GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:04:28
Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:02:48
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.

Glock reed op zijn slicks een 1:44.
Dat boeit mij niet, ging om die opmerking ;) Tuurlijk is het Glock him self ;)

........

meatball

Citaat van: McLaren_über_alles op 02 november 2008 - 20:10:40
Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:06:15

Het is wel glock die ons hier het kampioen verliest. Terwijl hij het nog 2 bochten moest volhouden.

Ja triestig zeker, het heeft er nog nooit zo dik in gezeten als dit jaar voor Massa. Sublieme kwalificatie, sublieme race. Jah toyota heeft hier alles verpest voor Ferrari. Hopelijk gaan ze nog een crap seizoen tegemoet volgend jaar.

Mja, Glock hoorde eigenlijk gewoon achter Lewis é (zat er 20 sec achter dacht ik voordat de toppers gingen pitten). Dus had Glock het op droogweerbanden kunnen houden, dan was het eigenlijk Glock die ervoor zorgt dat Lewis geen WK werd...
Omdat Hamilton zelf rondreed als een dwiel en Vettel gewoon niet kon afhouden daarom was hij de grote regenman bijna zijn zekere titel kwijt niet door Glock.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Bart VD

Een terechte winnaar, zowel van de race als van het WK.  En aan al diegenen die vinden dat Hami als een "pannekoek" reed: zijn motor was begrensd.  Hij heeft gedaan wat hij moest doen, denk bvb aan het maneuver op Fisi.  Had hij meer risico genomen en zo de titel verspeeld, zouden dezelfde mensen nu wellicht evengoed komen orakelen dat Hami het WK niet waard is...
This space for rent

TimoGlockfan

Citaat van: Doefie op 02 november 2008 - 20:10:12
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Terecht? De laatste twee ronden was hij zijn titel kwijt en was Massa een terechte kampioen. Zeker na dit weekend.

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Het was harder beginnen regenen en Glock reed op droogweerbanden. Had hij door die laatste bocht geraakt was Massa kampioen.
Op het rechte stuk rij je nog altijd harder met wets hoor, zie Alonso die Vettel inhaalt Belgie.
Timo's nieuwe helm.

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 20:03:01
Citaat van: Doefie op 02 november 2008 - 19:53:01
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

Hamilton verdiende het niet.
Meer dan Massa iig. :)

Want? Ach ja, ik verwacht ook weinig intelligentie van je, je stelt me in ieder geval niet teleur.

ottomanbe

Hamilton verdiend 't niet wereldkampioen te worden, nu kan zijn ego nog groter worden.
En kan die volgend jaar nog meer mensen van de baan rijden.

dj Peter


Ray Den

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:13:13
Citaat van: Ray Den op 02 november 2008 - 20:06:15
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:00:56
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:59:09
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:57:23
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
De man kan niet rijden. Hij is al eens uitgespuwd door de F1, won dan door een slecht deelnemersveld de GP2 titel en moest persé terug komen...
Hij presteert gewooon goed, kan je niet omheen.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat Hamilton wereldkampioen is maar daarom moet je Glock niet uitspugen he

Het is wel glock die ons hier het kampioen verliest. Terwijl hij het nog 2 bochten moest volhouden.

Ja triestig zeker, het heeft er nog nooit zo dik in gezeten als dit jaar voor Massa. Sublieme kwalificatie, sublieme race. Jah toyota heeft hier alles verpest voor Ferrari. Hopelijk gaan ze nog een crap seizoen tegemoet volgend jaar.
Als je goed opgelet had he, dan kon je het al aan z'n laatste rondetijden zien. Hij kan toch niet op droogweerbanden Hamilton voorhouden... Jammmer voor Ferrari maar veel triester voor Glock die nu de boeman is in Brazilie. Hij heeft dat ook niet opzettelijk gedaan, Toyota kan je niks kwalijk nemen want als ie niet blijven doorrijden was op dry dan was ie uberhaupt nooit voor Hammie gefinished.
Trulli heeft Hamilton al voorbij gelaten met een stomme fout in het begin en dan verpest glock het nog. Niet zijn schuld, niet zijn schuld. Gewoon doorrijden natuurlijk, laatste ronde van het kampioenschap. 25 seconden voorsprong op Hamilton. Belachelijk
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Bart VD

Het is niet de fout van Glock dat Massa het WK verloren heeft.  Het is de fout van Massa, die in het begin van het seizoen veel te veel punten liet liggen.
This space for rent

edwin291

Citaat van: dj Peter op 02 november 2008 - 20:18:35
DANK U TIMO 

NEE HELEMAAL GEEN DANK U, ik kan het nog niet geloven  :'(
Proud to be an Alonso fan!!!

Alan Blues

Citaat van: Bart VD op 02 november 2008 - 20:14:06
Een terechte winnaar, zowel van de race als van het WK.  En aan al diegenen die vinden dat Hami als een "pannekoek" reed: zijn motor was begrensd.  Hij heeft gedaan wat hij moest doen, denk bvb aan het maneuver op Fisi.  Had hij meer risico genomen en zo de titel verspeeld, zouden dezelfde mensen nu wellicht evengoed komen orakelen dat Hami het WK niet waard is...

Een wijze reactie tussen al de rest... :) 100% gelijk!

Niels_

Van die begrensde motor heb ik heel weinig gemerkt.

Wizard

Citaat van: Bart VD op 02 november 2008 - 20:20:31
Het is niet de fout van Glock dat Massa het WK verloren heeft.  Het is de fout van Massa, die in het begin van het seizoen veel te veel punten liet liggen.

Natuurlijk is het niet Glocks fout, wel heeft hij een belangrijke rol erin gespeelt. Beetje jammer. Op basis van deze race, verdient Hamilton het niet.

Doefie

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:14:54
Op het rechte stuk rij je nog altijd harder met wets hoor, zie Alonso die Vettel inhaalt Belgie.

Zo slim ben 'k ook. Maar als hij op een redelijk door de laatste twee bochten was geraakt had hij het nog net kunnen halen, de finishlijn ligt niet zo ver naar achter.

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 02 november 2008 - 20:22:09
Van die begrensde motor heb ik heel weinig gemerkt.

Moeten ze er misschien een sticker op plakken waarop staat vermeld dat ie begrensd is?