Amerikaanse presidentsverkiezingen

Gestart door Supermariobros, 22 oktober 2008 - 10:16:19

« vorige - volgende »

Wie wint de Amerikaanse presidentsverkiezingen?

Obama
11 (91.7%)
McCain
0 (0%)
Geen idee
0 (0%)
Interesseert me niet
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 9

Poll gesloten: 03 november 2008 - 17:47:41

McChouffe

Alletwee marjonetten van de bedrijven die de campagne gefinancierd hebben...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Dat is de definitie van "presidentskandidaat in de VS", maar de vraag is wie de beste marionet is. ;)


Jasper

Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben of over de straten loop te juichen voor deze overwinning (in tegenstelling tot de spontane orgasmes die we te zien krijgen in de Europese media).

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 13:09:45
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben of over de straten loop te juichen voor deze overwinning.
Idem hier. Liever Obama dan McCain of Bush, maar ook Obama is niet wat het hoort te zijn volgens mij. Nuja, ik heb me ook niet erg verdiept in hun programma's, weet ook enkel maar wat er in de pers komt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 13:09:45
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben of over de straten loop te juichen voor deze overwinning (in tegenstelling tot de spontane orgasmes die we te zien krijgen in de Europese media).

Ik ben hier al heel de dag eurorisch in m'n blote de straat op en af aan het lopen van 'contentement'...  :D :D :D :D :D :D :D

Ben ik blij dat er eindelijk nog eens een democraat aan de macht is!! YES!! YES!! YES!!

PS: en de flikken zitten al een hele dag achter mij te lopen en ze kunnen me niet pakken. Ha!  :P


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 november 2008 - 16:39:27
Citaat van: Alan Blues op 05 november 2008 - 16:26:20eurorisch
En dat is? Een samenvoegsel van euforisch en erotisch? ;D
Hahaha
Maar goed, ben wel blij dat Obama het is geworden, Mccain vond ik wat te stijfjes(dubbelzinnig). Maar echt veel boeit het me niet.
Als hij maar niet de wereld gaat veroveren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues