GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

leproffesseur

Alles kan nog zelfs een gridstraf voor lewis omdat hij na de kwalificatie zijn moter moet wissellen.
Maar die kans lijkt klein omdat ze die wel zullen van toerental beperken...maar je weet nooit.
Mijn scenario:Lewis start als 14 e na een moterwissel.Massa is 2 e na kovalainnen.
Met slechts een 12 tal ronden te gaan ligt Lewis 6 e en moet Alonso nog inhalen voor de titel te pakken...
Alonso bijt van zich af en Lewis maakt een spin maar weet zijn 6 e plaats nog net te behouden.
Intussen is het beginnen regen en Massa op regenbanden is stukken trager dan zijn concurrenten.
Raikonnen maakt een crasch en Lewis schuift op naar plaats 5 en is wereldkampioen!

Jasper

Regen zit er wel aan te komen trouwens.

Folkert

Citaat van: Jasper op 28 oktober 2008 - 15:59:02
Regen zit er wel aan te komen trouwens.
Laten we het hopen, mooie race voor afsluiting van een turbulent jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Hoeveel procent kans op regen>?

TimoGlockfan

#64
Citaat van: leproffesseur op 28 oktober 2008 - 15:54:37
Alles kan nog zelfs een gridstraf voor lewis omdat hij na de kwalificatie zijn moter moet wissellen.
Maar die kans lijkt klein omdat ze die wel zullen van toerental beperken...maar je weet nooit.
Mijn scenario:Lewis start als 14 e na een moterwissel.Massa is 2 e na kovalainnen.
Met slechts een 12 tal ronden te gaan ligt Lewis 6 e en moet Alonso nog inhalen voor de titel te pakken...
Alonso bijt van zich af en Lewis maakt een spin maar weet zijn 6 e plaats nog net te behouden.
Intussen is het beginnen regen en Massa op regenbanden is stukken trager dan zijn concurrenten.
Raikonnen maakt een crasch en Lewis schuift op naar plaats 5 en is wereldkampioen!
Zou een mooi scenario zijn  8)

ps: let op je taalfouten  ;)
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
ps: let op je taalfouten  ;)
Neem al maar dekking, de kans is reëel dat je binnen afzienbare tijd een storm van taalfout-liefhebbers over je heen krijgt.

ps: ik heb er ervaring mee!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 oktober 2008 - 21:39:03
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
ps: let op je taalfouten  ;)
Neem al maar dekking, de kans is reëel dat je binnen afzienbare tijd een storm van taalfout-liefhebbers over je heen krijgt.

ps: ik heb er ervaring mee!
Ow,ik bedoelde het niet kwaad hoor. Maar als jullie dit niet graag hebben zal ik dit ook niet meer doen  :)
Timo's nieuwe helm.

NDCGN

Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
Citaat van: leproffesseur op 28 oktober 2008 - 15:54:37
Alles kan nog zelfs een gridstraf voor lewis omdat hij na de kwalificatie zijn moter moet wissellen.
Maar die kans lijkt klein omdat ze die wel zullen van toerental beperken...maar je weet nooit.
Mijn scenario:Lewis start als 14 e na een moterwissel.Massa is 2 e na kovalainnen.
Met slechts een 12 tal ronden te gaan ligt Lewis 6 e en moet Alonso nog inhalen voor de titel te pakken...
Alonso bijt van zich af en Lewis maakt een spin maar weet zijn 6 e plaats nog net te behouden.
Intussen is het beginnen regen en Massa op regenbanden is stukken trager dan zijn concurrenten.
Raikonnen maakt een crasch en Lewis schuift op naar plaats 5 en is wereldkampioen!
Zou een mooi scenario zijn  8)

ps: let op je taalfouten  ;)
en op je rekenfouten... anders is het bericht nog niet perfect!

Folkert

Citaat van: NDCGN op 28 oktober 2008 - 22:16:09
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
Citaat van: leproffesseur op 28 oktober 2008 - 15:54:37
Alles kan nog zelfs een gridstraf voor lewis omdat hij na de kwalificatie zijn moter moet wissellen.
Maar die kans lijkt klein omdat ze die wel zullen van toerental beperken...maar je weet nooit.
Mijn scenario:Lewis start als 14 e na een moterwissel.Massa is 2 e na kovalainnen.
Met slechts een 12 tal ronden te gaan ligt Lewis 6 e en moet Alonso nog inhalen voor de titel te pakken...
Alonso bijt van zich af en Lewis maakt een spin maar weet zijn 6 e plaats nog net te behouden.
Intussen is het beginnen regen en Massa op regenbanden is stukken trager dan zijn concurrenten.
Raikonnen maakt een crasch en Lewis schuift op naar plaats 5 en is wereldkampioen!
Zou een mooi scenario zijn  8)

ps: let op je taalfouten  ;)
en op je rekenfouten... anders is het bericht nog niet perfect!
Welke rekenfout maakt hij dan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:49:14
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 oktober 2008 - 21:39:03
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
ps: let op je taalfouten  ;)
Neem al maar dekking, de kans is reëel dat je binnen afzienbare tijd een storm van taalfout-liefhebbers over je heen krijgt.

