GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2008 - 11:27:27
En ik had vanacht al een droom over de race dat Hamilton Massa er uit tikte omdat Massa Hamilton inhaald en ineens vlak voor hem sneed. Allebei uit gevallen en Massa boos op Hamilton, en op 1 of andere manier kwam er een andere neger in voor dan Hamilton. Zou dit een voor bode zijn?

Dromen zijn bedrog!  ;)

Graag terug naar de realiteit!

Folkert

hahah, ja weet ik. Maar moet je na gaan hoe zenuwachtig ik al ben voor een race.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Lewis zal het op veilig spelen en zal alle druk op Felipe laten rusten. Maar Lewis zal wel rekening moeten houden met Kimi en Alfonso, die zullen niet aarzelen om roet in het eten te komen smijten...

May the best win!! Hier begint het alvast ook te kriebelen... :)

Folkert

Kimi Rijd zowieso denk ik wel voor Lewis, denk dat Kimi dit weekend eigenlijk de sterkste is. Lewis zal gewoon op p3 eindigen.

wel grappig dat Massa zegt dat de druk bij Lewis ligt en niet bij hem, op zich wel logisch want hij maakt een kleine kans dat hij met de titel naar huis gaat. Net als Kimi vorig jaar, moet hij hopen op fout van Lewis en gaan voor de overwinning.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

Waarom wordt het seizoen altijd afgesloten in Brazilië....
18.00 is zo een irritante tijd.

Maar ik denk dat Lewis lekker voor P4 gaat rijden(achter raikonen en alonso) . Ze hebben zijn snelheidmeter gecapped naar minder dan 19.000 toeren. Hij gaat iig geen eerste worden. Wel jammer...
Ik zie liever een spannende race dan een race voor plek 5 

fawlty

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2008 - 11:34:59
hahah, ja weet ik. Maar moet je na gaan hoe zenuwachtig ik al ben voor een race.
je bent niet de enige die al stiekem droomt, ook ik heb al alle scenarios meegmaakt s'nachts. zo hoort het toch, spanning tot de laatste race
Ja sluw is die Hamilton

Folkert

Citaat van: fawlty op 29 oktober 2008 - 15:04:26
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2008 - 11:34:59
hahah, ja weet ik. Maar moet je na gaan hoe zenuwachtig ik al ben voor een race.
je bent niet de enige die al stiekem droomt, ook ik heb al alle scenarios meegmaakt s'nachts. zo hoort het toch, spanning tot de laatste race
Hahaha, ik droomde niet stiekem. Al denk ik dat mijn Scenario wel redelijk onmogelijk is aangezien in de herhaling Massa's auto in de herhaling in het water beland.
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2008 - 16:01:43
Citaat van: fawlty op 29 oktober 2008 - 15:04:26
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2008 - 11:34:59
hahah, ja weet ik. Maar moet je na gaan hoe zenuwachtig ik al ben voor een race.
je bent niet de enige die al stiekem droomt, ook ik heb al alle scenarios meegmaakt s'nachts. zo hoort het toch, spanning tot de laatste race
Hahaha, ik droomde niet stiekem. Al denk ik dat mijn Scenario wel redelijk onmogelijk is aangezien in de herhaling Massa's auto in de herhaling in het water beland.
er komt serieus wat regen opzetten tijdens het weekend blijkbaar, komt er toch water aan te pas  :P
Ja sluw is die Hamilton

Folkert

gaat het dan zo hard regenen dat er spontaan een zee naast interlagos komt ;D :P
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 30 oktober 2008 - 14:14:57
gaat het dan zo hard regenen dat er spontaan een zee naast interlagos komt ;D :P
volgens mij kun jij beter tot zondag wakker blijven ;)

kaisz

Yes het regent, dus dan maakt het niet uit voor Hamilton dat zijn Motor toeren is gecapt.
Misschien dat kovalainen nu eens minder pech heeft en 2e wordt? dan is de contructeurstitel ook in zicht.

Folkert

Citaat van: NDCGN op 30 oktober 2008 - 14:48:28
Citaat van: Burorri op 30 oktober 2008 - 14:14:57
gaat het dan zo hard regenen dat er spontaan een zee naast interlagos komt ;D :P
volgens mij kun jij beter tot zondag wakker blijven ;)
Hahaha, dat is wel erg lang hoor  :o
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Kovalainnen heeft mij vooral teleugesteld dit jaar :-[
In het beste geval wordt hij nog 5 e met meer dan 30
punten achterstand op zijn teamgenoot.Maar goed er zijn verzachtende omstandigheden...

Niels_

Die scenario's dat ik al heb meegemaakt zijn dus alles behalve realistisch. Kwam er zelfs een keer bij dat Hamilton uit z'n auto geslingerd werd enzo. :D

ZoJa

Hahaha, wat een dromen. Ik hou me bij de realiteit. Hamilton wordt gewoon kampioen  :D!