GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: Burorri op 08 november 2008 - 01:25:24
Citaat van: NDCGN op 08 november 2008 - 01:11:17
Citaat van: Burorri op 07 november 2008 - 23:21:37
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 november 2008 - 18:36:13
Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Was het niet zo dat NIEMAND daar hier over zeverde? Ja wadde. En de situatie was niet anders, had Heiki gewild, dan had hij het Lewis daar wel eens ferm lastig kunnen maken, met bijvoorbeeld een crash of enkele ronden ophouding tot gevolg. En dan had het gekunnen dat hij niet tot p1 was geraakt.
F1 is een TEAMSPORT en het is dan ook niet meer dan normaal dat teamgenoten elkaar helpen wanneer ze dat kunnen.
Dat het teamsport is ben ik helemaal mee eens. En ja niemand zeurde er over? Nou ja zijn hier endaar wel wat opmerkingen gevallen dat Massa de titel meer verdiende en dat hij de beste coureur was en alles in die richtign.

Maar goed, ik vind de situatie toch net iets anders. Massa kon Kimi niet bij houden in China en had die 2 extra punten nooit gehaald als Kimi of zelf nog in de running was, Kimi besloot dat Massa maar iets kon krijgen, maar niet de wereld titel, of als Alonso nog iets geks had kunnen doen. Kimi had nooit hard verdedigd als Massa probeerde in te halen als hij in de p ositie was. Maar dat was hij niet op eigenkracht en Hamilton was uit mijn hoofd een dikke 8 tiende tot 1,2 seconde per rondje sneller en ik meen zelfs dat Heikki toen een probleem had.

Verschil: Heiki was velemalen langzamer dan Hamilton+ dat Hamilton in de running was voor de overwinning en de titel. Massa was alleen nog in de running voor de WK titel, niets meer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat in geval van Ferrari niet te begrijpen was of Illegaal, want dat was het zeker niet.
Raikkonen had in Fuji ook gewoon moeten terugvallen... had Massa nog een puntje meer gehad en was ie (als alles hetzelfde was gelopen) kampioen geweest.. of Barcelona waar Raikkonen voor Massa wint.. maar goed, dit gaat verder helemaal nergens over... Hamilton heeft de meeste punten en degene met de meeste punten is de verdiende kampioen, zo lang ze maar op legale wijze zijn behaald ;)...
Dan kan je ook beredeneren dat Massa in Frankrijk, Bahrein, Brazilie, Valencia had moeten terug vallen.;) Enige wat ik wilde zeggen is dat de situaties niet gelijk waren en Fuji was zijn eigenrace en ging het ook nog om de constructeurs titel. :P
je eerste regel begrijp ik niet.....Dat die situaties van Hockenheim en China niet gelijk zijn is al vaker besproken en daar zijn de meesten het wel over eens...

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 07 november 2008 - 17:58:07
Velen vergeten ook dat Raikkonen Massa voorgelaten heeft in de Chinese gp wat hem 2 punten opleverde. Dat zijn eig 2 punten die hij dan ook niet verdiende. Een heel andere situatie, want ik hoor jullie al komen, dan deze in hockenheim waar Heikki Lewis voorbij liet.
Kimi liet massa voorbijgaan in de laatste ronde terwijl Heikki Lewis voorbij liet met nog 16 ronden te gaan. Lewis nam de leiding over van Piquet met nog 8 ronden te gaan. Ik ben ervan overtuigd, zoals lewis toen reed, dat hij zeker geen 8 ronden ging nodig gehad hebben om zijn teamgenoot in te halen.
Dus 2 volledig verschillende situaties...
Dus ik denk dat als Massa kampioen was geweest dat hij veeel meer geluk ging gehad hebben dan Lewis nu.

En als Lewis Kimi er niet had uitgekegeld in Canada had Massa zzzzzzzz....

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

En als Massa Lewis er net had afgekegeld in Fuji .... zzzzzz.. ;)

leproffesseur

Doordat het seizoen zo spannend was en waar veel gebeurd is ben ik
de tel kwijt wie het meest pech,geluk door teamorders of rijdersfouten geeft gemaakt.
Ik heb gewoon onthouden dat beide fouten en geluk  gehad hebben tijdens races .
Over het aantal weet ik dat het dit jaar dicht bij elkaar lag.

scho0634

Je hebt gelijk. En het doet er ook niet toe. Hamilton is kampioen. Punt uit.

max2slow

Citaat van: 0634 op 09 november 2008 - 08:16:25
Je hebt gelijk. En het doet er ook niet toe. Hamilton is kampioen. Punt uit.

helemaal mee eens...dat oeverloos nagelul...moet maar eens afgelopen zijn..... 8)

