GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Forza Ferrari op 23 oktober 2008 - 21:28:17
Lewis wordt het slachtoffer van een lekke band en moet een inhaalrace starten. Op het nippertje wordt hij nog P5 na het inhalen van: Alonso. Hierover is er wel een discussie aan de gang omdat hij met de helft van z'n wagen over de kerbs ging toen hij Alonso passeerde. De FIA geeft Hamilton hiervoor een tijdstraf van 25s en Massa wordt WK!
Kan zomaar gebeuren ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: _Makke_ op 23 oktober 2008 - 14:54:20


Het mooiste scenario zou zijn dat Hamilton op P1 staat, Kova P2 en Massa vanachter en dat Massa er in de eerste bocht wordt uitgereden. Dan zal ik al véééél relaxer voor tv zitten :P

Nee, het mooiste zou zijn dat Hamilton zodanig onder druk staat en de ene fout na de ander maakt, en dan de laatste ronde nog crasht en zo Massa WK wordt.

Maar nu serieus, ik denk dat Hamilton een grote kans maakt op de wereldtitel.

waard500

Citaat van: robbert op 23 oktober 2008 - 22:45:16
Citaat van: _Makke_ op 23 oktober 2008 - 14:54:20


Maar nu serieus, ik denk dat Hamilton een grote kans maakt op de wereldtitel.


Zou je denken? ::)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

En geheel uit onverwachtse hoek word ineens Schumacher WK, jaaa die duitsers moet je nooit afschrijven  >:(
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Citaat van: meatball op 23 oktober 2008 - 20:02:22
1 Massa en hij word wk  :)
2 Kimi
3 Alonso
Hamilton rijdt lek en word 10 e

Dat zou er nog eens niet zo ver af kunnen liggen... dat scenario van jou.

En inderdaad SDG dat bedoelde ik.Adelaïde. Schumacher lag eerder uit na tonen van zijn ramtechniek.
Hij stond toen eerder tegen den draad te kijken of hij Hill wel tegoei geraakt had. Want die reed verder.... Slechts tot aan de pits weliswaar. Ophanging omgebogen.

Supermariobros

Hamilton gaat het niet zomaar weggeven hoor, hij zal niet dezelfde fout maken als vorig jaar. Zonder mechnanische pech of een lekke band wordt hij makkelijk wereldkampioen. Ik hoop echt dat hij daarvan gespaard blijft, ik weet niet welke race we gaan zien volgende week, maar het zal in ieder geval een hele spannende zijn en heel slecht voor de nagelbijters onder jullie.  :P

Folkert

Citaat van: meatball op 23 oktober 2008 - 21:32:22
Citaat van: Forza Ferrari op 23 oktober 2008 - 21:28:17
Lewis wordt het slachtoffer van een lekke band en moet een inhaalrace starten. Op het nippertje wordt hij nog P5 na het inhalen van: Alonso. Hierover is er wel een discussie aan de gang omdat hij met de helft van z'n wagen over de kerbs ging toen hij Alonso passeerde. De FIA geeft Hamilton hiervoor een tijdstraf van 25s en Massa wordt WK!
Kan zomaar gebeuren ;D
Met de FIA  En Hamilton weet je inderdaad maar nooit, maar ik blijf nog steeds bij: Hammy WK.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Als Hamilton de race rijdt zoals in China is het kat in het bakkie.
Some things are too important to be left in the past.

kaisz

ja maar zo een race kan hij niet rijden, want de ferraris hebben nieuwe motoren en hij heeft een gebruikte. Dat scheelt wel wat PK volgens het spel.

robbert

Citaat van: kaisz op 24 oktober 2008 - 23:15:19
ja maar zo een race kan hij niet rijden, want de ferraris hebben nieuwe motoren en hij heeft een gebruikte. Dat scheelt wel wat PK volgens het spel.
en dan nog, de Ferraris nemen een dubbel en Hamilton wordt derde, dus Hamilton WK

Folkert

Citaat van: robbert op 25 oktober 2008 - 00:34:01
Citaat van: kaisz op 24 oktober 2008 - 23:15:19
ja maar zo een race kan hij niet rijden, want de ferraris hebben nieuwe motoren en hij heeft een gebruikte. Dat scheelt wel wat PK volgens het spel.
en dan nog, de Ferraris nemen een dubbel en Hamilton wordt derde, dus Hamilton WK
Hamilton kan 5de worden en kat is in het bakkie
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: kaisz op 24 oktober 2008 - 23:15:19
ja maar zo een race kan hij niet rijden, want de ferraris hebben nieuwe motoren en hij heeft een gebruikte. Dat scheelt wel wat PK volgens het spel.
Ze zullen de motor idd wel iets minder toeren geven. Finishen is belangrijker dan winnen in dit geval.

Niels_

1. Massa
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Kubica
5. Kovalainen
6. Heidfeld
7. Piquet
8. Hamilton

En hopelijk gebeurt het... ;D

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 25 oktober 2008 - 12:09:36
1. Massa
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Kubica
5. Kovalainen
6. Heidfeld
7. Piquet
8. Hamilton

En hopelijk gebeurt het... ;D

haha dat zou prachtig zijn, en het podium zou ook schoon zijn.

Folkert

Citaat van: robbert op 25 oktober 2008 - 13:29:56
Citaat van: Scuderia91 op 25 oktober 2008 - 12:09:36
1. Massa
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Kubica
5. Kovalainen
6. Heidfeld
7. Piquet
8. Hamilton

En hopelijk gebeurt het... ;D

haha dat zou prachtig zijn, en het podium zou ook schoon zijn.

En het podium zou schoon blijven?
Die snap ik niet.
Trotse vader van Rosalie(L)