Zijn al die straffen werkelijk nodig...?

Gestart door scho0634, 12 oktober 2008 - 19:56:43

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 23:48:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 oktober 2008 - 22:04:05
Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 15:31:28Massa had op de Safetycar-lijn, de witte lijn aan het eind van de pitsingang al een voorsprong op de Bourdais en had meer snelheid..
De witte lijn aan de pitsingang? Als Massa daar al voor hem was, dan moet Bourdais toch fameus te snel hebben gereden in de pits :)
Ik veronderstel begin van de pitsuitgang dat die lijn ligt, wel, ook daarbij ben ik van mening dat Bourdais dan nooit even snel als Massa aan die bocht kan geraken. Ik moet de beelden daarvoor nog eens bekijken, maar geloof er weinig van.
**edit**

Zelfs de laatste witte lijn van de pituitgang wordt eerder door Bourdais berijkt. ITV heeft je daar dik belazerd ;)
ok, je hebt één keer gelijk... eind pitsingang moet eind pitsuitgang zijn.. lijkt me nogal duidelijk.. maar respect voor je speurderswerk... zie jij in het youtubefilmpje in één beeld zowel Massa, Bourdais als de witte lijn??? ik niet... op ITV hadden ze dat beeld wel en zetten ze het nog ff stil... maar goed, dit was in de video op de f1 site ook al duidelijk zichtbaar... beetje jammer dat je je in een discussie mengt (ook al in het andere topic) en de beelden niet eens goed bekijkt...en als je toch over type en/of spellingsfouten wilt gaan mekkeren; bereikt is met een korte ei ipv een lange ij...
Waar mekker ik in godsnaam over type-/spellingsfouten? Ingang vs uitgang is moeilijk een spellingsfout te noemen. En ik mekker er niet eens over, ik duid je er alleen op dat er iets niet klopt. Voel je niet zo snel aangevallen man.
Overigens zei ik daarna duidelijk dat ik veronderstelde dat je de eerste witte lijn aan de pituitgang bedoelde, dus daar ging men opinie van uit. Ik heb zonet andere beelden bekeken waar je te zien krijgt van net na de witte lijn, je ziet ze er nog net over rijden. Massa is als eerste de streep voorbij, maar ik zie hem daar ook al remmen. Ik vind dat men niet kan kijken naar een bepaalde lijn ofzo, zeker niet in deze situatie. Bourdais heeft een andere rijlijn én een andere snelheid. Hij zal dus op een ander moment remmen en de bocht aansnijden. Wat heeft die lijn daar dan mee te maken? :-\ Bovendien vraag ik me af vanwaar ITV de naam safety-car lijn vindt voor die lijn. Ik ga er van uit dat het die laatste lijn is die over de breedte van de volledige baan gaat, maar voor zover ik in google naar de Safetycar-lijn zoek, kom ik enkel een lijn tegen aan het begin van de pit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 23:48:07beetje jammer dat je je in een discussie mengt (ook al in het andere topic)
Is dat niet de bedoeling van een forum? Anders mogen de gesprekken via privé-bericht lopen indien anderen niet gewenst zijn.  ;)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2008 - 10:28:37
Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 23:48:07beetje jammer dat je je in een discussie mengt (ook al in het andere topic)
Is dat niet de bedoeling van een forum? Anders mogen de gesprekken via privé-bericht lopen indien anderen niet gewenst zijn.  ;)
Neee, jij hebt het dus niet begrepen he, het Forum is voor zwijgen en mediteren.  >:(
dus SSSSTTTT :P
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

#78
Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2008 - 10:28:37
Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 23:48:07beetje jammer dat je je in een discussie mengt (ook al in het andere topic)
Is dat niet de bedoeling van een forum? Anders mogen de gesprekken via privé-bericht lopen indien anderen niet gewenst zijn.  ;)
jammer dat je niet de hele zin quote... tuurlijk mag iedereen zich in een discussie mengen.. maar wel handig als je dan bv goed leest, zoals jij blijkbaar niet doet of in het geval Ferrari2008 dat je de beelden goed bekijkt als het topic over de vrijgegeven beelden van de FIA gaat.. dat is alles... ik snap niet dat jij er van kunt maken wat je er nu van maakt...

