Verkloot mijn quote

Gestart door Folkert, 15 oktober 2008 - 18:23:40

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 oktober 2008 - 20:50:27
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 18:01:17
Maar kennelijk is er nog wel behoefte voor die spelletjes. Gezien er nog steeds mensen reageren.
Ik heb geen behoefte aan een koersfiets. Als men mij echter een koersfiets geeft, zal ik hem toch gebruiken. Snap je?
Nee. Snap ik niet. Als iemand hier een topic met een spelletje wil openen dan doet ie dat toch. Als jij of ik het niks vinden komen we toch lekker niet op dit topic. Ik zie het probleem niet zo.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 oktober 2008 - 20:50:27
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 18:01:17
Maar kennelijk is er nog wel behoefte voor die spelletjes. Gezien er nog steeds mensen reageren.
Ik heb geen behoefte aan een koersfiets. Als men mij echter een koersfiets geeft, zal ik hem toch gebruiken. Snap je?
Ja en nee. Voornamelijk niet, want als je er over klaagt, waarom dan gebruiken? Bedoel die spelletjes vind ik iig aangename bezigheid voor even.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: 0634 op 17 oktober 2008 - 21:56:56
Citaat van: Ferrari 2008 op 16 oktober 2008 - 20:50:27
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 18:01:17
Maar kennelijk is er nog wel behoefte voor die spelletjes. Gezien er nog steeds mensen reageren.
Ik heb geen behoefte aan een koersfiets. Als men mij echter een koersfiets geeft, zal ik hem toch gebruiken. Snap je?
Nee. Snap ik niet. Als iemand hier een topic met een spelletje wil openen dan doet ie dat toch. Als jij of ik het niks vinden komen we toch lekker niet op dit topic. Ik zie het probleem niet zo.

Een paar spelletjes vind ik niet erg. Maar als ik een interessant topic wil vinden en ik moet daarvoor tussen acht verschillende speltopics zwemmen, dat vind ik er dan weer net over gaan.

Ferrari 2010

Er bestaan fora voor dat soort spelletjes. Je zal er vooral mensen 14- vinden, ga daar gerust meespelen, daar zijn waarschijnlijk honderden zulke spelletjes. het andere onderwerpen forum dient om andere onderwerpen aan te kaarten. Zoals bijvoorbeeld de economie, beslissingen van een regering, ... Enkele spelletjes, wat weetjes, ok, maar het is geen spelletjesforum hé.
Verder sluit ik me aan bij Jasper, ik moet tegenwoordig al tussen alle spelletjes zoeken naar de topics die me wel interesseren, enkele spelletjes negeren is geen probleem, er zijn altijd wel topics die je negeert, maar zoveel spelletjes is wel wat teveel van het goede. Door al die spelletjes vind ik soms het topic dat ik zoek zelfs niet meer direct. F1Pits is geen social networking forum dacht ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

De verdraagzaamheid gaat er hier de laatste tijd wel op achteruit.

"ik moet tegenwoordig al tussen alle spelletjes zoeken naar de topics die me wel interesseren, enkele spelletjes negeren is geen probleem, er zijn altijd wel topics die je negeert, maar zoveel spelletjes is wel wat teveel van het goede"

... alsof het zo moeilijk is om de niet-spelletjestopics te vinden. Overdrijven is ook een kunst.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 18 oktober 2008 - 09:59:59
De verdraagzaamheid gaat er hier de laatste tijd wel op achteruit.

"ik moet tegenwoordig al tussen alle spelletjes zoeken naar de topics die me wel interesseren, enkele spelletjes negeren is geen probleem, er zijn altijd wel topics die je negeert, maar zoveel spelletjes is wel wat teveel van het goede"

... alsof het zo moeilijk is om de niet-spelletjestopics te vinden. Overdrijven is ook een kunst.
Als je niets anders te doen hebt niet neen, maar ik weet graag direct waar ik moet zijn. Het is net zo irritant als in het F1 gedeelte 5 topics over hetzelfde te hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Als je iets anders te doen hebt kan je ook snel vinden. Je doet alsof je 15 minuten moet zoeken.

FerrariMan

Kijk, het draait allemaal om water bij de wijn.

Ja, er zijn overdreven veel spel-topics.
Ja, er zijn overdreven veel overdreven reacties.

