Man van de race: China

Gestart door Supermariobros, 19 oktober 2008 - 10:49:17

« vorige - volgende »

De gekende vraag

Hamilton
23 (88.5%)
Massa
1 (3.8%)
Raikkonen
1 (3.8%)
Alonso
0 (0%)
Heidfeld
1 (3.8%)
Kubica
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

leproffesseur

Hamilton.Zit wel in een topwagen maar stond zwaar onder druk en dan moet je het toch maar doen .
Sterke race.

meatball

In de saaiste race in lange tijd kan alleen de man die de meest kleurloze race reed winnen dus ja ,met spijt in het hart Massa man van de race.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 16:46:53
In de saaiste race in lange tijd kan alleen de man die de meest kleurloze race reed winnen dus ja ,met spijt in het hart Massa man van de race.

zot?  ???

Folkert

Huh? Dat meen je toch niet serieus? Massa Man van de race?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Hamilton. Het hele weekend gewoon sterk gereden. Kunnen de leuke acties van Webber ook niets aan veranderen.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 16:46:53
In de saaiste race in lange tijd kan alleen de man die de meest kleurloze race reed winnen dus ja ,met spijt in het hart Massa man van de race.
Noem mij 1 ding dat Massa beter deed dan Lewis en ik geef je gelijk. Het enige dat er over Massa's race te zeggen valt is dat hij trager was dan zijn teamgenoot en dat die hem moest voorbijlaten, niet bepaald iets dat in zen voordeel spreekt. Je mag van mij fan zijn hé, maar dit is er een beetje over hoor. Zelfs Kimi verdient de titel van man van de race meer dan Massa, maar dat zal jij nooit durven toegeven, er bestaat precies maar 1 piloot die iets goed kan doen bij jouw, Massa :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 oktober 2008 - 12:11:07
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 12:05:29
Kubica. Komt van P11 en finished als 6de.  ;)
2 man voorbij bij de start, de rest vermoedt ik met pitstops? Ik heb hem niemand zien inhalen. Mooi resultaat uiteraard, maar niets bijzonders.

**edit**
Inderdaad, puur op de pitstops. Webber haalde écht anderen in.

Drie man haalt hij bij de start. Voor de rest reed Kubica een goede race. Kwam van een kansloze positie, startte perfect en reed hard op het juiste moment om zo zijn concurenten voor te blijven.

_Makke_

Als ik zijn post lees, lijkt het me dat hij met Massa in zijn hoofd zat, en zijn naam typte terwijl hij Hamilton bedoelde. Die met spijt in het hart, lijkt me dat hij op Hamilton doelt.

Maarja, feit is dat er iemand op Massa heeft gestemd, ik kan er dus grandioos naast zitten. :)

Wizard

Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 16:46:53
In de saaiste race in lange tijd kan alleen de man die de meest kleurloze race reed winnen dus ja ,met spijt in het hart Massa man van de race.

Massa? Massa kwam te kort vandaag en heeft niks anders gedaan dan zijn rondjes gereden, wat is daar zo knap aan?

Folkert

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:09:58
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 oktober 2008 - 12:11:07
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 12:05:29
Kubica. Komt van P11 en finished als 6de.  ;)
2 man voorbij bij de start, de rest vermoedt ik met pitstops? Ik heb hem niemand zien inhalen. Mooi resultaat uiteraard, maar niets bijzonders.

**edit**
Inderdaad, puur op de pitstops. Webber haalde écht anderen in.

Drie man haalt hij bij de start. Voor de rest reed Kubica een goede race. Kwam van een kansloze positie, startte perfect en reed hard op het juiste moment om zo zijn concurenten voor te blijven.
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij zijn 2 van die 3 Trulli en Bourdais die er voor weg vallen. Trulli gaat wijd en Bourdais moest uit wijken. Dus dat is geen prestatie. En die andere 4? Kovaleinen viel uit dus dat zijn al 3 mensen die hij niet heeft ingehaald. En Glock en Piquet heeft hij volgens mij via de pitstops in gehaald. Ja hij was sneller dus, maar helemaal niets speciaals aan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Volgens mij zat Kubica er toen al voor, buitendat, wat doet Hamilton dan zo geweldig om hem man van de race te maken?