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 oktober 2008 - 08:53:47
Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 23:48:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 oktober 2008 - 22:04:05
Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 15:31:28Massa had op de Safetycar-lijn, de witte lijn aan het eind van de pitsingang al een voorsprong op de Bourdais en had meer snelheid..
De witte lijn aan de pitsingang? Als Massa daar al voor hem was, dan moet Bourdais toch fameus te snel hebben gereden in de pits :)
Ik veronderstel begin van de pitsuitgang dat die lijn ligt, wel, ook daarbij ben ik van mening dat Bourdais dan nooit even snel als Massa aan die bocht kan geraken. Ik moet de beelden daarvoor nog eens bekijken, maar geloof er weinig van.
**edit**

Zelfs de laatste witte lijn van de pituitgang wordt eerder door Bourdais berijkt. ITV heeft je daar dik belazerd ;)
ok, je hebt één keer gelijk... eind pitsingang moet eind pitsuitgang zijn.. lijkt me nogal duidelijk.. maar respect voor je speurderswerk... zie jij in het youtubefilmpje in één beeld zowel Massa, Bourdais als de witte lijn??? ik niet... op ITV hadden ze dat beeld wel en zetten ze het nog ff stil... maar goed, dit was in de video op de f1 site ook al duidelijk zichtbaar... beetje jammer dat je je in een discussie mengt (ook al in het andere topic) en de beelden niet eens goed bekijkt...en als je toch over type en/of spellingsfouten wilt gaan mekkeren; bereikt is met een korte ei ipv een lange ij...
Waar mekker ik in godsnaam over type-/spellingsfouten? Ingang vs uitgang is moeilijk een spellingsfout te noemen. En ik mekker er niet eens over, ik duid je er alleen op dat er iets niet klopt. Voel je niet zo snel aangevallen man.
Overigens zei ik daarna duidelijk dat ik veronderstelde dat je de eerste witte lijn aan de pituitgang bedoelde, dus daar ging men opinie van uit. Ik heb zonet andere beelden bekeken waar je te zien krijgt van net na de witte lijn, je ziet ze er nog net over rijden. Massa is als eerste de streep voorbij, maar ik zie hem daar ook al remmen. Ik vind dat men niet kan kijken naar een bepaalde lijn ofzo, zeker niet in deze situatie. Bourdais heeft een andere rijlijn én een andere snelheid. Hij zal dus op een ander moment remmen en de bocht aansnijden. Wat heeft die lijn daar dan mee te maken? :-\ Bovendien vraag ik me af vanwaar ITV de naam safety-car lijn vindt voor die lijn. Ik ga er van uit dat het die laatste lijn is die over de breedte van de volledige baan gaat, maar voor zover ik in google naar de Safetycar-lijn zoek, kom ik enkel een lijn tegen aan het begin van de pit.
Waar mekker jij over?? Lijkt me toch duidelijk dat het over de pitsuitgang gaat, dus dan zal het wel een typefout zijn hè... geen spellingsfout nee, maar volgens mij mag je dat wel een typefout noemen.. ik voel me niet zozeer aangevallen, maar t is niet de eerste keer dat je met zo'n irritante opmerking komt inclusief een grap die helemaal niet grappig is, maar al duidelijk aangeeft dat ik alleen maar pitsuitgang kon bedoelen... blijkbaar vind je t nog al lekker om andere mensen te corrigeren... moet je echt mee ophouden, tenzij het echt nut heeft... weet zeker dat meer mensen dat vervelend vinden en ik had de vorige keer al tegen je gezegd dat ik niet van dit soort opmerkingen hield, dus je had dit kunnen verwachten... misschien hoopte je er zelfs wel op, wie zal het zeggen...
De safetycarlijn is de witte horizontale lijn over de hele baan bij de pitsuitgang en is er op elk circuit... dat je het niet op google kunt vinden wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.. misschien moet je eens in het FIA regelement kijken... bovendien vind ik het wel wat zeggen als je daar alvoor ligt en nog meer snelheid hebt... Bourdais heeft idd een andere lijn, maar die is zeker niet sneller dan die van Massa, anders zouden alle coureurs wel tegen de binnenkant gaan rijden... dus lijkt me sterk dat Bourdais nog wat goed kan maken met zn koude banden en volle auto... maar goed, deze discussie is al uitvoerig gevoerd, dus wat heeft het verder nog voor zin om er over door te gaan...

scho0634


NDCGN

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2008 - 13:04:51
Tjonge jonge.... pilletje vergeten?

