GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

ZoJa

Ik ben ook tegen een straf voor Ferrari, zo'n actie kun je verwachten (al zie je die niet graag als anti ferrari fan), maar ik kan hem helemaal begrijpen. Net of Mac Laren iets anders zo hebben gedaan in zo'n situatie.

Maar ja, je weet het bij de FIA maar nooit.... de uitslag kan nog veranderen  :-X.

Alan Blues

Perfecte maar oeverloos saaie race...

Het belooft er te gaan stuiven in Brazilië. Ik kijk er alvast naar uit!  8)

TheIceman

Als ik dit zo lees heb ik niks gemist.. Ik heb enkel de laatste 15 ronden gezien, want ik had me verslapen. (Kwam gister om 03.30 thuis na een lange reis)

Ben benieuwd wat het in Brazilië gaat worden..

scho0634

Citaat van: Alan Blues op 19 oktober 2008 - 11:26:27
Perfecte maar oeverloos saaie race...

Het belooft er te gaan stuiven in Brazilië. Ik kijk er alvast naar uit!  8)
Tja, het beloofde ook hier te gaan stuiven.... :-[

Alan Blues

Citaat van: TheIceman op 19 oktober 2008 - 11:30:39
Als ik dit zo lees heb ik niks gemist.. Ik heb enkel de laatste 15 ronden gezien, want ik had me verslapen. (Kwam gister om 03.30 thuis na een lange reis)

Ben benieuwd wat het in Brazilië gaat worden..

De laatste 15 ronden waren eigenlijk een copie van alle vorige. Dus heb je echt niets gemist... :)

Eric

seizoen is nu al gedaan, ik denk niet dat we veel vuurwerk zullen zien in Brazilië, Hamilton moet gewoon op safe rijden.

voor de rest saaie race....slaapverwekkend.
Zou de FIA Ferrari niet straffen vanwege teamorders  ;D

Alan Blues

Citaat van: 0634 op 19 oktober 2008 - 11:36:51
Citaat van: Alan Blues op 19 oktober 2008 - 11:26:27
Perfecte maar oeverloos saaie race...

Het belooft er te gaan stuiven in Brazilië. Ik kijk er alvast naar uit!  8)
Tja, het beloofde ook hier te gaan stuiven.... :-[

Ja, ik denk dat iedereen dat dacht... Maar stel je eens voor dat Lewis hetzelfde zou voorhebben als Heikki volgende race... Dan mag het nog saai zijn, maar dan word het spannend en saai op hetzelfde moment...  ??? (Klopt deze zin eigenlijk?) ;)

scho0634

Citaat van: Eric op 19 oktober 2008 - 11:40:18
seizoen is nu al gedaan, ik denk niet dat we veel vuurwerk zullen zien in Brazilië, Hamilton moet gewoon op safe rijden.

voor de rest saaie race....slaapverwekkend.
Zou de FIA Ferrari niet straffen vanwege teamorders  ;D
Nee, dat zou lachwekkend zijn. Net als dat het lachwekkend zou zijn als Ferrari het niet zou hebben gedaan :)

Folkert

Hamilton gaat denk ik nog steeds voor de overwinning, al gaat Massa wel heel hard. Kimi zal iig weer podium en snelste ronde pakken, want dat Record moet hij toch echt gaan hebben hoor  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

ZoJa

Van mij mag de race over 2 weken net zo saai zijn met hetzelfde resultaat  ;D.

scho0634

Citaat van: Alan Blues op 19 oktober 2008 - 11:42:34
Citaat van: 0634 op 19 oktober 2008 - 11:36:51
Citaat van: Alan Blues op 19 oktober 2008 - 11:26:27
Perfecte maar oeverloos saaie race...

Het belooft er te gaan stuiven in Brazilië. Ik kijk er alvast naar uit!  8)
Tja, het beloofde ook hier te gaan stuiven.... :-[

Ja, ik denk dat iedereen dat dacht... Maar stel je eens voor dat Lewis hetzelfde zou voorhebben als Heikki volgende race... Dan mag het nog saai zijn, maar dan word het spannend en saai op hetzelfde moment...  ??? (Klopt deze zin eigenlijk?) ;)
Ja, maar dat is het beroemde 'wat als' verhaal... Massa rijd met een verse motor op interlagos en lewis niet. Dus 'wat als'.... :)

Alan Blues

Citaat van: Eric op 19 oktober 2008 - 11:40:18
seizoen is nu al gedaan, ik denk niet dat we veel vuurwerk zullen zien in Brazilië, Hamilton moet gewoon op safe rijden.