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk rijdt hij een snaar strakke race en wint hij een verdient, maar bijzonder was zijn race niet. Hij start vanaf pole en rijdt op zijn sloffen naar de overwinning met de snelste wagen.

TimoGlockfan

Citaat van: Burorri op 19 oktober 2008 - 18:21:09
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:09:58
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 oktober 2008 - 12:11:07
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 12:05:29
Kubica. Komt van P11 en finished als 6de.  ;)
2 man voorbij bij de start, de rest vermoedt ik met pitstops? Ik heb hem niemand zien inhalen. Mooi resultaat uiteraard, maar niets bijzonders.

**edit**
Inderdaad, puur op de pitstops. Webber haalde écht anderen in.

Drie man haalt hij bij de start. Voor de rest reed Kubica een goede race. Kwam van een kansloze positie, startte perfect en reed hard op het juiste moment om zo zijn concurenten voor te blijven.
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij zijn 2 van die 3 Trulli en Bourdais die er voor weg vallen. Trulli gaat wijd en Bourdais moest uit wijken. Dus dat is geen prestatie. En die andere 4? Kovaleinen viel uit dus dat zijn al 3 mensen die hij niet heeft ingehaald. En Glock en Piquet heeft hij volgens mij via de pitstops in gehaald. Ja hij was sneller dus, maar helemaal niets speciaals aan.
Glock startte achter hem, Vettel reed slecht en die haalde ie in.
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:46:21
Volgens mij zat Kubica er toen al voor, buitendat, wat doet Hamilton dan zo geweldig om hem man van de race te maken?

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk rijdt hij een snaar strakke race en wint hij een verdient, maar bijzonder was zijn race niet. Hij start vanaf pole en rijdt op zijn sloffen naar de overwinning met de snelste wagen.
En de rest volgde in slagorde. Dus aangezien niemand iets verheffends heeft gepresteerd, lijkt de afgetekende winnaar me de man van de race.

Maar misschien heb jij een andere theorie...

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:46:21
Volgens mij zat Kubica er toen al voor, buitendat, wat doet Hamilton dan zo geweldig om hem man van de race te maken?

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk rijdt hij een snaar strakke race en wint hij een verdient, maar bijzonder was zijn race niet. Hij start vanaf pole en rijdt op zijn sloffen naar de overwinning met de snelste wagen.
Inderdaad, maar vergelijk hem met Massa, wie heeft dan het meeste zijn positie verdiend? Veel verschil zit er verder niet in, dusja. Trulli en Bourdais ging hij Kubica overigens voorbij toen die 2 de baan afgingen, niet eerder als ik het me juist herinner. Verder kan ik me geen inhaalmanoevre herinneren, volgens onze glockfan haalde hij Vettel in, ik kan het me niet herinneren, maar het kan uiteraard :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 oktober 2008 - 20:49:59
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:46:21
Volgens mij zat Kubica er toen al voor, buitendat, wat doet Hamilton dan zo geweldig om hem man van de race te maken?

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk rijdt hij een snaar strakke race en wint hij een verdient, maar bijzonder was zijn race niet. Hij start vanaf pole en rijdt op zijn sloffen naar de overwinning met de snelste wagen.
Inderdaad, maar vergelijk hem met Massa, wie heeft dan het meeste zijn positie verdiend? Veel verschil zit er verder niet in, dusja. Trulli en Bourdais ging hij Kubica overigens voorbij toen die 2 de baan afgingen, niet eerder als ik het me juist herinner. Verder kan ik me geen inhaalmanoevre herinneren, volgens onze glockfan haalde hij Vettel in, ik kan het me niet herinneren, maar het kan uiteraard :)
Volgens mij heeft Wizard gelijk, Kubica zit er daar al voor, en zouden Truli en Bourdais hele slechte start hebben gemaakt.
Trotse vader van Rosalie(L)