GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: FerrariMan op 19 oktober 2008 - 08:58:45
Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 08:57:34
Massa pakt vandaag de titel,hopenlijk op een duidelijke manier zonder fouten want anders staan alle topic's weer vol oeverloos gelul.

Dan mag hij toch héél sterk uit de hoek komen met 5 punten achterstand en 10 te gaan meatball.  ;)
Gewoon winnen en ik ben al tevreden hoor ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 08:57:34
Massa pakt vandaag de titel,hopenlijk op een duidelijke manier zonder fouten want anders staan alle topic's weer vol oeverloos gelul.

Dus toch FIArarri :P

hahah nee geintje, hoop dat spannende race word, maar dat Hamilton het WK pakt. Voor mij is het al voorbij, nu Raikkonen geen WK meer kan worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

De vogel is gaan vliegen.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 19 oktober 2008 - 09:04:10
De vogel is gaan vliegen.
Als hij dan ook in hezelfde nestje van vorig jaar wil landen ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Go Alonso en HAmilton :P
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Zou het kunnen dat Massa uiteindelijk zelfs lichter stond dan Kimi en Lewis? Indien ja dan is dit wel rampzalig.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 19 oktober 2008 - 09:29:52
Zou het kunnen dat Massa uiteindelijk zelfs lichter stond dan Kimi en Lewis? Indien ja dan is dit wel rampzalig.
Ik hoop dat ze hem gewoon vroeger hebben binnengeroepen. Maar ik vrees ervoor, tis niet bepaald dat hij opgehouden werd ofzo :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 19 oktober 2008 - 09:29:52
Zou het kunnen dat Massa uiteindelijk zelfs lichter stond dan Kimi en Lewis? Indien ja dan is dit wel rampzalig.
Zou toch niet? Hadden ze bij Ferrari niet gehoopt Kimi bij de start voor Hamilton te hebben?
Anders is het niet gunstig voor Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

weer saai gelukkig gaat het nog over de titel anders was er niets te zien
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

#189
Alle drie rijden ze nu wel aan hetzelfde tempo maar die eerste stint van Hamilton kan zeer goed beslissend geweest zijn.

Veel saaier dan dit had ik het me niet kunnen inbeelden.  :)

Folkert

Massa kan het tempo niet volgen. Ben benieuwd hoe ze dit grote gat weer gaan verliezen voor Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

#191
Citaat van: Burorri op 19 oktober 2008 - 09:51:07
Massa kan het tempo niet volgen. Ben benieuwd hoe ze dit grote gat weer gaan verliezen voor Massa.
Eigenlijk volgt hij op dit moment het tempo wel hoor, dat is te zien op de live timing. Alleen heeft Hamilton nog wel wat reserve en heeft Massa veel verloren in de eerste stint. Het spannendste is nog hoe ze Massa voor Kimi gaan brengen.  :)

Folkert

Massa verliest toch per ronde klein beetje. Eerste stint heeft hij het meeste verloren en nu blijft hij wel redelijk in de buurt, al waren zijn laatste ronders wat langzaam.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Daar gaat het WK voor MClaren. Jammer voor Heiki :(
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

#194
Citaat van: Burorri op 19 oktober 2008 - 09:59:27
Massa verliest toch per ronde klein beetje. Eerste stint heeft hij het meeste verloren en nu blijft hij wel redelijk in de buurt, al waren zijn laatste ronders wat langzaam.
Soms wint hij ook weer enkele tienden hoor, dat zie ik hier toch recht voor mijn neus regelmatig gebeuren.

Ach ja, als je dit bekijkt zal het een verdiende overwinning zijn voor Lewis.

Edit: Massa sneller dan Kimi!!!  ;D