bye-bye Magny-Cours!

Gestart door Forza F1, 15 oktober 2008 - 22:38:16

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 17 oktober 2008 - 13:59:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 17 oktober 2008 - 07:52:03
Citaat van: robbert op 16 oktober 2008 - 23:28:29
Eerst meer en meer races die van de kalender verdwijnen en zo de f1 ook verdwijnen en gedaan met de autosport
De F1 is de autosport niet hé :) De autosport kan met gemak leven zonder de F1. Wat zeg ik: ik durf ervoor wedden dat als de F1 nu zou stoppen, sponsoren meer aandacht zouden krijgen de huidige lagere klasses. Autosport is er zolang er autosportliefhebbers zijn, niet zolang er F1 is hoor :)
F1 vormt verreweg het grootste deel van de autosport als je kijkt naar publieke belangstelling...de autosport kan misschien wel zonder F1, maar het publiek niet... maar goed, t is ook onzin om te denken dat zoiets gaat verdwijnen.. de top van een bepaalde sport is nou eenmaal verreweg het interessants voor het grote publiek... F1 is de top, de rest interesseert de meeste mensen weinig.. sponsors sponsoren alleen als er publiciteit is...
Het is inderdaad onzin om te denken dat zoiets verdwijnt. Overigens, als de F1 verdwijnt, zal er een andere klasse aan de top komen en heeft die de publiciteit. De rest interesseert de meeste mensen weinig, maar dat is vooral omdat ze het niet kennen. Een race in de Dunlop Endurance Cup interesseert mij vele malen meer dan 1 van de F1. F1 is momenteel gewoon niet leuk genoeg omdat je op voorhand bijna kan zeggen wie er zal winnen, tenzij er iets gebeurt uiteraard. Overigens, ook die kleinere klassen op Zolder bijvoorbeeld hebben wagens volgeplakt met diverse sponsoren (dus niet enkel van hun eigen bedrijfje ofzo, of van kenissen), terwijl daar zelfs op hoogdagen maar ruim 20.000 man komt. Er zijn ook sponsoren met een hart voor de autosport, dat mag je niet vergeten ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

haha  ;D

zou z'n charmante dochter het niet willen overnemen?  8)

Eric

Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

beetje cru, ik ben geen liefhebber van Bernie...integendeel, maar wie heeft Formule 1 gebracht waar het nu is?
Bernie heeft de F1 gemaakt en mad Max is het omzeep aan het helpen

meatball

Citaat van: Eric op 17 oktober 2008 - 22:32:28
Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

beetje cru, ik ben geen liefhebber van Bernie...integendeel, maar wie heeft Formule 1 gebracht waar het nu is?
Bernie heeft de F1 gemaakt en mad Max is het omzeep aan het helpen
En waar is de f1 nu ? Race's in godverlaten plaatsen,circuits waar inhalen onmogelijk is,straffen als je toch durft proberen van in te halen. Nee van mij mag de f1 terug naar een tiental jaren geleden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 22:37:14
Citaat van: Eric op 17 oktober 2008 - 22:32:28
Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

beetje cru, ik ben geen liefhebber van Bernie...integendeel, maar wie heeft Formule 1 gebracht waar het nu is?
Bernie heeft de F1 gemaakt en mad Max is het omzeep aan het helpen
En waar is de f1 nu ? Race's in godverlaten plaatsen,circuits waar inhalen onmogelijk is,straffen als je toch durft proberen van in te halen. Nee van mij mag de f1 terug naar een tiental jaren geleden.
nu is het zeker een zooitje, maar Bernie staat al lang aan het roer van de F1 hoor, ondanks het feit dat het nu op kl*tecircuits gereden word....

Folkert

Citaat van: Eric op 17 oktober 2008 - 22:39:25
Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 22:37:14
Citaat van: Eric op 17 oktober 2008 - 22:32:28
Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

beetje cru, ik ben geen liefhebber van Bernie...integendeel, maar wie heeft Formule 1 gebracht waar het nu is?
Bernie heeft de F1 gemaakt en mad Max is het omzeep aan het helpen
En waar is de f1 nu ? Race's in godverlaten plaatsen,circuits waar inhalen onmogelijk is,straffen als je toch durft proberen van in te halen. Nee van mij mag de f1 terug naar een tiental jaren geleden.
nu is het zeker een zooitje, maar Bernie staat al lang aan het roer van de F1 hoor, ondanks het feit dat het nu op kl*tecircuits gereden word....
Only God can Kill what god created.

