geen wereldkampioen  :D :D ;D

WAt een spannende race zeg gewoon niet normaal

maar wel kampioen HAMILTONNNNN !!!!!!  :)
Vandaag fan geworden ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 02 november 2008 - 20:03:53
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.
Glock reed wel op droogweerbanden,dus deze opmerkingen zijn niet terecht.Massa zo dichtbij ,Hamilton reed als een pannekoek wk onwaardig.
Wel zeer knap van Vettel en ook Glock omdat ze het toch bijna mogelijk maakten voor Massa.En wat deed Kubica daar eigenlijk,is die kerel gek.
Wat isser mist met mijn reactie?

Even voor de duidelijkheid: Glock deed het niet expres, hij reed goed, maar kon gewoon niet op deze banden weg komen. Niets op aan te merken, tenzij hij expres van het gas ging of iets dergelijks.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:05:47
Bedankt jongens om het op te nemen voor Timo, want sommigen kunnen hier niet goed nadenken met al die commotie  :)
ik denk wel dat ie misschien wat extra beveiliging nodig heeft in Brazilië...

_Makke_

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:05:47
Bedankt jongens om het op te nemen voor Timo, want sommigen kunnen hier niet goed nadenken met al die commotie  :)

Dat zullen dan ook Ferrari fans zijn. De ontgoocheling weet je wel. Het zou nogal straf zijn dat Glock op een natte piste dezelfde tijd draait als Hamilton op zijn intermediates...

Alan Blues

Iedereen wou een spannend seizoenseinde... Wel, ik denk dat we dat hebben gekregen!!

Ik ben zo content voor Lewis!! Massa heeft gedaan wat hij moest doen en zou het zeker ook verdiend hebben. Ik hoop dat het voor de ferrarifans een troost mag zijn dat ze de constructeurstitel weer eens op zak hebben. En ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen als ik hier een welgemeende YES!!!!! schrijf omdat de nummer '1' volgend jaar op de wagen van Hamilton staat...

YES, YES, YES!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D

Ray Den

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:03:01
Citaat van: Doefie op 02 november 2008 - 19:53:01
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

Hamilton verdiende het niet.
Meer dan Massa iig. :)

Door jou ben ik blij dat het kampioenschap voorbij is, kan je je IQ de hoogte in jagen in het tussenseizoen.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

dj Peter

Knap Felipe!  Grootse race!    En Lewis?  Liet zich daar efkes de oren wassen door Vetteltje!     Heeft het niet verdiend  de titel zo te winnen, maar kom, da's mijn mening

Niels_

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:08:00
Citaat van: meatball op 02 november 2008 - 20:03:53
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.
Glock reed wel op droogweerbanden,dus deze opmerkingen zijn niet terecht.Massa zo dichtbij ,Hamilton reed als een pannekoek wk onwaardig.
Wel zeer knap van Vettel en ook Glock omdat ze het toch bijna mogelijk maakten voor Massa.En wat deed Kubica daar eigenlijk,is die kerel gek.
Wat isser mist met mijn reactie?

Even voor de duidelijkheid: Glock deed het niet expres, hij reed goed, maar kon gewoon niet op deze banden weg komen. Niets op aan te merken, tenzij hij expres van het gas ging of iets dergelijks.

Bewust of onbewust, die Glock moet zijn kop niet laten zien in Italië komende weken denk ik.

Doefie

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Terecht? De laatste twee ronden was hij zijn titel kwijt en was Massa een terechte kampioen. Zeker na dit weekend.

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Het was harder beginnen regenen en Glock reed op droogweerbanden. Had hij door die laatste bocht geraakt was Massa kampioen.

McLaren_über_alles

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:06:15

Het is wel glock die ons hier het kampioen verliest. Terwijl hij het nog 2 bochten moest volhouden.

Ja triestig zeker, het heeft er nog nooit zo dik in gezeten als dit jaar voor Massa. Sublieme kwalificatie, sublieme race. Jah toyota heeft hier alles verpest voor Ferrari. Hopelijk gaan ze nog een crap seizoen tegemoet volgend jaar.

Mja, Glock hoorde eigenlijk gewoon achter Lewis é (zat er 20 sec achter dacht ik voordat de toppers gingen pitten). Dus had Glock het op droogweerbanden kunnen houden, dan was het eigenlijk Glock die ervoor zorgt dat Lewis geen WK werd...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

dj Peter

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:09:42
Knap Felipe!  Grootse race!    En Lewis?  Liet zich daar efkes de oren wassen door Vetteltje!     Heeft het niet verdiend  de titel zo te "krijgen" van Glock  maar kom, da's mijn mening

EBX

hihihi, gefrustreerde Ferrari fans  ::)

glock heeft gegokt en verloren, het was harder gaan regenen op een set droogweerbanden dan verlies je natuurlijk massas (--> heb je hem ;) ) snelheid

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.


Harder beginnen regenen dus :), maar ik zag ze ook de toyota  passeren maar durfde al niet meer denken dat het die van Glock was :) Enkele seconden spannend zitten wachten op de namen die de finishlijn paseerden :)

Nuja, vind het wel jammer voor Massa, maar toch dik dik dik verdiend voor Hamilton

Proficiat Lewis !

TimoGlockfan

Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:06:15
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:00:56
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:59:09
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:57:23
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
De man kan niet rijden. Hij is al eens uitgespuwd door de F1, won dan door een slecht deelnemersveld de GP2 titel en moest persé terug komen...
Hij presteert gewooon goed, kan je niet omheen.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat Hamilton wereldkampioen is maar daarom moet je Glock niet uitspugen he

Het is wel glock die ons hier het kampioen verliest. Terwijl hij het nog 2 bochten moest volhouden.

Ja triestig zeker, het heeft er nog nooit zo dik in gezeten als dit jaar voor Massa. Sublieme kwalificatie, sublieme race. Jah toyota heeft hier alles verpest voor Ferrari. Hopelijk gaan ze nog een crap seizoen tegemoet volgend jaar.
Als je goed opgelet had he, dan kon je het al aan z'n laatste rondetijden zien. Hij kan toch niet op droogweerbanden Hamilton voorhouden... Jammmer voor Ferrari maar veel triester voor Glock die nu de boeman is in Brazilie. Hij heeft dat ook niet opzettelijk gedaan, Toyota kan je niks kwalijk nemen want als ie niet blijven doorrijden was op dry dan was ie uberhaupt nooit voor Hammie gefinished.
Timo's nieuwe helm.