GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Ray Den

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 20:06:00
Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 18:33:29
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Oh trouwens he, als we even met vorig jaar vergelijken: Massa kan niet wat Kimi toen wel kon. Cool blijven en zijn titel pakken waar zijn rivaal faalt. Zeg in mijn ogen wel genoeg over Kimi.
Beetje selectief geheugen vrees ik. Diezelfde Kimi heeft in Brazilië de P1 gekregen van Massa, net zoals hij hulp kreeg van Massa in China. Zonder die hulp was het voor Kimi onmogelijk geweest. Dus stop aub eens met het gezaag en geklaag over Massa. Vorig jaar was Kimi's seizoen, nu speelt hij helaas niet meer mee voor de titel. Let it go.

Over de race, ik vrees dat de Hamilton/McLaren combinatie toch echt wel te sterk is in deze race. Ik zie dan ook wel, bij een normale start, Hamilton wegrijden van de rest terwijl Massa in alle druk kleine foutjes gaat maken. Hopelijk niet maar ik vrees er toch voor.
Hij heeft P1 status gekregen van Ferrari ja, maar hij heeft de rest wel zelf gedaan. Bij de start had hij voor Massa kunnen zitten en Kimi was weldegelijk snel en heeft er alles van weg dat hij Massa op eigen kracht is voor bij gestoken.
En welke Hulp heeft Massa Kimi gegeven in China? Precies, helemaal niets. Of is achter de titel kandidaat eindigen enorme hulp? In Brazlilie heeft hij gedaan wat van hem verwacht werd ja, voor Alonso eindigen.

Maar wat ik bedoel: Massa had perfect veel punten kunnen in lopen op Hamilton, toen hij start fout maakte, maar wat doet Massa, hij maakt zelf een fout en beeindigd zijn kansen op de overwinning. Die fouten maakte Kimi vorig jaar niet.
Selectief geheugen?

Ben bang dat Hamilton en Massa wat gaan stuntelen bij de start. En vooral Massa neemt denk ik iets te veel risico om in de buurt van Hamilton te komen en verliest plekken.
Raikkonen pakt de leiding.
Jongen, grijp eens niet dingen uit de lucht. Massa heeft vorig seizoen heel zeker de titel aan Kimi gegeven. Hij kon gerust doorrijden op 1 en de race winnen maar - wat jij misschien moeilijk kan verstaan- is daar weinig zin in als Raikonnen het kampioenschap kan winnen. Massa moest dat doen en deed zijn job correct. Massa had pole en het risico dat Kimi zou moeten nemen om hem in die start voorbij te steken was onmenselijk hoog. Don't give me that crap.

Je wil zodanig Massa aanvallen dat jij evenveel fouten maakt als Hamilton dit seizoen zijn banden geblokkeerd heeft.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 22:58:37
Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 22:56:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 16:25:47
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Best wel grappig dat jij van iedereen dat eigenlijk zegt. Aangezien dat 1 van jou minst roemrijke talenten is.
Wat zeg ik van iedereen?
Ik bedoel dat "net jij" dat moet zeggen terwijl je elke post zoekt om Massa en Ferrari aan te vallen.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Alan Blues

#167
Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 22:56:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 16:25:47
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Best wel grappig dat jij van iedereen dat eigenlijk zegt. Aangezien dat 1 van jou minst roemrijke talenten is.

Jongens, stop dit gezeik is! Speel niet te veel op de man. Gebruik daarvoor PM en val de andere F1-fans niet lastig met jullie persoonlijke problemen.
Neem een voorbeeld aan FerrariMan en mezelf! ;) Hij 100% Ferrari en ik 100% McLaren. We kennen elkaar al ongeveer 300 jaar en hebben nog nooit ruzie gehad... Maar we sturen elkaar tenminste PM's over gitaren en zo... En als Hamilton wereldkampioen wordt zal hij me feliciteren en als Massa wereldkampioen wordt zal ik hem een PM sturen met de gevleugelde uitspraak 'YOU ASSHOLE!!! PROFICIAT!!!!' :) En dan kunnen we weer zeveren op 'andere onderwerpen' tot seizoen 2009 begint... Dit is, kort samengevat, de sfeer die hier al jaren leeft...

Welkom!