Bernie is geen god, maar hij is wel hard bezig dat kapot te maken wat hij groot heeft gemaakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Formule 1 is populairder dan ooit als je t mij vraagt.. dat er niet ingehaald ligt ook voor een groot gedeelte aan de auto's.. circuits zijn over het algemeen wel ok, tijdens GP 2 gebeurt er toch wel genoeg... en met de nieuwe regels voor volgend jaar wordt het misschien weer een stuk interessanter... vroeger schijnt alles beter te zijn geweest, maar ik heb daar vaak mn twijfels over..

Jasper

Citaat van: Eric op 17 oktober 2008 - 22:32:28
Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:00:57
Ach vandaag of morgen valt Bernie toch ook wel eens dood en dan kunnen ernstige mensen alles eens als volwassenen opnieuw bekijken.

beetje cru, ik ben geen liefhebber van Bernie...integendeel, maar wie heeft Formule 1 gebracht waar het nu is?
Bernie heeft de F1 gemaakt en mad Max is het omzeep aan het helpen

Beetje cru, ik ben geen liefhebber van Max. Maar wat die man gedaan heeft voor bijvoorbeeld de veiligheid van de sport, verdient een standbeeld.

Al die technische bullshit van standaard-ECU's, standaardmotoren en god weet wat we nog allemaal gaan krijgen, is natuurlijk iets anders... :(

Martin

4 daagse busreis naar de GP van Frankrijk, inclusief transfers, 3 nachten in Yurts, 2 diners, 1 BBQ en je ticket tickets voor slechts 479 euro per persoon! Dat kan enkel via GP Ticket. Bestel nu!

Dit staat nog steeds op de voorpagina bij de raceuitslag.
Ik wens iedereen een goede reis.
::)

Ferrari 2010

Goede reis inderdaad :) Ik denk dat het eerder outdated reclame is dan dat het voor volgend jaar is, nuja, gelukkig weet de site van GPTicket wel dat de GP niet bestaat, niemand zal dus door dat foutje zen geld kwijtspelen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Martin op 19 oktober 2008 - 21:44:52
4 daagse busreis naar de GP van Frankrijk, inclusief transfers, 3 nachten in Yurts, 2 diners, 1 BBQ en je ticket tickets voor slechts 479 euro per persoon! Dat kan enkel via GP Ticket. Bestel nu!

Dit staat nog steeds op de voorpagina bij de raceuitslag.
Ik wens iedereen een goede reis.
::)
Dus je wilt zeggen dat ik voor niets die reis heb geboekt :(
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Forza Ferrari op 16 oktober 2008 - 20:41:18
Mocht je Imola saai noemen, daar zou ik kunnen inkomen... Maar Magny-Cours was toch niet zo slecht?

Afgezien van die regenrace in 1999, die gewonnen werd door Frentzen (Jordan), kan ik me uit de achttien keren dat de F1 hier gepasseerd is sedert 1991 eigenlijk niet veel andere memorabele momenten voor de geest halen.

Forza F1

Citaat van: SDG op 23 oktober 2008 - 19:44:18
Citaat van: Forza Ferrari op 16 oktober 2008 - 20:41:18
Mocht je Imola saai noemen, daar zou ik kunnen inkomen... Maar Magny-Cours was toch niet zo slecht?

Afgezien van die regenrace in 1999, die gewonnen werd door Frentzen (Jordan), kan ik me uit de achttien keren dat de F1 hier gepasseerd is sedert 1991 eigenlijk niet veel andere memorabele momenten voor de geest halen.

Was het ook niet in Magny-Cours dat Kimi in de paar laatste rondes de wereldtitel verloor aan M. Schumacher omdat hij uitgleed over een olieplek van Trulli's wagen? Denk 2003 ofzo...

Jasper

Het was 2002. Hij verloor niet de wereldtitel, hij verloor de overwinning. Kimi had op dat moment 11 punten. Schumacher won er wel de titel door Kimi's schuiver, want dankzij die 4 extra punten (was nog 10-6-4-3-2-1) had hij na Frankrijk 62 punten voorsprong op Montoya met 6 races te gaan.

Maar om nu te zeggen dat Magny Cours geen saai circuit is omdat Kimi in 2002 uitschoof over een olievlek...