voor de rest saaie race....slaapverwekkend.
Zou de FIA Ferrari niet straffen vanwege teamorders  ;D

Ze hebben het ook niet gedaan toen Heikki Lewis voor liet gaan. Ze zullen het nu dus ook niet doen...
De nieuwe term heet 'verborgen teamorders'.... :)

Forza F1

Citaat van: 0634 op 19 oktober 2008 - 11:45:05
Ja, maar dat is het beroemde 'wat als' verhaal... Massa rijd met een verse motor op interlagos en lewis niet. Dus 'wat als'.... :)

De Mercedes motor is dit jaar toch vrij betrouwbaar hoor, op een paar pechraces van Heikki na...  :-\

Laten we gewoon hopen dat zowel de Ferrari's als de McLarens van materiaalpech gespaard blijven, en dan mogen we een zeer mooie race verwachten  :)

Alan Blues

Citaat van: Forza Ferrari op 19 oktober 2008 - 11:49:56
Citaat van: 0634 op 19 oktober 2008 - 11:45:05
Ja, maar dat is het beroemde 'wat als' verhaal... Massa rijd met een verse motor op interlagos en lewis niet. Dus 'wat als'.... :)

De Mercedes motor is dit jaar toch vrij betrouwbaar hoor, op een paar pechraces van Heikki na...  :-\

Laten we gewoon hopen dat zowel de Ferrari's als de McLarens van materiaalpech gespaard blijven, en dan mogen we een zeer mooie race verwachten  :)

That's the spirit!!! Ik hoop het ook.

Ferrari 2010

#224
Citaat van: Alan Blues op 19 oktober 2008 - 11:52:07
Citaat van: Forza Ferrari op 19 oktober 2008 - 11:49:56
Citaat van: 0634 op 19 oktober 2008 - 11:45:05
Ja, maar dat is het beroemde 'wat als' verhaal... Massa rijd met een verse motor op interlagos en lewis niet. Dus 'wat als'.... :)

De Mercedes motor is dit jaar toch vrij betrouwbaar hoor, op een paar pechraces van Heikki na...  :-\

Laten we gewoon hopen dat zowel de Ferrari's als de McLarens van materiaalpech gespaard blijven, en dan mogen we een zeer mooie race verwachten  :)

That's the spirit!!! Ik hoop het ook.
Inderdaad, laat ons hopen dat we een mooie strijd krijgen. Maarja, het kan, vergeet niet dat we ook Bridgestonerrari hebben hé :) ;) Die lekke band bij Heiki was voor Lewis bedoelt, McLaren was alleen zo slim om de banden tijdig van wagen te wisselen :) ;)
Saaie race in ieder geval, achja, het zij zo, proficiat aan Lewis, zijn 1ste titel is nu waarschijnlijk eindelijk binnen, 2 seizoenen op rij zulke pech hebben zal wel niet zeker? Overigens begrijp ik niet wat EBX nu begint te zeggen over teamorders, ik heb nergens het team horen zeggen dat Kimi Massa voor moest laten :) Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die er een probleem van maken, we zitten in een teamsport, dan doe je wat het beste is voor het team, en dat is nu eenmaal Massa voorlaten. Kimi heeft het gezegd zoals het klopt: hij wist wat het beste was voor het team en wat het team dus verwachtte, meer is dat niet. Massa wist niet goed wat zeggen, das logisch, enorm trots kan je op zoiets ook moeilijk zijn.

Overigens erger ik me wel een beetje aan het feit dat de Sporza commentatoren telkens weer zeveren over het feit dat teams tegen hun rijders zeggen dat ze harder moeten pushen, en dat ze volgas moeten gaan. Ik denk dat die mannen nog veel aan sport hebben gedaan, want een extra signaal dat ze wat van je verwachtten, kan je al snel meer moeite laten doen.

Ik richt men neus nu vooral op 2009, volgens mij gaan we meer spectakel krijgen, de nieuwe aerodynamica kan het achtervolgen in bochten alleen maar ten goede komen, het kers systeem maakt inhaalpogingen iets gemakkelijker, ik hoop echter dat ze allen een sterk kers systeem maken, want anders kunnen we wel eens een tragere wagen zien winnen puur doordat hij elke keer op een lange rechte zen knopje indrukt. Nuja, ik heb er zin in, ik geloof dat er legendarisch spannende races op komst zijn, laat het aub ook zo worden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.