Folkert

Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 23:01:41
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 20:06:00
Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 18:33:29
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Oh trouwens he, als we even met vorig jaar vergelijken: Massa kan niet wat Kimi toen wel kon. Cool blijven en zijn titel pakken waar zijn rivaal faalt. Zeg in mijn ogen wel genoeg over Kimi.
Beetje selectief geheugen vrees ik. Diezelfde Kimi heeft in Brazilië de P1 gekregen van Massa, net zoals hij hulp kreeg van Massa in China. Zonder die hulp was het voor Kimi onmogelijk geweest. Dus stop aub eens met het gezaag en geklaag over Massa. Vorig jaar was Kimi's seizoen, nu speelt hij helaas niet meer mee voor de titel. Let it go.

Over de race, ik vrees dat de Hamilton/McLaren combinatie toch echt wel te sterk is in deze race. Ik zie dan ook wel, bij een normale start, Hamilton wegrijden van de rest terwijl Massa in alle druk kleine foutjes gaat maken. Hopelijk niet maar ik vrees er toch voor.
Hij heeft P1 status gekregen van Ferrari ja, maar hij heeft de rest wel zelf gedaan. Bij de start had hij voor Massa kunnen zitten en Kimi was weldegelijk snel en heeft er alles van weg dat hij Massa op eigen kracht is voor bij gestoken.
En welke Hulp heeft Massa Kimi gegeven in China? Precies, helemaal niets. Of is achter de titel kandidaat eindigen enorme hulp? In Brazlilie heeft hij gedaan wat van hem verwacht werd ja, voor Alonso eindigen.

Maar wat ik bedoel: Massa had perfect veel punten kunnen in lopen op Hamilton, toen hij start fout maakte, maar wat doet Massa, hij maakt zelf een fout en beeindigd zijn kansen op de overwinning. Die fouten maakte Kimi vorig jaar niet.
Selectief geheugen?

Ben bang dat Hamilton en Massa wat gaan stuntelen bij de start. En vooral Massa neemt denk ik iets te veel risico om in de buurt van Hamilton te komen en verliest plekken.
Raikkonen pakt de leiding.
Jongen, grijp eens niet dingen uit de lucht. Massa heeft vorig seizoen heel zeker de titel aan Kimi gegeven. Hij kon gerust doorrijden op 1 en de race winnen maar - wat jij misschien moeilijk kan verstaan- is daar weinig zin in als Raikonnen het kampioenschap kan winnen. Massa moest dat doen en deed zijn job correct. Massa had pole en het risico dat Kimi zou moeten nemen om hem in die start voorbij te steken was onmenselijk hoog. Don't give me that crap.

Je wil zodanig Massa aanvallen dat jij evenveel fouten maakt als Hamilton dit seizoen zijn banden geblokkeerd heeft.
Ik wil Massa helemaal niet graag aanvallen, maar ik ben inveel gevallen minder overtuigd van Massa dan Kimi. En waarom grijp jij dingen uit de lucht? De ronde tijden van Kimi en Massa waren na genoeg het zelfde en reden allebei snel. Kimi bleef langer buiten en kon er zo voorbij. Het is heel Makkelijk te zeggen dat door kon rijden, want daar is geen bewijs voor, misschien kon Kimi dat ook maar durfde geen aanval in te zetten. Ene kant denk ik ook wel dat Massa Kimi heeft laten winnen, maar Kimi reed in die 2 ronde extra wel sterk hoor.

Maar dan nog, Kimi reed sterker toen Hamilton faalde, Massa faalt even hard. En met de hulp van de belachelijke straffen van de FIA en actie van Massa op Hamilton. Daar vind ik Kimi beter dan Massa dit jaar, Massa faalt wanneer het belangrijk is. En dat vind ik jammer, want snel is hij wel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 23:04:26
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 22:58:37
Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 22:56:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 16:25:47
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Best wel grappig dat jij van iedereen dat eigenlijk zegt. Aangezien dat 1 van jou minst roemrijke talenten is.
Wat zeg ik van iedereen?
Ik bedoel dat "net jij" dat moet zeggen terwijl je elke post zoekt om Massa en Ferrari aan te vallen.
Alleen van jou en Wizard(Was ooit nog 3de , maar die is gelukkig gestopt.)