::)
hoezo?? leg ff uit wat je precies bedoeld...

scho0634

Citaat van: NDCGN op 23 oktober 2008 - 13:11:46
Citaat van: 0634 op 23 oktober 2008 - 13:04:51
Tjonge jonge.... pilletje vergeten?

::)
hoezo?? leg ff uit wat je precies bedoeld...
Je reactie.

Gaat nergens mee over. Relax man. Hij viel je niet aan.

Jasper

Citaat van: NDCGN op 23 oktober 2008 - 13:11:46
Citaat van: 0634 op 23 oktober 2008 - 13:04:51
Tjonge jonge.... pilletje vergeten?

::)
hoezo?? leg ff uit wat je precies bedoeld...

Dat je moet kalmeren en via PM moet verdergaan als je nog op de man wilt spelen.

Folkert

Het kan aan mij liggen hoor, maar de reactie van NDCGN, valt echt wel mee en is zelfde toon als die van Ferrari_2008. Beetje pittig, maar niet heel erg op de man.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2008 - 13:27:02
Citaat van: NDCGN op 23 oktober 2008 - 13:11:46
Citaat van: 0634 op 23 oktober 2008 - 13:04:51
Tjonge jonge.... pilletje vergeten?

::)
hoezo?? leg ff uit wat je precies bedoeld...
Je reactie.

Gaat nergens mee over. Relax man. Hij viel je niet aan.
En ik viel hem wel aan dan?? weet je wat het probleem is, Ferrari2008 heeft altijd van die vervelende opmerkingen... ik geef alleen maar nuttige info die ik van elders heb en wat krijg ik? stank voor dank... daar baal ik een beetje van... hij heeft telkens van die kleine vervelende opmerkingen naar mij toe en k denk ook dat het wel zn bedoeling was om een reactie uit te lokken.. ik wil helemaal niet op de man spelen, daar hou ik helemaal niet van, maar k vind het gewoon vervelend als je het over een bepaald onderwerp hebt dat er dan weer een bijdehandje aankomt met een nutteloze opmerking... iedereen weet toch waar dat moment van Bourdais en Massa om gaat?? iig duidelijk dat het niet om einde van de pitsingang gaat.. dat hij daar dan uiteindelijk, terwijl hij mij wil corrigeren BEGIN pitsuitgang van maakt; tja, dat vind ik dan een beetje jammer... en ik zei ook al duidelijk, safetycar lijn, maar blijkbaar weet ook niet iedereen wat dat is... maar goed, als jullie mij heel vervelend vinden ofzo, dan wil ik mn account wel opheffen hoor.. je zegt het maar.. ik ga er sowieso zelf al ff over nadenken...

Jasper

Er wordt opgemerkt dat je de pitsuitgang bedoelt in plaats van de pitsingang. "Ow ja, uiteraard, foutje" was al meer dan voldoende geweest als reactie.

Dus nogmaals (want blijkbaar is één keer niet genoeg): als je er nog over wil doorbomen, zal het via PM moeten gebeuren.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 23 oktober 2008 - 14:17:38
Er wordt opgemerkt dat je de pitsuitgang bedoelt in plaats van de pitsingang. "Ow ja, uiteraard, foutje" was al meer dan voldoende geweest als reactie.

Dus nogmaals (want blijkbaar is één keer niet genoeg): als je er nog over wil doorbomen, zal het via PM moeten gebeuren.
ik pm er al met Ferrari2008 over... maar k vind wel dat er hier met 2 maten gemeten wordt... zoals Burorri ook al zei, mijn toon is niet veel anders dan die van Ferrari2008...  ik had idd gewoon kunnen zeggen; ow ja, foutje... maar hij corrigeerde mij niet alleen, maar maakt er ook nog een heel theathraal verhaal van en komt dan uiteindelijk ook nog met de verkeerde correctie... van einde pitsingang maakt ie begin pitsuitgang... volgens mij was het voor zijn correctie duidelijker als erna...


scho0634

Hoe het ook zij, het was weer precies zo'n straf waarvan ik me afvraag of het nodig is.

de FIA lijkt soms wel eg kinderachtig. Alles wordt bestraft. FIA dictatuur is het.