ps: ik heb er ervaring mee!
Ow,ik bedoelde het niet kwaad hoor. Maar als jullie dit niet graag hebben zal ik dit ook niet meer doen  :)
Het forum heeft dit graag (zie o.a. forumregels), maar sommige nieuwe leden niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 oktober 2008 - 22:50:05
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:49:14
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 oktober 2008 - 21:39:03
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
ps: let op je taalfouten  ;)
Neem al maar dekking, de kans is reëel dat je binnen afzienbare tijd een storm van taalfout-liefhebbers over je heen krijgt.

ps: ik heb er ervaring mee!
Ow,ik bedoelde het niet kwaad hoor. Maar als jullie dit niet graag hebben zal ik dit ook niet meer doen  :)
Het forum heeft dit graag (zie o.a. forumregels), maar sommige nieuwe leden niet.
Eentje maar toch? trouwens, dat ik niet zo'n probleem heb met taalfouten maakt me toch niet direct een taalfout-liefhebber?? dit is toch niet het groot dictee der nederlandse taal of zoiets?? mensen maken soms per ongeluk taalfouten of soms weten ze gewoon niet beter.. laat ze toch lekker.. mensen die geen verstand hebben van autosport zijn hier toch ook welkom (blijkbaar), waarom mensen die misschien wat minder goed in taal zijn niet??? ikzelf vind het echt één van de meest trietste dingen, niet alleen hier, maar in het algemeen.. als er hier mensen zijn die graag anderen willen corrigeren op taalfouten kunnen ze misschien beter les gaan geven op een basisschool.. bij autosport verwacht je toch geen mierenneukerij over taalfoutjes?? rare combinatie!!dit is trouwens geen aanval op wie dan ook, maar gewoon mijn mening in reactie op voorgaande posts.

robbert

ok, zijn wij hier niet bezig over de grote prijs van Brazilie??????

Folkert

Taal en spelfouten zijn inderdaad secundair, maar het is inderdaad wel prettig als de teksten prettig te lezen zijn. En een simpele controle in win word hoeft niet heel veel tijd te kosten.
Ik maak ook veel taalkundige fouten, die ik zoveel mogelijk probeer te verbeteren, maar bij Leproffesseur heb ik ook vaak wat moeite het te lezen. De entertoets word redelijk vaak midden in een zin gebruikt, terwijl dat niet nodig is. En ook had ik/vond ik het redelijk lastig op de manier hoe Wizard zijn posten op het Forum zette.
Overigens is dit geen haat of verwijt post, maar simpel mijn mening.

Maar goed: Brazilie.
Trotse vader van Rosalie(L)

EBX

Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:32:15
ps: let op je taalfouten  ;)

TIP: Browsers zoals Firefox hebben automatische spellingscontrole .. kan een stuk schelen :)

Citaat van: Burorri op 28 oktober 2008 - 23:26:32
Maar goed: Brazilie.

Ik denk dat de druk nu een groot stuk bij Massa ligt, dat Hamilton zich wel zal inhouden en kampioen zal worden als hij gespaard blijft van (technische) pech.
Misschien moet hij zich zelf niet inhouden en zal hij zoals in China zelf niet te kloppen zijn ! Waar ik echter een beetje schrik voor heb is regen, juist omdat hij (Hamilton) daar goed in is, maar vooral omdat hij zich van zichzelf weet en misschien toch een beetje zichzelf wil bewijzen op dit vlak ! Al concrete cijfers over de regenkansen ?

Folkert

En ik had vanacht al een droom over de race dat Hamilton Massa er uit tikte omdat Massa Hamilton inhaald en ineens vlak voor hem sneed. Allebei uit gevallen en Massa boos op Hamilton, en op 1 of andere manier kwam er een andere neger in voor dan Hamilton. Zou dit een voor bode zijn?
Trotse vader van Rosalie(L)