Verkloot mijn quote

Gestart door Folkert, 15 oktober 2008 - 18:23:40

« vorige - volgende »

Folkert

Dacht dat ik maar eens nieuw spelletje ging introduceren.

Verkloot mijn quote.
Heel simpel: Ik zeg iets en de volgende quote mij, maar veranderd wat aan mijn quote zodat het stom, lachwekkend of onbegrijpelijk over komt.

Bv: Vandaag was ik gaan werken

jij quote mij
CitaatVandaag was ik lui, zoals altijd
En daar antwoord jij weer op.
Dus zeg je bijvoorbeeld: ik wist het, jij nietsnut.


Laten we in het achterhoofdhouden dat het puur voor de fun is en niet iemand onnodig hard te bashen.

GLHF
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Slecht idee.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat dit forumgedeelte overloopt met nutteloze 'spelletjes' (lees: spamtopics)?

Folkert

Citaat van: Jasper op 16 oktober 2008 - 01:04:29
Slecht idee.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat dit forumgedeelte overloopt met nutteloze 'spelletjes' (lees: spamtopics)?
Nouja ik vind het wel mee vallen. Vind die spelletjes altijd wel geinig. Maar daarin verschillen meningen natuurlij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 oktober 2008 - 01:04:29
Slecht idee.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat dit forumgedeelte overloopt met nutteloze 'spelletjes' (lees: spamtopics)?
neen, enkele vond ik niet erg, kon je ook negeren, nu lopen er al meer dan 5, en elke maand komt er een nieuw bij :-\ En dat bovendien in vol F1 seizoen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik krijg nu al de kriebels bij het zien van het zoveelste ellenlange spel-topic, no offence Burrori.  ;)

Tip, start eens een topic met een onderwerp dat echt de moeite is om te bespreken.

:)

Folkert

Ik dacht zelf dat dit gedeelte toch wel redelijk het zinloze-maar-leuke-spelletjes gedeelte was. Heb me dus vergist denk ik zo.

Maar dan is dit topic voor.....?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 16:20:03
Ik dacht zelf dat dit gedeelte toch wel redelijk het zinloze-maar-leuke-spelletjes gedeelte was. Heb me dus vergist denk ik zo.
Inderdaad, tot een tijdje terug was er enkel de of-thread, het woordspelletje en de woordassociatie. Plots kwam iedereen met zen eigen spel af, blijkbaar een must om je eigen spelletje hier te hebben ineens :-\ Misschien goed voor hun zelfbeeld, that's it. Het raad de foto topic heeft nog enige waarde, omdat je er dingen mee bijleert, al de rest, is tijdverdrijf. Andere onderwerpen wil zeggen: alles wat niet met autosport te maken heeft. Anders had er wel gestaan: Spelletjes.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Maar kennelijk is er nog wel behoefte voor die spelletjes. Gezien er nog steeds mensen reageren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 18:01:17
Maar kennelijk is er nog wel behoefte voor die spelletjes. Gezien er nog steeds mensen reageren.
Ik heb geen behoefte aan een koersfiets. Als men mij echter een koersfiets geeft, zal ik hem toch gebruiken. Snap je?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 16:20:03
Ik dacht zelf dat dit gedeelte toch wel redelijk het zinloze-maar-leuke-spelletjes gedeelte was. Heb me dus vergist denk ik zo.

Maar dan is dit topic voor.....?

Vroeger, toen dit nog een forum was vol serieuze mensen die een deftige discussie konden voeren, was dit een forum voor, euhm, Andere Onderwerpen. Een spelletje is trouwens geen onderwerp.

Martin

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2008 - 00:59:16
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 16:20:03
Ik dacht zelf dat dit gedeelte toch wel redelijk het zinloze-maar-leuke-spelletjes gedeelte was. Heb me dus vergist denk ik zo.

Maar dan is dit topic voor.....?

Vroeger, toen dit nog een forum was vol serieuze mensen die een deftige discussie konden voeren, was dit een forum voor, euhm, Andere Onderwerpen. Een spelletje is trouwens geen onderwerp.

Nu beledig je Forumers.

Martin

Volgens mij is dit het onderdeel waar topics kunnen worden geplaatst die nergens anders 'passen'.
Dus ook spelletjes. En daar zijn vaak meer deelnemers dan in de autosport onderdelen.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 17 oktober 2008 - 01:38:38
Volgens mij is dit het onderdeel waar topics kunnen worden geplaatst die nergens anders 'passen'.
Dus ook spelletjes. En daar zijn vaak meer deelnemers dan in de autosport onderdelen.

Dan zijn we fout bezig. Dit is een F1 forum, wie dit onderdeel bezoekt en geen van de autosport delen, kan beter eens zoeken naar een ander forum op zoek gaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 oktober 2008 - 08:00:39
Citaat van: Martin op 17 oktober 2008 - 01:38:38
Volgens mij is dit het onderdeel waar topics kunnen worden geplaatst die nergens anders 'passen'.
Dus ook spelletjes. En daar zijn vaak meer deelnemers dan in de autosport onderdelen.

Dan zijn we fout bezig. Dit is een F1 forum, wie dit onderdeel bezoekt en geen van de autosport delen, kan beter eens zoeken naar een ander forum op zoek gaan...

Ik lees hier altijd eerst het nieuws op de hoofdpagina en ga dan naar het Forum.
Daar lees ik dan eerst het F1 gebeuren en ga daarna naar 'andere onderwerpen' voor een leuk spelletje.
Zo zie je, alles onder één dak. Dus ik ben nergens fout mee bezig. 8)

meatball

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2008 - 00:59:16
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2008 - 16:20:03
Ik dacht zelf dat dit gedeelte toch wel redelijk het zinloze-maar-leuke-spelletjes gedeelte was. Heb me dus vergist denk ik zo.

Maar dan is dit topic voor.....?

Vroeger, toen dit nog een forum was vol serieuze mensen die een deftige discussie konden voeren, was dit een forum voor, euhm, Andere Onderwerpen. Een spelletje is trouwens geen onderwerp.
hoei serieuze mensen,dan wordt het hoog tijd dat hier maar eens opkras.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat