GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Glock gaat jullie volgend jaar wel tonen hoe hard ie ownt

Leve Timo Glock  :D :D :D
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:57:23
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
De man kan niet rijden. Hij is al eens uitgespuwd door de F1, won dan door een slecht deelnemersveld de GP2 titel en moest persé terug komen...

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:59:09
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:57:23
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
De man kan niet rijden. Hij is al eens uitgespuwd door de F1, won dan door een slecht deelnemersveld de GP2 titel en moest persé terug komen...
Hij presteert gewooon goed, kan je niet omheen.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat Hamilton wereldkampioen is maar daarom moet je Glock niet uitspugen he
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Heb jij soms een totaal ander seizoen gezien dan ik?

fawlty

#334
KAMPIOEN KAMPIOEN KAMPIOEN  ;D :D ;) :) :P :P :
Ja sluw is die Hamilton

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.

Glock reed op zijn slicks een 1:44.

Folkert

Citaat van: Doefie op 02 november 2008 - 19:53:01
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

Hamilton verdiende het niet.
Meer dan Massa iig. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: fawlty op 02 november 2008 - 20:02:21
KAMPIOEN KAMPIOEN KAMPIOEN  ;D :D ;) :) :P :P :P
BOE MASSA HAHAHAHAHA WENEN JONGEN

Beetje trieste reactie dit.

Tim C

Citaat van: fawlty op 02 november 2008 - 20:02:21
KAMPIOEN KAMPIOEN KAMPIOEN  ;D :D ;) :) :P :P :P
BOE MASSA HAHAHAHAHA WENEN JONGEN
Er bestaat zoiets als een groot winnaar... Jij bent dat niet ;)

NDCGN

#339
Zowwh, dat was spannend.. Glock kan hier niks aan doen!!! hij was de enige voorin die de gok nam om op droogweerbanden te starten, anders had ie sowieso nooit voor Hamilton gezeten...
al met al kan ik er goed mee leven... anders was Massa door één overwinning extra kampioen geworden en hij heeft er dit jaar één cadeau gekregen in Spa.. dan was die straf nog eens extra hard aangekomen.. zoals die straf nu was vond ik m al redelijk zwaar, als die overwinning beslissend was geweest wat het echt te zwaar geweest... Hamilton heeft enorm geluk gehad vandaag, maar uiteindelijk toch verdient wat mij betreft... k had het liever anders gezien, maar kan er zeker mee leven...

meatball

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.
Glock reed wel op droogweerbanden,dus deze opmerkingen zijn niet terecht.Massa zo dichtbij ,Hamilton reed als een pannekoek wk onwaardig.
Wel zeer knap van Vettel en ook Glock omdat ze het toch bijna mogelijk maakten voor Massa.En wat deed Kubica daar eigenlijk,is die kerel gek.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 20:02:48
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 19:57:53
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatste bocht

Terechte WK titel voor Hamilton. Super mooi voor Hamilton, en wat een spanning. Ik zag op een gegeven momenten een Toyota worden gepasseerd met roodachtige helm en ik dacht dat het Glock was.

Ik en iedereen hier dachten al dat het voor MAssa was, maar man oh man, wat een race. En wat gebeurde er nou met Glock? Geen grip, geen zin geen benzine? want de laatste ronde zat hij geloof ik 10 seconde voor Vettel en Hamilton.

Glock him self lag 4de? nee, volgens mij was het een imitator.

Glock reed op zijn slicks een 1:44.
Dat boeit mij niet, ging om die opmerking ;) Tuurlijk is het Glock him self ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

Bedankt jongens om het op te nemen voor Timo, want sommigen kunnen hier niet goed nadenken met al die commotie  :)
Timo's nieuwe helm.

Ray Den

Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 20:00:56
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:59:09
Citaat van: TimoGlockfan op 02 november 2008 - 19:57:23
Citaat van: Tim op 02 november 2008 - 19:53:19
En Glock bewijst mij nog maar eens hij een onwaardig F1 rijder is. Qua wraak kan het wel tellen: Een heel jaar lang incapabel genoemd worden en het dan als wraak bewijzen.
Ga jij eens gauw je mond spoelen, Glock reed die laatste ronden op droogweer banden he
Trouwens als die gok had uitgepakt werd ie hier wel 4de he terwijl ie 8 ste lag ofzo  >:( >:(
De man kan niet rijden. Hij is al eens uitgespuwd door de F1, won dan door een slecht deelnemersveld de GP2 titel en moest persé terug komen...
Hij presteert gewooon goed, kan je niet omheen.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat Hamilton wereldkampioen is maar daarom moet je Glock niet uitspugen he

Het is wel glock die ons hier het kampioen verliest. Terwijl hij het nog 2 bochten moest volhouden.

Ja triestig zeker, het heeft er nog nooit zo dik in gezeten als dit jaar voor Massa. Sublieme kwalificatie, sublieme race. Jah toyota heeft hier alles verpest voor Ferrari. Hopelijk gaan ze nog een crap seizoen tegemoet volgend jaar.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Hamilton_F1

HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

lekker voor je massa, geen wereldkampioen  :D :D ;D

WAt een spannende race zeg gewoon niet normaal

maar wel kampioen HAMILTONNNNN !!!!!!  :)