Wat misschien een oplossing is; een subforum maken in het 'Andere onderwerpen' gedeelte voor langlopende speltopics.
Op die manier is iedereen tevreden. Degene die graag aan al die spellen meedoen hebben daar alles overzichtelijk op een rij. De anderen hebben terug een duidelijke sectie waar alledaagse onderwerpen aan bod komen. Nu, ik ben een man van weinig briljante gedachten. Maar soms, zoals nu, ben ik toch stiekem een klein genie.  ;)

Bart VD

Zo is die quote uit het eerste berichtje natuurlijk wel op heel deskundige wijze verkloot.  Allemaal bedankt om mee te spelen!
This space for rent

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 19:08:56
Kijk, het draait allemaal om water bij de wijn.

Ja, er zijn overdreven veel spel-topics.
Ja, er zijn overdreven veel overdreven reacties.

Wat misschien een oplossing is; een subforum maken in het 'Andere onderwerpen' gedeelte voor langlopende speltopics.
Op die manier is iedereen tevreden. Degene die graag aan al die spellen meedoen hebben daar alles overzichtelijk op een rij. De anderen hebben terug een duidelijke sectie waar alledaagse onderwerpen aan bod komen. Nu, ik ben een man van weinig briljante gedachten. Maar soms, zoals nu, ben ik toch stiekem een klein genie.  ;)

FerrariVriend, ik moet je weer gelijk geven. Martin ook! Met 'andere onderwerpen' doe je toch gewoon je ding. Slaat het aan, zoals 'vreemd nieuws' of 'humor topic', gaat het gewoon verder. Andere topics sterven een stille dood. Ik doe bvb niet mee aan 'Tellen tot 1000'. Is een briljant idee, maar niet mijn ding... Mist er iemand me daar? Ik denk het niet. Dit is juist het leuke aan F1Pits...

Doe op 'andere onderwerpen' gewoon je ding en zie wat er van komt. Ik ben zelf, waarschijnlijk na enkele Duvels, op de proppen gekomen met 'de compleet onzinnige topic'... Nooit gedacht dat het zou aanslaan. En toch... Die leeft nog steeds. Maar is te zinnig geworden... :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 19:08:56
Kijk, het draait allemaal om water bij de wijn.

Ja, er zijn overdreven veel spel-topics.
Ja, er zijn overdreven veel overdreven reacties.

Wat misschien een oplossing is; een subforum maken in het 'Andere onderwerpen' gedeelte voor langlopende speltopics.
Op die manier is iedereen tevreden. Degene die graag aan al die spellen meedoen hebben daar alles overzichtelijk op een rij. De anderen hebben terug een duidelijke sectie waar alledaagse onderwerpen aan bod komen. Nu, ik ben een man van weinig briljante gedachten. Maar soms, zoals nu, ben ik toch stiekem een klein genie.  ;)
Prachtig plan FerrariMan, aan de admin: uitvoeren die handel! Subforum voor spelletjes, en klaar is kees :) Iedereen blij :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Een plan is altijd goed, vraag is of iedereen dit ziet zitten.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 20 oktober 2008 - 09:21:51
Een plan is altijd goed, vraag is of iedereen dit ziet zitten.
Nou ja dat was indirect ook mijn voorstel. Stelde het wat anders, maar jij voert het uit. Ik zeg dat het een goed idee is. En denk dat het voor de spelletjes mens niet zoveel uit maakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Laten zoals het is. Nogmaals, je hoeft geen 15 minuten te zoeken.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 20 oktober 2008 - 23:22:41
Laten zoals het is. Nogmaals, je hoeft geen 15 minuten te zoeken.
Klopt. Maar een feit is wel dat van de 18 topics die momenteel op pagina 1 staan er 13 zijn die erg langlopend zijn (spelletjes). Aan dit tempo wil dat zeggen dat je pakweg volgend jaar al meteen naar pagina 2 moet klikken om nog een gewoon topic te vinden met een algemene discussie. Niet zo heel erg op zich maar het kan altijd beter en dit is zo'n punt.

Nuja, ik denk toch dat het ook zal blijven zoals het nu is want van hogerhand zie ik geen enkele reactie hierop.

So be it.  :)