GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Tim C

De dikke dame zet aan!!!!

Folkert

 :Pde tering spannendddd
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Massa Massa Massa!!!!!!!

TheIceman

TERING GLOCK DE SUKKEL IK GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

Tim C


TimoGlockfan

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, godverdommmee Timo Glock himself lag 4de  :'( :'( :'( :'(
Timo's nieuwe helm.

Niels_

ALS IK DIE FUCKING GLOCK OOIT TE PAKKEN KRIJG DAN!!!!!!!!!!!

Wizard

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:49:24
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, godverdommmee Timo Glock himself lag 4de  :'( :'( :'( :'(

Wat jammer dit en wat heeft Hamilton hier geluk!!

TimoGlockfan

Dit is echt zo'n kutdag. Waarom moest die regen net zo hard beginnen vallen op het einde  >:(
Timo's nieuwe helm.

Doefie

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

Hamilton verdiende het niet.

Tim C

En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.

voet01

Glock ter plekke ontslaan!!! Bah wat een deceptie......

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
Timo's nieuwe helm.

Folkert

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky

Citaat van: voet01 op 02 november 2008 - 19:56:46
Glock ter plekke ontslaan!!! Bah wat een deceptie......

:'( :'( :'( :'( :'( Het zou zoooo mooi geweest zijn als hij het nog even had volgehouden ...
Franky Reymenants