GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 november 2008 - 18:47:54
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.
Ik denk even aan de geweldige kwali-kwaliteiten van Massa en ik trek daarmee mijn conclusies in verband met de benzinelading :)
Ik denk dat Hamilton beter naar zichzelf en naar de anderen kan kijken... Massa lijkt me morgen normaal gesproken onklopbaar en da's ook helemaal geen probleem voor Hamilton... maar als Hamilton ook licht is en gewoon een iets mindere Q3 heeft gereden en hij komt morgen in de Trulli train terecht  dan kan het nog wel eens spannend worden... maar goed, we zullen het zien.. wat betreft benzinelading blijft het gissen al denk ikzelf dat er in de top niet veel verschil inzit...

Folkert

Citaat van: Ray Den op 01 november 2008 - 18:50:56
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.

Ooit er mee rekening gehouden dat het gewoon 2 toprondjes waren?
Ooit er mee rekening gehouden dat Hamilton zijn motor begrenst is? En ooit rekening mee gehouden dat Massa vaker beter kwalificeerd dan rijd?

Ik denk persoonlijk dat Massa redelijk wat lichter staat dan Hamilton. Kimi staat denk ik zwaar om Hamilton op te vangen. Trulli zal ook belangrijke factor spelen in de strategien van Hamilton en Kovaleinen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ray Den

Citaat van: Burorri op 01 november 2008 - 18:56:19
Citaat van: Ray Den op 01 november 2008 - 18:50:56
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.

Ooit er mee rekening gehouden dat het gewoon 2 toprondjes waren?
Ooit er mee rekening gehouden dat Hamilton zijn motor begrenst is? En ooit rekening mee gehouden dat Massa vaker beter kwalificeerd dan rijd?

Ik denk persoonlijk dat Massa redelijk wat lichter staat dan Hamilton. Kimi staat denk ik zwaar om Hamilton op te vangen. Trulli zal ook belangrijke factor spelen in de strategien van Hamilton en Kovaleinen.
Ja je moet natuurlijk de letters die ik typ niet lezen hé maar kom dan niet af met iets van 13 in een dozijn. Ik heb dat al in 1 van de vorige posts gezet.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 01 november 2008 - 18:59:02
Citaat van: Burorri op 01 november 2008 - 18:56:19
Citaat van: Ray Den op 01 november 2008 - 18:50:56
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.

Ooit er mee rekening gehouden dat het gewoon 2 toprondjes waren?
Ooit er mee rekening gehouden dat Hamilton zijn motor begrenst is? En ooit rekening mee gehouden dat Massa vaker beter kwalificeerd dan rijd?

Ik denk persoonlijk dat Massa redelijk wat lichter staat dan Hamilton. Kimi staat denk ik zwaar om Hamilton op te vangen. Trulli zal ook belangrijke factor spelen in de strategien van Hamilton en Kovaleinen.
Ja je moet natuurlijk de letters die ik typ niet lezen hé maar kom dan niet af met iets van 13 in een dozijn. Ik heb dat al in 1 van de vorige posts gezet.
Over welke letters heb je het nu?
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Nog ff wat anders.. ik zit net wat foto's te bekijken en dr is een bocht waar ze vol over de kerbs gaan aan de binnenkant en dus met 4 wielen over de witte lijn gaan... in een andere discussie hier werd beweerd dat dat niet mocht, maar blijkbaar mag het toch wel.. het viel me overigens al op tijdens de kwali waar ik oa Massa dat zag doen...
http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=114920&catID=1104-3088
http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=114911&catID=1104-3088

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 november 2008 - 18:47:54
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.
Ik denk even aan de geweldige kwali-kwaliteiten van Massa en ik trek daarmee mijn conclusies in verband met de benzinelading :)

Terecht, Massa was namelijk dit seizoen al altijd een halve seconde sneller dan Hamilton met dezelfde hoeveelheid benzine.

Tim C

Hamilton rijdt zichzelf morgen uit de titelstrijd.  :)

Folkert

Citaat van: Tim op 01 november 2008 - 19:50:03
Hamilton rijdt zichzelf morgen uit de titelstrijd.  :)
Inderdaad, door morgen 3de te finishen ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Het zou mooi zijn als Massa wint maar staat wel licht aan de scherpe tijd te zien.
Lewis zit in een mooie positie en moet het nu afmaken.
Benieuwd wat gebeurt als Raikonnen het veld ophoud en  en een inhaalmaneuvere
van Lewis onvermijdelijk is.

scho0634

#159
Citaat van: leproffesseur op 01 november 2008 - 20:05:41
Het zou mooi zijn als Massa wint maar staat wel licht aan de scherpe tijd te zien.
Lewis zit in een mooie positie en moet het nu afmaken.
Benieuwd wat gebeurt als Raikonnen het veld ophoud en  en een inhaalmaneuvere
van Lewis onvermijdelijk is.
Waarom zou dat onvermijdelijk zijn? Als Hamilton lekker rustig achter Kimi aanrijd, met Heikki in zijn kielzog zou ik niet weten waarom dat onvermijdelijk zou zijn....

