GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 23 oktober 2008 - 09:33:31

« vorige - volgende »

Supermariobros

Ik weet het. Het is misschien wat vroeg, maar het is dan ook de allesbeslissende Grand Prix en er rest ons nog één vraag die iedere fan bezig houdt:

Wie wordt wereldkampioen in Brazilië: Massa of Hamilton?

Shoot!

edwin291

Ik schat de kans klein dat massa nog wereldkampioen wordt, maar hij is in thuis land dus wie weet. Maar als ik op massa of hamilton moest in zetten zet ik het op hamilton in. Hij kan denk ik weer een zeer goede race rijden. Maar dat zien we volgende week.
Proud to be an Alonso fan!!!

scho0634


Folkert

Hamilton. Massa staat te ver achter en Hamilton zal deze race voor de titel gaan. Ik verwacht dat Hamilton zeker wel P5 binnen sleept.


Aan de andere kant, als ik nou op Massa wed, en hij word WK, dan heb ik veel geld :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik weet 1 ding en dat is dat ik slecht ga slapen de nacht van zaterdag op zondag (voor de race). Normaal gesproken wint Hamilton maar het is dit seizoen té vaak gebleken dat "normaal gesproken" niet van toepassing is. Het moet maar één keer te gebeuren dat het bij Lewis is in plaats van bij Heikki, dat de versnellingsbak het laat afweten of dat een band ontploft.

De race kan doodsaai worden, spannend wordt het sowieso.

Folkert

Citaat van: Jasper op 23 oktober 2008 - 13:37:30
Ik weet 1 ding en dat is dat ik slecht ga slapen de nacht van zaterdag op zondag (voor de race). Normaal gesproken wint Hamilton maar het is dit seizoen té vaak gebleken dat "normaal gesproken" niet van toepassing is. Het moet maar één keer te gebeuren dat het bij Lewis is in plaats van bij Heikki, dat de versnellingsbak het laat afweten of dat een band ontploft.

De race kan doodsaai worden, spannend wordt het sowieso.
Als Massa uitvalt is de race inderdaad saai denk ik. Dan moeten we het hebben van de in haal acties op de baan.
Het mooiste Scenario zou zijn dat Lewis en Massa allebei buiten de top 10 kwalificeren en we een regenrace krijgen. OF misschien dat alleen Hamilton buiten de top 10 kwalificeerd en massa 5de kwalificeerd.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Jasper op 23 oktober 2008 - 13:37:30
Ik weet 1 ding en dat is dat ik slecht ga slapen de nacht van zaterdag op zondag (voor de race).

Dat zal hier ook het geval zijn.


Citaat van: Burorri op 23 oktober 2008 - 13:41:05
ls Massa uitvalt is de race inderdaad saai denk ik. Dan moeten we het hebben van de in haal acties op de baan.
Het mooiste Scenario zou zijn dat Lewis en Massa allebei buiten de top 10 kwalificeren en we een regenrace krijgen. OF misschien dat alleen Hamilton buiten de top 10 kwalificeerd en massa 5de kwalificeerd.

Het mooiste scenario zou zijn dat Hamilton op P1 staat, Kova P2 en Massa vanachter en dat Massa er in de eerste bocht wordt uitgereden. Dan zal ik al véééél relaxer voor tv zitten :P

scho0634

Ik hoop dat het WK aan de finish pas wordt beslist. Zoals het hoort. Dan zien we wel wie de meeste punten heeft op het end.

supersteven

mijn voospelling is

1 Felipe Massa
2 Robert Kubica
3 Kazuki Nakajima

en wie er wereldkampioen wordt zullen we zien als ze over de streep gaan
let the sunshine shine in your heart

waard500

Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

sloggerke

Alonso vlamt Hamilton in de eerste bocht van de baan. Ook Massa deelt in de brokken.
Massa wordt na een inhaalrace derde achter Alonso en Kubica.
Niet goed genoeg dus.
Brazilië weent.
En Hamilton wordt wereldkampioen vanop de zijlijn.Net als Schumachter destijds.

Op naar volgend jaar zou ik zeggen...
En dat BMW, Renault, Toyota en Honda een supersnelle KERS-bolide mogen bouwen!
En ze bij Ferrari en McLaren geëlectrocuteerd mogen geraken. ;D

Folkert

Citaat van: sloggerke op 23 oktober 2008 - 18:15:14
Alonso vlamt Hamilton in de eerste bocht van de baan. Ook Massa deelt in de brokken.
Massa wordt na een inhaalrace derde achter Alonso en Kubica.
Niet goed genoeg dus.
Brazilië weent.
En Hamilton wordt wereldkampioen vanop de zijlijn.Net als Schumachter destijds.

Op naar volgend jaar zou ik zeggen...
En dat BMW, Renault, Toyota en Honda een supersnelle KERS-bolide mogen bouwen!
En ze bij Ferrari en McLaren geëlectrocuteerd mogen geraken. ;D
Welk jaar werd Schumacher van op de zijlijn WK? Je bedoelt met uitvallen en de concurent haalt niet genoeg punten toch?
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Burorri op 23 oktober 2008 - 18:31:22
Welk jaar werd Schumacher van op de zijlijn WK? Je bedoelt met uitvallen en de concurent haalt niet genoeg punten toch?

In 1994, na de botsing met Damon Hill in Adelaïde. Hill raakte weliswaar nog tot aan de pits, maar moest opgeven vanwege een kapotte ophanging. Ik denk dat het dat is wat hij bedoelt.

meatball

1 Massa en hij word wk  :)
2 Kimi
3 Alonso
Hamilton rijdt lek en word 10 e
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Lewis wordt het slachtoffer van een lekke band en moet een inhaalrace starten. Op het nippertje wordt hij nog P5 na het inhalen van: Alonso. Hierover is er wel een discussie aan de gang omdat hij met de helft van z'n wagen over de kerbs ging toen hij Alonso passeerde. De FIA geeft Hamilton hiervoor een tijdstraf van 25s en Massa wordt WK!