Main Menu

F1Project

Gestart door RobinAugy, 13 oktober 2008 - 10:04:00

« vorige - volgende »

RobinAugy

http://www.f1project.org

Welcome to F1PROJECT, the free online formula 1 management game!
In F1Project you will put a manager's shoes who has invested his money in the purchase of a formula 1 team...
In this f1 Browser Game you will manage the drivers, the engineers and the various components of your car in order to assemble your racing cars and compete against other managers in a fight to the death for the podium!

Hi allemaal,

F1project is een erg leuk spel. Het spel heeft al zo'n 4000 man, voornamelijk italianen.

Het land Nederland heeft echter nog maar 10 deelnemers, dus je start niet met een enorme achterstand op de rest.

Het is een spel waarin je je eigen team hebt, je doet mee met een race (met 2 coureurs) elke zondag, je verzorgt de financien, merchandise, onderzoek naar betere spullen, etc.

Het spel is jammer genoeg nog niet in het Nederlands, maar aan de vertaling wordt gewerkt :P voor nu zal je het dus met Engels moeten doen :)

Zie jullie daar,

Robin

Jasper

Ziet er eigenlijk nog best interessant uit. :) Nog anderen die goesting hebben om er samen in te vliegen? :)

Williams

Citaat van: RobinAugy op 13 oktober 2008 - 10:04:00
http://www.f1project.org

Welcome to F1PROJECT, the free online formula 1 management game!
In F1Project you will put a manager's shoes who has invested his money in the purchase of a formula 1 team...
In this f1 Browser Game you will manage the drivers, the engineers and the various components of your car in order to assemble your racing cars and compete against other managers in a fight to the death for the podium!


Hi allemaal,

F1project is een erg leuk spel. Het spel heeft al zo'n 4000 man, voornamelijk italianen.

Het land Nederland heeft echter nog maar 10 deelnemers, dus je start niet met een enorme achterstand op de rest.

Het is een spel waarin je je eigen team hebt, je doet mee met een race (met 2 coureurs) elke zondag, je verzorgt de financien, merchandise, onderzoek naar betere spullen, etc.

Het spel is jammer genoeg nog niet in het Nederlands, maar aan de vertaling wordt gewerkt :P voor nu zal je het dus met Engels moeten doen :)

Zie jullie daar,

Robin

Ziet erg goed uit...ben benieuwd...ga me er morgen eens in verdiepen en zien wat het gaat brengen!!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

RobinAugy

Leuk om nu al 2 positieve reacties te krijgen!!!

Het is natuurlijk een grote kans omdat er nog maar 10 mensen zijn!!

Ik doe al 2 seizoenen mee, en ben al 2 keer kampioen geworden :P

Maar volgens mij de laatste 6 zijn er ook in de laatste weken bijgekomen :P

Aankomende zondag begint het nieuwe seizoen ;) je zal dus niet in league 1 beginnen (10 teams per league) maar promotie is eigenlijk al zeker :P

Williams

Das leuk om te horen...als het me aanspreekt dan doe ik zeker mee!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Jasper

Hoe zit het voor Belgiƫ?

RobinAugy

Citaat van: Jasper op 13 oktober 2008 - 17:39:55
Hoe zit het voor Belgiƫ?

Belgie heeft 20 teams! dus belgie is drukker :)

Williams

Zoals afgesproken heb ik me vandaag aangemeld..wel jammer dat er een wachtrij is die enkele dagen kan duren.
Als ik mij bij zoiets aanmeld dan wil ik graag meteen beginnen en niet nog een paar dagen wachten... :-[
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

RobinAugy

Citaat van: Williams op 14 oktober 2008 - 12:24:02
Zoals afgesproken heb ik me vandaag aangemeld..wel jammer dat er een wachtrij is die enkele dagen kan duren.
Als ik mij bij zoiets aanmeld dan wil ik graag meteen beginnen en niet nog een paar dagen wachten... :-[

ik zie dat je nu al in een league geplaatst bent dus dat wachten viel wel mee ;)

ze moeten gewoon ff je gegevens checken of het geen onzin is, en de reden dat ze zeggen enkele dagen is zodat je niet weggaat als het langer duurt dan ze zeggen, dus ze nemen het ruim.

Ik ben iig blij om te zien dat het zin heeft hoe ik promote, gister had Nederland nog 10 leden, nu 16!!!

Williams

Citaat van: RobinAugy op 14 oktober 2008 - 13:52:43
Citaat van: Williams op 14 oktober 2008 - 12:24:02
Zoals afgesproken heb ik me vandaag aangemeld..wel jammer dat er een wachtrij is die enkele dagen kan duren.
Als ik mij bij zoiets aanmeld dan wil ik graag meteen beginnen en niet nog een paar dagen wachten... :-[

ik zie dat je nu al in een league geplaatst bent dus dat wachten viel wel mee ;)


ze moeten gewoon ff je gegevens checken of het geen onzin is, en de reden dat ze zeggen enkele dagen is zodat je niet weggaat als het langer duurt dan ze zeggen, dus ze nemen het ruim.

Ik ben iig blij om te zien dat het zin heeft hoe ik promote, gister had Nederland nog 10 leden, nu 16!!!

Ik ga meteen kijken!!!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Schumi nr1

Ik heb mij sinds gisteren ook ingeschreven, het is wel wat zoeken in't begin, dus hoop ik dat ik het er goed vanaf breng in de eerste race.

RobinAugy

Citaat van: Schumi nr1 op 14 oktober 2008 - 17:55:07
Ik heb mij sinds gisteren ook ingeschreven, het is wel wat zoeken in't begin, dus hoop ik dat ik het er goed vanaf breng in de eerste race.

je kan me altijd vragen stellen ;) me in game naam is hetzelfde als dat ie hier is :P

Schumi nr1

Citaat van: RobinAugy op 14 oktober 2008 - 18:41:26
Citaat van: Schumi nr1 op 14 oktober 2008 - 17:55:07
Ik heb mij sinds gisteren ook ingeschreven, het is wel wat zoeken in't begin, dus hoop ik dat ik het er goed vanaf breng in de eerste race.

je kan me altijd vragen stellen ;) me in game naam is hetzelfde als dat ie hier is :P

Bedankt, maar ik zal de eerste race afwachten voor ik om hulp roep, ik ben tal van dingen aan 't proberen, hopelijk brengt het wat op.

RobinAugy

Citaat van: Schumi nr1 op 14 oktober 2008 - 18:59:00
Citaat van: RobinAugy op 14 oktober 2008 - 18:41:26
Citaat van: Schumi nr1 op 14 oktober 2008 - 17:55:07
Ik heb mij sinds gisteren ook ingeschreven, het is wel wat zoeken in't begin, dus hoop ik dat ik het er goed vanaf breng in de eerste race.

je kan me altijd vragen stellen ;) me in game naam is hetzelfde als dat ie hier is :P

Bedankt, maar ik zal de eerste race afwachten voor ik om hulp roep, ik ben tal van dingen aan 't proberen, hopelijk brengt het wat op.

ok ik ben benieuwd :P het is iig een feit dat degene die in league 2 kampioen wordt door mij binnengehaald is XD eergister had het spel nog maar 10 mensen sinds ik ging promoten nu 19!!! dat is een groot voordeel voor het spel (in nederland) :P en we gaan belgie bijna voorbij :P.

Folkert

Kklinkt leuk, volgens mij had mijn broertje het hier een tijdje geleden over. Ga van de week even kijken voor de volledigeheid.
Trotse vader van Rosalie(L)