@Alan blues: Heb je helemaal gelijk in. Heb in mijn MSN ook 2 Ferrari fans en daar kan ik tenminste ook zeggen wat ik denk, zonder dat ze boos worden. En verschil is dat jij en FerrariMan nog normaal discusieren. Ray Den niet en Wizard meestal niet. Nou ja meestal niet op mij dan.
Ferrari_2008 had ik ook paar PMtjes gestuurd enzo en ging allemaal prima,
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Effe duidelijk maken, de eerste die nu nog op de man speelt kan een paar dagen op het bankje van gebande leden gaan zitten.

Is het nu zo moeilijk om op een volwassen te discussiëren zonder persoonlijk te worden...

Alan Blues

Let's keep the peace on this forum!  8)

Het zou jammer zijn mochten er mensen afhaken omwille van haantjesgedrag. Dit slaat niet op jou persoonlijk, maar iedereen zal - hoop ik - wel weten of hij te ver gaat in het persoonlijk aanvallen...

Gewoon mijn gedacht. Ik ben ook niet altijd Mr. Perfect... (Anders was ik al lang getrouwd...) ;)

Alan Blues

Citaat van: Eric op 18 oktober 2008 - 23:31:35
Effe duidelijk maken, de eerste die nu nog op de man speelt kan een paar dagen op het bankje van gebande leden gaan zitten.

Is het nu zo moeilijk om op een volwassen te discussiëren zonder persoonlijk te worden...


Shit, ik was 3min5 te traag... Eric, je hebt de pole!!! ;)

Wizard

Nog niet getrouwd? Damn!

Greetz,
Mr perfect.

:D

Alan Blues

M'n vrouw is dood gegaan in 1835.... Vijf jaar na we écht België werden... ;)

Supermariobros

Citaat van: Forza Ferrari op 18 oktober 2008 - 19:40:40
Kan er mij eens iemand verklaren waarom Heidfeld 3 plaatsen achteruit vliegt voor het hinderen van Coulthard, terwijl andere rijders soms 5 of 10 plaatsen verliezen ?
Wat is de regel hiervoor?

Tja, aan de FIA is gewoon kop noch staart aan te krijgen.

Ik concentreer me nu-op hopelijk-een faire race. Nog 10 min.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 19 oktober 2008 - 08:51:41
Citaat van: Forza Ferrari op 18 oktober 2008 - 19:40:40
Kan er mij eens iemand verklaren waarom Heidfeld 3 plaatsen achteruit vliegt voor het hinderen van Coulthard, terwijl andere rijders soms 5 of 10 plaatsen verliezen ?
Wat is de regel hiervoor?

Tja, aan de FIA is gewoon kop noch staart aan te krijgen.

Ik concentreer me nu-op hopelijk-een faire race. Nog 10 min.
Ik denk dat ze gewoon zen snelste lap hebben geschrapt, en dus niet bepaald een aantal plaatsen. Maar ik heb dit al eens ergens gepost, das dus het nadeel van al die topics die voor het minste geopend worden en waar men vervolgens over andere dingen dan het onderwerp gaat praten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 18 oktober 2008 - 23:09:10
Neem een voorbeeld aan FerrariMan en mezelf! ;) Hij 100% Ferrari en ik 100% McLaren. We kennen elkaar al ongeveer 300 jaar en hebben nog nooit ruzie gehad...
Die 300 jaren zijn omgevlogen. Heb me in die tijd zelfs maar één maal geschoren.

Toch vrees ik dat Hamilton vandaag de titel pakt en ik de hele dag triest ga moeten zijn om tal van redenen. Ik zie het zelfs bij de start al helemaal de soep in draaien. Voor de Nederlanders die deze uitdrukking niet kennen, dit wil zeggen dat ik alles de soep in zie draaien. En ik mis het oorspronkelijke intro lied van een GP uitzending, dat met die wahwah gitaar!  :)

meatball

Massa pakt vandaag de titel,hopenlijk op een duidelijke manier zonder fouten want anders staan alle topic's weer vol oeverloos gelul.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: meatball op 19 oktober 2008 - 08:57:34
Massa pakt vandaag de titel,hopenlijk op een duidelijke manier zonder fouten want anders staan alle topic's weer vol oeverloos gelul.

Dan mag hij toch héél sterk uit de hoek komen met 5 punten achterstand en 10 te gaan meatball.  ;)