bye-bye Magny-Cours!

Gestart door Forza F1, 15 oktober 2008 - 22:38:16

« vorige - volgende »

Forza F1


NDCGN

#1
Lijkt me een goede mogelijkheid om Canada als nog op de kalender te zetten... dat zie ik nog wel gebeuren.. misschien heeft het één wel met het ander te maken.. Montreal was wel altijd eind Juni toch?? Wel jammer dat Magny Cours weggaat, toch wel een mooi circuit afgezien van de ligging natuurlijk...

gloudiesaurus

Toch wel vaker leuke races op Magny Cours gehad... En de Formule 1, zonder een Grand-Prix, in Frankrijk kan toch eigenlijk niet?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper

Ik zal Magny Cours niet missen.

Folkert

Zal het circuit ook niet missen. Nooit echt wat spannends gebeurt eigenlijk. En nare herinneringen aan het feit dat Schumacher hier zijn 5de titel haalde :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

In tegenstelling tot Canada, vind ik dit niet zo erg. Circuit van niks.

ZoJa

Vind het balen dat er nu i.p.v. 18 races maar 17 races zijn in 2009  >:(

Folkert

Ik stel voor een GP in mijn huiskamer te organiseren.  8)
Minstens net zo saai als Frankrijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Mocht je Imola saai noemen, daar zou ik kunnen inkomen... Maar Magny-Cours was toch niet zo slecht?

scho0634


waard500

Ik vind het wel jammer...je kunt er vrij goed inhalen:)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

robbert

sommige zijn nu blij dat magny cours van de kalender is, maar ik vind het jammer.
Ik denk dat zo de f1 kapot zal gaan.
Eerst meer en meer races die van de kalender verdwijnen en zo de f1 ook verdwijnen en gedaan met de autosport
let maar op mn woorden

Jasper

#12
Citaat van: waard500 op 16 oktober 2008 - 21:11:49
Ik vind het wel jammer...je kunt er vrij goed inhalen:)

Euhm... niet dus? :)

Citaat van: robbert op 16 oktober 2008 - 23:28:29
sommige zijn nu blij dat magny cours van de kalender is, maar ik vind het jammer.
Ik denk dat zo de f1 kapot zal gaan.
Eerst meer en meer races die van de kalender verdwijnen en zo de f1 ook verdwijnen en gedaan met de autosport
let maar op mn woorden

In het oosten gooien ze met miljoenen om F1-races te mogen organiseren. De F1 gaat echt niet kapot omdat ze in Frankrijk geen geld meer hebben om een race te houden op een circuitje van niks hoor. Wat natuurlijk wel al een paar jaar aan de gang is (ik denk dat je kunt zeggen dat het in 2004 echt begon), is de oostwaartse beweging die de F1 wereldwijd maakt.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 16 oktober 2008 - 23:28:29
Eerst meer en meer races die van de kalender verdwijnen en zo de f1 ook verdwijnen en gedaan met de autosport
De F1 is de autosport niet hé :) De autosport kan met gemak leven zonder de F1. Wat zeg ik: ik durf ervoor wedden dat als de F1 nu zou stoppen, sponsoren meer aandacht zouden krijgen de huidige lagere klasses. Autosport is er zolang er autosportliefhebbers zijn, niet zolang er F1 is hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 oktober 2008 - 07:52:03
Citaat van: robbert op 16 oktober 2008 - 23:28:29
Eerst meer en meer races die van de kalender verdwijnen en zo de f1 ook verdwijnen en gedaan met de autosport
De F1 is de autosport niet hé :) De autosport kan met gemak leven zonder de F1. Wat zeg ik: ik durf ervoor wedden dat als de F1 nu zou stoppen, sponsoren meer aandacht zouden krijgen de huidige lagere klasses. Autosport is er zolang er autosportliefhebbers zijn, niet zolang er F1 is hoor :)
F1 vormt verreweg het grootste deel van de autosport als je kijkt naar publieke belangstelling...de autosport kan misschien wel zonder F1, maar het publiek niet... maar goed, t is ook onzin om te denken dat zoiets gaat verdwijnen.. de top van een bepaalde sport is nou eenmaal verreweg het interessants voor het grote publiek... F1 is de top, de rest interesseert de meeste mensen weinig.. sponsors sponsoren alleen als er publiciteit is...
Nog ff over Magny Cours.. dat is echt wel een mooi circuit met mooie snelle bochten, en inhalen was er ook zeker wel mogelijk... alleen moeilijk bereikbaar en daardoor economisch niet zo aantrekkelijk en voor Bernie is er natuurlijk veels te weinig te doen... F1 wordt wel echt steeds meer en circus als het nu ook al naar Disneyland zou moeten gaan..