Misschien mis ik iets, hoor. Maar ik zie hier gasten blij zijn omdat hun Massa pole pakt en Kimi voor Lewis zit. Maar dat maakt voor Lewis helemaal geen reet uit. Hij moet gewoon finishen.

Folkert

ik geef eerlijk gezegt ook niets om die pole van Massa. Lewis is WK als de race en WK nu zouden worden beslist. Daarnaast kan er morgen nog van alles gebeuren met Massa. En de kans is veel groter dat er een scenario valt waar Lewis WK  is, dan dat er een scenario valt waar Massa WK is.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

Citaat van: Burorri op 01 november 2008 - 21:05:18
ik geef eerlijk gezegt ook niets om die pole van Massa. Lewis is WK als de race en WK nu zouden worden beslist. Daarnaast kan er morgen nog van alles gebeuren met Massa. En de kans is veel groter dat er een scenario valt waar Lewis WK  is, dan dat er een scenario valt waar Massa WK is.
Nee hoor je vergeet FIArari.

NDCGN

Citaat van: 0634 op 01 november 2008 - 20:25:46
Citaat van: leproffesseur op 01 november 2008 - 20:05:41
Het zou mooi zijn als Massa wint maar staat wel licht aan de scherpe tijd te zien.
Lewis zit in een mooie positie en moet het nu afmaken.
Benieuwd wat gebeurt als Raikonnen het veld ophoud en  en een inhaalmaneuvere
van Lewis onvermijdelijk is.
Waarom zou dat onvermijdelijk zijn? Als Hamilton lekker rustig achter Kimi aanrijd, met Heikki in zijn kielzog zou ik niet weten waarom dat onvermijdelijk zou zijn....

Misschien mis ik iets, hoor. Maar ik zie hier gasten blij zijn omdat hun Massa pole pakt en Kimi voor Lewis zit. Maar dat maakt voor Lewis helemaal geen reet uit. Hij moet gewoon finishen.
ja, tuurlijk.. zo blijft het iig nog spannend.. Massa moet sowieso die 10 punten pakken en daar heeft ie nu iig de eerste stap voor gezet... verder blijft het afwachten, maar Hamilton zal nog wel aan de bak moeten morgen en dr mag m niet veel tegen gaan zitten.. en bovendien lijkt het mij voor hem geen voordeel om de 1e bocht midden in het verkeer te moeten nemen en geen risico kan nemen.. deze kwalificatie geeft iig een goede uitgangspositie voor een spannende race morgen.. als Hamilton zn hoofd koel houdt en geen pech krijgt, dan is er idd nog geen vuiltje aan de lucht...

Ray Den

Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 19:36:44
Citaat van: Ferrari 2008 op 01 november 2008 - 18:47:54
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 18:43:00
Ik vergelijk een keer Q2 en Q3, zie dat Massa een halve seconde verliest en Hamilton een hele seconde, en trek de nodige conclusies in verband met de benzinelading. Massa wint morgen de race en Hamilton wordt tweede.
Ik denk even aan de geweldige kwali-kwaliteiten van Massa en ik trek daarmee mijn conclusies in verband met de benzinelading :)

Terecht, Massa was namelijk dit seizoen al altijd een halve seconde sneller dan Hamilton met dezelfde hoeveelheid benzine.
"Elke keer nu en dan zie je hem zo een ongelofelijke ronde rijden, en vandaag was er zo één van," vertelde Smedley. "Zijn benzinelading is normaal. We vreesden zelfs dat we teveel hadden meegenomen."

"Maar uiteindelijk deden we wat juist was. Het was een buitengewone ronde om eerlijk te zijn," besloot de Brit.
bron: http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=2730
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

sloggerke

Dat lief Hamiltonneke... kreeg vandaag reeds stress.............
En, let op mijn woorden.. hij heeft er morgen nog méér.
En, let op mij woorden, hij komt morgen Alonso tegen., want die heeft nog een eitje met hem te pellen..
Voor de tweede bocht weten we reeds meer, regen of niet.