Alan Blues

Het is allemaal de schuld van Schumacher... ;)

robbert

Citaat van: Alan Blues op 09 november 2008 - 17:54:55
Het is allemaal de schuld van Schumacher... ;)

of de FIArarri

Folkert

#548
Citaat van: Alan Blues op 09 november 2008 - 17:54:55
Het is allemaal de schuld van Schumacher... ;)
Nou , nu maak jij daar wel grapje over. Maar het kan volgens mij best aannemelijk zijn dat Schumacher achter de hele rotzooi zit. Eerst zorgen dat hij de F1 binnen komt en dan FIA hulp van Max en Bernie zo snel mogelijk naar Ferrari te gaan, waar ze via hem veel geld kunnen witwassen om hun snode plannetjes voor F1 dominatie te realiseren. :S Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari met zo veel weg kwam en dat het legaal was. Dat is niet normaal. En zelfs nu nog, Ferrari werd in SPA EN IN FUJI BEVOORDEELD. MAar ik vraag me al jaren af hoezo FIArarri bestaat.
Maar goed, door internationale roem te halen willen ze via Schumacher. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari na 28 jaar ofzo ineens weer goed gaat presteren. :S vind ik wat te toevallig, ik denk namelijk dat de FIA Ferrari heeft gebruikt of heeft samen gewerkt om illegale onderdelen te testen. Het is namelijk wat te toevallig dat Ferrari zo lang zo op is geweest. Dat kan nooit legaal zijn geweest.
Wat ik namelijk ook nooit heb begrepen is waarom Max en Bernie nou zo graag Schumacher wilde helpen en Ferrari te laten domineren. Maar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren. Dit waren allemaal voorportalen om hun invasie van America voor te bereiden. Daar komen namelijk die illegale Praktijken van Ferrari namelijk aan te pas, dat waren namelijk prototypes van geavanceerde ruimtevaart technieken. En ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: max2slow op 09 november 2008 - 15:04:44
Citaat van: 0634 op 09 november 2008 - 08:16:25
Je hebt gelijk. En het doet er ook niet toe. Hamilton is kampioen. Punt uit.

helemaal mee eens...dat oeverloos nagelul...moet maar eens afgelopen zijn..... 8)
en dat zeg jij bij jouw 2e post al.... ;)

Ferrari 2010

Burorri, het is niet omdat het winter is dat er overal gezeverd moet worden hé :) Af en toe wat droge humor, ok, maar als dat al is wat je toe te voegen hebt... ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 november 2008 - 19:28:31
Burorri, het is niet omdat het winter is dat er overal gezeverd moet worden hé :) Af en toe wat droge humor, ok, maar als dat al is wat je toe te voegen hebt... ;)
Hahah ok ok, ja was beetje melig en dacht dat dit wel een leuk stukje zou zijn. :)

maar was het helemaal niet leuk, of vond je het nog neit kunnen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 09 november 2008 - 18:28:20
Citaat van: Alan Blues op 09 november 2008 - 17:54:55
Het is allemaal de schuld van Schumacher... ;)
Nou , nu maak jij daar wel grapje over. Maar het kan volgens mij best aannemelijk zijn dat Schumacher achter de hele rotzooi zit. Eerst zorgen dat hij de F1 binnen komt en dan FIA hulp van Max en Bernie zo snel mogelijk naar Ferrari te gaan, waar ze via hem veel geld kunnen witwassen om hun snode plannetjes voor F1 dominatie te realiseren. :S Zou me neits verbazen als later bleek dat Bernie vader is van Schumacher ofzo. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari met zo veel weg kwam en dat het legaal was. Dat is niet normaal. En zelfs nu nog, Ferrari werd in SPA EN IN FUJI BEVOORDEELD. MAar ik vraag me al jaren af hoezo FIArarri bestaat.
Maar goed, door internationale roem te halen willen ze via Schumacher. Het kan namelijk niet zo zijn dat Ferrari na 28 jaar ofzo ineens weer goed gaat presteren. :S vind ik wat te toevallig, ik denk namelijk dat de FIA Ferrari heeft gebruikt of heeft samen gewerkt om illegale onderdelen te testen. Het is namelijk wat te toevallig dat Ferrari zo lang zo op is geweest. Dat kan nooit legaal zijn geweest.
Wat ik namelijk ook nooit heb begrepen is waarom Max en Bernie nou zo graag Schumacher wilde helpen en Ferrari te laten domineren. Maar toen die sex orgie van MOsley boven water en nu OBama President is geworden.
Ik vermoed namelijk dat Ferrari en de FIA EN Schumacher een plan hebben bedacht om via Obama de wereld te veroveren. Dit waren allemaal voorportalen om hun invasie van America voor te bereiden. Daar komen namelijk die illegale Praktijken van Ferrari namelijk aan te pas, dat waren namelijk prototypes van geavanceerde ruimtevaart technieken. En ook Mindcontrol om de races in hun voordeel te beslissen, mocht het niet genoeg zijn.

nu overdrijf jij wel hoor. Hoe komt het dat Hamilton nu WK geworden is, en vorige jaren Alonso en Renault top waren, toen reed schumacher ook nog mee. Wat jij zegt is wel grote zever in pakskes ze

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 10 november 2008 - 13:04:15
nu overdrijf jij wel hoor. Hoe komt het dat Hamilton nu WK geworden is, en vorige jaren Alonso en Renault top waren, toen reed schumacher ook nog mee. Wat jij zegt is wel grote zever in pakskes ze
En dan te geloven dat wat ik daarstraks in een pb naar Burorri stuurde, nog echt uitkomt ook! Er zijn blijkbaar effectief mensen die niet inzien dat dat stuk niet serieus bedoelt was :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Komt omdat het helemaal niet grappig was, dan gaan mensen ook minder snel inzien dat het bedoeld was om te lachen.